Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C5 1.8T

Prezentacja w/w aut.
jasiuekonom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 11 sie 2010, 21:48
Lokalizacja: Świebodzice

A6 C5 1.8T

Post autor: jasiuekonom » 04 maja 2017, 18:36

Witam, chciałem przedstawić dzisiejszy zakup.
A6 C5 1.8T
- rocznik 1999
- el. szyby / lusterka
- climatronic (jak w każdej)
- grzane przednie pupcie
- pół fis (bez spalania itd :(
- sekwencja brc
- hak
- aluski 16"

Przebieg 320 tys. Kupione od kumpla który osobiście ją sprowadził 8 lat temu z niemcowni przy przebiegu 200 tys. Przez ten czas użytkowany tylko przez niego. Lata na 10/40. 2 tys km temu wymieniony olej, filtry, rozrząd z pompą wody, zawieszenie przednie komplet. Przed sprzedażą zrobił przednie nadkola. Ogólnie stan wizualny dobry +. Tylny zderzak do malowania. Środek stan idealny. W sumie nie wiem co jeszcze napisać ;)
Dodam, iż jest to moja druga A6. Poprzednia 97r. 2.4 benzyna + podtlenek. Niestety po 4 latach bezawaryjnego użytkowania musiałem sprzedać ze względów finansowych.
W planach mam:
- przyciemnienie szybek
- parktronik
- za jakiś czas regeneracja turbiny + mapa
- zmiana środka na skórę
- podświetlenia wnętrza led
- tyle lampy led
- i może kiedyś kiedyś zmiana zegarów na pełny fis (jak znajdę kogoś z dolnego śląska kto się tego podejmie :)
Oczywiście wszystko zależy od środków finansowych ;) ale myślę, że będzie dobrze

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 12 maja 2017, 22:24 przez jasiuekonom, łącznie zmieniany 9 razy.
Jest:
Audi a2 1.4 oraz a6 c5 1.8T

joter82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 332
Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
Imię: Piotrek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: wawa

Post autor: joter82 » 04 maja 2017, 22:10

serwus,

z v6 regres do r4 ? no chyba ze względy $$$ bo tak to nie widzę większego sensu

nie widać jak środek ale skoro od ziomka karoca to pewniak - good job ;]

relingów w chromie nie chce kolega wrzucić ? mam komplet w nadmiarze...


szerokości i bezawaryjności

[ Dodano: 2017-05-04, 22:10 ]
ps

i zdejm pan te ledy ;]

jasiuekonom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 11 sie 2010, 21:48
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: jasiuekonom » 05 maja 2017, 05:49

Nad relingami się jeszcze nie zastanawiałem. Wiedziałem, że poleci hejt na ledy. Tak już kupiłem. I powiem szczerze, że dobrze to wygląda. Też miałem obawy o te reflektory ale jest spoko. Zastanawiałem się z powrotem nad v6 ale stwierdziłem, iż 1.8T ma większy potencjał jeśli chodzi o moc. Tylko z tego względu wybrałem r4 :)
Więcej fotek wstawię w weekend ;)
Ostatnio zmieniony 19 maja 2017, 07:24 przez jasiuekonom, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest:
Audi a2 1.4 oraz a6 c5 1.8T

Awatar użytkownika
lukasz166
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 17 gru 2016, 08:58
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: lukasz166 » 06 maja 2017, 13:36

Ja mam 1.8T i uważam, że ten silnik w A6, to jakaś pomyłka. Ratuje tylko jakiś mod lub jeżdżenie jak emeryt. :(

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 06 maja 2017, 18:29

lukasz166, a jesteś pewien sprawny masz motor? Czy regres? Po chipie na pewno idzie lepiej niż 2.4. Czy w serii jedzie gorzej niech się właściciel wypowie bo ma porównanie. Co do lamp to wg mnie inne niż seryjne do a6 nie pasują. No i przydałaby się przesiadka na 5w40.

jasiuekonom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 11 sie 2010, 21:48
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: jasiuekonom » 06 maja 2017, 22:03

co do oleju, to właśnie nie wiem czy tak można w dół jechać, w sumie kolega od kupna lał 10/40. Silnik suchy, od wymiany do wymiany (10tys) bierze około 300ml. Co do mocy moim zdaniem i 2.4 ma swoje zalety i 1.8t. 2.4 rwie od samego dołu jednak spalanie jest dużo większe natomiast 1.8t od 2,2 tys obrotów ciągnie bardzo podobnie jak 2.4. Moim zdaniem przyspieszenie do 100 jest porównywalne. No i oczywiście możliwość powiększenia mocy. Mając te 2 silniki, myślę, że jako trzeci wybrał bym jednak 1.8 t ze względu na możliwość rozwoju ;)
Jest:
Audi a2 1.4 oraz a6 c5 1.8T

