A6 C5 Avant, 2004, 1.9 TDI
A6 C5 Avant, 2004, 1.9 TDI
Witam, od 5 tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem wspomnianego w temacie samochodu. Jeszcze rok temu, nawet nie myślałem, że mógłbym jeździć "kombi" lub samochodem marki Audi. Jednakże pokochać ten samochód nie było trudno i tak w zaledwie 35 dni pokonałem nim 3000 km, ponieważ nie chcę z niego wysiadać. Ten konkretny egzemplarz został mi polecony, przez mojego dobrego przyjaciela. Był w rękach jego ojca, który sam jest mechanikiem. Samochodzik sprowadzony został w 2011 roku do Polski z Niemiec, posiada książkę serwisową ASO, a od czasu sprowadzenia doglądali go mechanicy z warsztatu wspomnianego taty kumpla. Jego ojciec w zasadzie jest dla mnie bardziej jak wujek, któremu mogę ufać co do historii pojazdu, więc samochód jest pewny(ale z racji tego, że nigdy nikomu nie można ufać do końca, poprosiłem w salonie VW o rozkodowanie numeru VIN - wszystko się zgadza, prócz felg, które oryginalnie były 5 ramiennymi 7,5 J, 17 cali Spider-style aluskami). W samochodzie wszystko gra i świeci, po prostu jest zapięte na ostatni guzik. Nie muszę nic, a nic do niego dokładać ( to jest prawdziwa igła, nie allegrowa :P ), dlatego też mogę skupić się na rzeczach typu chip tuning, który mam zamiar wykonać w najbliższym czasie.
![Obrazek]()
Ostatnio zmieniony 26 mar 2015, 22:43 przez Spooky, łącznie zmieniany 2 razy.
Właśnie ten znaczek S-line mnie bardzo intrygował. Wiem jak to działa szczególnie w Polsce, gdzie jest więcej BM'ek "M" niż wyprodukowano na całym świecie. Próbowałem w internecie znaleźć odpowiedź na nurtujące mnie w miarę proste pytanie "po czym poznać tego s-lajna". Nie mogłem nigdzie znaleźć jednoznacznej odpowiedzi oraz wiele się ze sobą wzajemnie wykluczało, dlatego też popędziłem do Salonu VW i poprosiłem o rozkodowanie. Rozmawiałem sobie z panem za biurkiem i poprosiłem, żeby mi powiedział wprost czy to jest s-line, czy też nie. On po prostu zaznaczył mi spis wszystkich części oraz je dla mnie wydrukował i powiedział, żebym sobie przetłumaczył wszystko w domu. (Nie musiałem, bo tak się składa, że jestem studentem j.ang.) I z tego co najczęściej się powtarza przy internetowych spisach, w mojej furce znajduje się "sporst suspension/shock absorption" oraz "sports front seats", jednakże brakuje kierownicy, zegarów i listew, ale z kolei są felgi z olbrzymimi oponami 235/45 r 17, podczas, gdy na klapce od wlewu paliwa są podane jedynie wartości ciśnienia dla opon 205/55 r 16. Dlatego znaczek jeszcze tam tkwi.
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
Witaj w gronie pasjonatów Audi A6. Widać fajna furka ci się trafiła oby było tak jak piszesz tzn. wszystko w niej grało. Sam ma taka A6 ze skrzynią 6-cio biegową. Gwarancja serwisu w niemczech do 2012r, oraz przeprowadzony pełen serwis zaraz po zakupie odwdzięcza się mi bezawaryjną jazdą. Ze swojego samochodu jestem mega zadowolony i gwarantuję ci że jeśli i ty będziesz dbał o swoją furę to również nie będziesz narzekał. Bardzo dużym plusem samochodu jest niskie spalanie, niewielkie koszta utrzymania. Do minusów zaliczę jedynie słabą moc. Ale zawsze można chipa założyć i te 20 KM można mieć spokojnie więcej.
W końcu konkretna odpowiedź, jak mniemam od znawcy tematu. Dziękuję bardzo, dobry człowieku jestem wdzięczny. Poszperam jeszcze trochę sam więcej na te tematy, bo gdy się za coś zabieram lubię być w tym obeznany. Do tego przy Twojej Audiczce, znalazłem ten link : który utwierdził mnie w przekonaniu.http://www.audiworld.com/articles/s-line-sports-package-for-the-audi-a6/rafau_aug pisze:tego znaczka nigdy nie pakowali za przedni grill. znaczki są na listwach tylnych drzwi i na listwach progowych wszystkich drzwi
a sportowe fotele i zawieszenie można sobie było dokupić bez problemu oddzielnie
S-line:
- zawieszenie sportowe "S line" - obniżone o 20mm,
- fotele sportowe z elektrycznie regulowanym ustawieniem odcinka lędźwiowego dla obu foteli przednich,
- specjalną strukturę tapicerki: część zewnętrzna ze skóry, część wewnętrzna z materiału "Speed",
- system informacyjny FIS (komputer pokładowy z systemem "auto-check" i wskaźnikiem temperatury zewnętrznej),
- sportowe koło kierownicy pokryte skórą
- dźwignię zmiany biegów oraz dźwignię hamulca ręcznego w skórze.
Zewnętrznie auta w wersji "S line" wyróżniają się dzięki:
- napisom "S line" na bocznych listwach ochronnych drzwi tylnych (w Audi TT z boku między drzwiami a nadkolem, w A3 w wersji 3-drzwiowej na drzwiach bocznych),
- lusterkom zewnętrznym i klamkom w kolorze nadwozia,
- 9-ramiennym obręczom kół ze stopów metali lekkich,
- dodatkowym kolorom lakieru (perłowy czerwony "Misanorot", srebrny "Avussilber").
- zawieszenie sportowe "S line" - obniżone o 20mm,
- fotele sportowe z elektrycznie regulowanym ustawieniem odcinka lędźwiowego dla obu foteli przednich,
- specjalną strukturę tapicerki: część zewnętrzna ze skóry, część wewnętrzna z materiału "Speed",
- system informacyjny FIS (komputer pokładowy z systemem "auto-check" i wskaźnikiem temperatury zewnętrznej),
- sportowe koło kierownicy pokryte skórą
- dźwignię zmiany biegów oraz dźwignię hamulca ręcznego w skórze.
Zewnętrznie auta w wersji "S line" wyróżniają się dzięki:
- napisom "S line" na bocznych listwach ochronnych drzwi tylnych (w Audi TT z boku między drzwiami a nadkolem, w A3 w wersji 3-drzwiowej na drzwiach bocznych),
- lusterkom zewnętrznym i klamkom w kolorze nadwozia,
- 9-ramiennym obręczom kół ze stopów metali lekkich,
- dodatkowym kolorom lakieru (perłowy czerwony "Misanorot", srebrny "Avussilber").
Był AFN 1997r.
Był AVG 1999r.
Był ASG 2003r.
Jest ANK 2001r.
Był AVG 1999r.
Był ASG 2003r.
Jest ANK 2001r.
to nie do konca jest tak jak piszesz -jest wiele aut, ktore posiadaja ww gadzety ale nie sa s-linamidamianio pisze:S-line:
- zawieszenie sportowe "S line" - obniżone o 20mm,
- fotele sportowe z elektrycznie regulowanym ustawieniem odcinka lędźwiowego dla obu foteli przednich,
- specjalną strukturę tapicerki: część zewnętrzna ze skóry, część wewnętrzna z materiału "Speed",
- system informacyjny FIS (komputer pokładowy z systemem "auto-check" i wskaźnikiem temperatury zewnętrznej),
- sportowe koło kierownicy pokryte skórą
- dźwignię zmiany biegów oraz dźwignię hamulca ręcznego w skórze.
Zewnętrznie auta w wersji "S line" wyróżniają się dzięki:
- napisom "S line" na bocznych listwach ochronnych drzwi tylnych (w Audi TT z boku między drzwiami a nadkolem, w A3 w wersji 3-drzwiowej na drzwiach bocznych),
- lusterkom zewnętrznym i klamkom w kolorze nadwozia,
- 9-ramiennym obręczom kół ze stopów metali lekkich,
- dodatkowym kolorom lakieru (perłowy czerwony "Misanorot", srebrny "Avussilber").
![;] ;]](https://a6klub.pl/images/smilies/krzywy.gif)

a autko bardzo ładne -bez awaryjnej zycze !