Awatar użytkownika
lukasz166
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 17 gru 2016, 08:58
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: lukasz166 » 07 maja 2017, 18:24

Ziomek pisze:lukasz166, a jesteś pewien sprawny masz motor? Czy regres? Po chipie na pewno idzie lepiej niż 2.4. Czy w serii jedzie gorzej niech się właściciel wypowie bo ma porównanie. Co do lamp to wg mnie inne niż seryjne do a6 nie pasują. No i przydałaby się przesiadka na 5w40.
Ja mam najstarszy motor AEB, który w ogóle ma opinie bardzo mułowatego, do tego najgorzej z nim zrobić jakiś mod (słaby sterownik, przepustnica na lince).

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 07 maja 2017, 20:28

Właśnie przy AEB reakcja na gaz powinna być szybsza przez tą linkę. Sterownik jak sterownik, głowica za to z szerszymi kanałami. Chyba różnice w 1.8T robi napinacz od AWT, jednak tam lepiej z dołu ciągnie szczególnie po modach, bo wyższych partiach obrotów różnice się zacierają.

Online
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2679
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 10 maja 2017, 01:12

A ja mam "nowe" (mało km) 1.8T AJL 180KM. Dla mnie bomba. ;) Co prawda nie mam quattro, ale jeśli daje buta, to opony palą się jak cholera. Serio. Lubię 1.8T i tyle.

jasiuekonom jeśli masz olej 10W40, to zostaw, nie zmieniaj.
Dalej jeśli chodzi o reflektory... zmień i poszukaj oryginalnych Hella. Najlepiej xenon. Jeśli nie, to chociaż H7.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją i Multifonika.
Ps: Polecam iParts.pl

jasiuekonom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 11 sie 2010, 21:48
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: jasiuekonom » 10 maja 2017, 05:51

Doc pisze:Dalej jeśli chodzi o reflektory... zmień i poszukaj oryginalnych Hella
Lampy mają rok. Pewnie i tak się zaraz Ledy popalą więc wtedy zmienię. Na razie zresztą brak funduszy :)
Jest:
Audi a2 1.4 oraz a6 c5 1.8T

Awatar użytkownika
lukasz166
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 17 gru 2016, 08:58
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: lukasz166 » 10 maja 2017, 08:14

jasiuekonom pisze:
Doc pisze:Dalej jeśli chodzi o reflektory... zmień i poszukaj oryginalnych Hella
Lampy mają rok. Pewnie i tak się zaraz Ledy popalą więc wtedy zmienię. Na razie zresztą brak funduszy :)
Możemy w przyszłość jakiegoś spota zrobić, zobaczę, jak Twoje 1.8T jedzie :) Dzierżoniów here!

jasiuekonom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 11 sie 2010, 21:48
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: jasiuekonom » 10 maja 2017, 09:04

lukasz166 pisze:zobaczę, jak Twoje 1.8T jedzie
W weekend zawsze jestem u rodziców w Mościsku, rzut kamieniem do Dzierżeniowa :) można się zgadać. I pewnie średnio jedzie bo turbina będzie niedługo do regeneracji :P
Jest:
Audi a2 1.4 oraz a6 c5 1.8T

Awatar użytkownika
lukasz166
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 17 gru 2016, 08:58
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: lukasz166 » 11 maja 2017, 22:13

jasiuekonom pisze:
lukasz166 pisze:zobaczę, jak Twoje 1.8T jedzie
W weekend zawsze jestem u rodziców w Mościsku, rzut kamieniem do Dzierżeniowa :) można się zgadać. I pewnie średnio jedzie bo turbina będzie niedługo do regeneracji :P
Tak, jak pisałem na PW, zadzwonię do Ciebie ;) A co do mojego turbo, to ciężko mi to stwierdzić, coś tam gwiżdże ale wydaje mi się to normalne. Na bank mam do wymiany przewód do DV.

jasiuekonom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 11 sie 2010, 21:48
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: jasiuekonom » 18 maja 2017, 21:42

A wczoraj małe odświeżenie. Kąpanko, woskowanie, montaż czujników parkowania oraz odgrzybienie klimatyzacji ;) Później wstawię fotki. Mam problem z fotosikiem

[ Dodano: 2017-05-18, 21:42 ]
Wreszcie udało się wstawić fotki z powyższego odświeżenia:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

i czujniczki:

Obrazek

Obrazek
Jest:
Audi a2 1.4 oraz a6 c5 1.8T

[mArCin]

Post autor: [mArCin] » 19 maja 2017, 08:53

Bardzo fajna A6 👍 widać że jest w dobrych rękach 😏

Jak sprawują się czujniki? Dasz jakieś namiary na nie? Ciężko z montażem? 😉

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga