A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
- ZyWiecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 05 lis 2019, 17:30
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
Bierz lepiej 225/45 17 , bardziej popularne i poza tym tańsze
Wyślij mi na PW linka co zamawiałeś ledy do podświetlenia tablicy bo elegancko świeco !
Mam bosmy 6000K ale chętnie zmienie również na 4300 tylko na Osrama.. Moim zdaniem Bosma nie daje takiego efektu przy 4300 jak osram , miałem jeszcze je przed zmianą na bosmy. Swoje kosztują ale różnica pod czas deszczu ogromna , nie mówiąc o nocy .
Wyślij mi na PW linka co zamawiałeś ledy do podświetlenia tablicy bo elegancko świeco !
Mam bosmy 6000K ale chętnie zmienie również na 4300 tylko na Osrama.. Moim zdaniem Bosma nie daje takiego efektu przy 4300 jak osram , miałem jeszcze je przed zmianą na bosmy. Swoje kosztują ale różnica pod czas deszczu ogromna , nie mówiąc o nocy .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 04 paź 2020, 07:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
ZyWiecki pisze: ↑22 paź 2021, 17:08Bierz lepiej 225/45 17 , bardziej popularne i poza tym tańsze
Wyślij mi na PW linka co zamawiałeś ledy do podświetlenia tablicy bo elegancko świeco !
Mam bosmy 6000K ale chętnie zmienie również na 4300 tylko na Osrama.. Moim zdaniem Bosma nie daje takiego efektu przy 4300 jak osram , miałem jeszcze je przed zmianą na bosmy. Swoje kosztują ale różnica pod czas deszczu ogromna , nie mówiąc o nocy .
a to już w zimę będe myślał jaki rozmiar na lato :D 225/45/17 to ja mam teraz i za mało gumy jest na nich. Zmienie na 215/55/17 żeby był wyższy profil.
w oświetleniu rejestracji mam takie
https://allegro.pl/oferta/2x-bosma-led- ... 9293460184
Ja założyłem Bosmy bo nie widzę różnicy między droższymi, 4300 bo są białe, 6000 są już niebieskie.
- ZyWiecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 05 lis 2019, 17:30
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
4300 to barwa taka neutralna podchodząca pod żółta a 6000k to biała która nie nadaję się w deszcz noc jak najbardziej okej. Zamówię sobie podświetlenie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 04 paź 2020, 07:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
czasami są jeszcze 5000 które ciężko trafić i najczęściej chińczyki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 04 paź 2020, 07:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
i podziałałem dzisiaj.
- Płukanka Tec kilka kilometrów spokojnej jazdy i potem 45 minut wolnych obrotów
- anticarbon na pierścienie
- ceratek do oleju
- filterek zawsze daje duży do oleju
- filtry gazu też zmienione.
- zrobiłem też osłonę wydechu bo hałasowała o puszkę końcową
W przyszłości na pewno muszę umyć silnik bo już dramatycznie to wygląda.
- Płukanka Tec kilka kilometrów spokojnej jazdy i potem 45 minut wolnych obrotów
- anticarbon na pierścienie
- ceratek do oleju
- filterek zawsze daje duży do oleju
- filtry gazu też zmienione.
- zrobiłem też osłonę wydechu bo hałasowała o puszkę końcową
W przyszłości na pewno muszę umyć silnik bo już dramatycznie to wygląda.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 04 paź 2020, 07:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
ostatni miejski offroad skonczył się na zawieszeniu na podwoziu oraz porysowanej feldze :D przejeżdżałem przez kałużę i masakra z niskim autem.
pewnie wkrótce wpadną podkładki pod amortyzatory i auto pójdzie z 5cm do góry. Przy okazji wyższy profil opon zimowych i może będzie ciut lepiej.
pewnie wkrótce wpadną podkładki pod amortyzatory i auto pójdzie z 5cm do góry. Przy okazji wyższy profil opon zimowych i może będzie ciut lepiej.
- ZyWiecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 05 lis 2019, 17:30
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
Takie opony nie na zimę tylko na lato. Sam mam 225/45 lato a zima 205/55 r16 i jest o wiele lepiej
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 04 paź 2020, 07:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
na zimę już mam 205/60/16 - zmieniłem własnie z 205/55/16 żeby był wyższy profil i trochę komfortu.
Na lato planuje wrzucić 215/55/17 albo 225/55/17 ale to już będzie duża opona i nie wiem czy aż taką wsadzę.
- ZyWiecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 05 lis 2019, 17:30
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
Wcześniej miałem z tyłu komplet 235/45/17 i pasowało i nic nie obcierało a czy wyższa wejdzie to kto wie..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 04 paź 2020, 07:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
aż tak szerokich nie chce dawać bo to auto ma tylko 150 koni. Już ma ciężko jeździć a co dopiero na takich szerokich oponach
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 04 paź 2020, 07:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
dzisiaj z racji dodatkowego dnia urlopu postanowiłem pogrzebać 8g w garażu się zeszło....
Zacząłem od wyjęcia błotnika bo to zamienniki i już rudzielec zaczyna wychodzić a mają może 3 lata.
Odrobinę je odratowałem żeby nie postępowało:
- r stop po oczyszczeniu do gołej blachy
- farba okrętowa jako podkład
- baza i klar
Zdejmowanie błotnika w A6 to masakra, pełno śrubek, trzeba rozpiąć zderzak, próg żeby wyjąc błotnik.
Widać ślady po konserwacji i ładnie się wosk trzyma
potem zabrałem się za poduszkę lewą pod turbo która już leży jakiś czas
Stara 620g, używana sprawna 740g.
Różnica jest ale jeszcze muszę znaleźć drugą poduszkę bo wydaje mi się że prawa jest w gorszym stanie
Wystarczy popuścić obie poduszki oraz odkręcić mocowanie przedniej poduszki i można silnik podnosić
silnik prawie wystaje spod maski ale można śmiało wymienić, ta pod turbo jest gorsza do wymiany.
potem sprawdziłem olej w skrzyni bo klucz do korka też już z pół roku leży i się okazało że olej bardzo ładny więc nie zmieniam
na koniec postanowiłem troche pod maską ogarnąć bo syf potężny.
na fotkach nie widać za bardzo ale ciężko brudno było
zasłoniłem tylko alternator ale nie używałem myjki.
a i na koniec zrobiłem przymiarke do zimowych opon, 205/60/16. Jest lepiej bo ciut wyzej i więcej gumy, do zwrotnicy jeszcze jakieś 1.5cm czyli można by się pokusić o 215/60 albo 205/65 :D
Zacząłem od wyjęcia błotnika bo to zamienniki i już rudzielec zaczyna wychodzić a mają może 3 lata.
Odrobinę je odratowałem żeby nie postępowało:
- r stop po oczyszczeniu do gołej blachy
- farba okrętowa jako podkład
- baza i klar
Zdejmowanie błotnika w A6 to masakra, pełno śrubek, trzeba rozpiąć zderzak, próg żeby wyjąc błotnik.
Widać ślady po konserwacji i ładnie się wosk trzyma
potem zabrałem się za poduszkę lewą pod turbo która już leży jakiś czas
Stara 620g, używana sprawna 740g.
Różnica jest ale jeszcze muszę znaleźć drugą poduszkę bo wydaje mi się że prawa jest w gorszym stanie
Wystarczy popuścić obie poduszki oraz odkręcić mocowanie przedniej poduszki i można silnik podnosić
silnik prawie wystaje spod maski ale można śmiało wymienić, ta pod turbo jest gorsza do wymiany.
potem sprawdziłem olej w skrzyni bo klucz do korka też już z pół roku leży i się okazało że olej bardzo ładny więc nie zmieniam
na koniec postanowiłem troche pod maską ogarnąć bo syf potężny.
na fotkach nie widać za bardzo ale ciężko brudno było
zasłoniłem tylko alternator ale nie używałem myjki.
a i na koniec zrobiłem przymiarke do zimowych opon, 205/60/16. Jest lepiej bo ciut wyzej i więcej gumy, do zwrotnicy jeszcze jakieś 1.5cm czyli można by się pokusić o 215/60 albo 205/65 :D
- ZyWiecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 05 lis 2019, 17:30
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
Wagę poduszki podajesz bez osłony gumowej, nakrętki i podkładki ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 04 paź 2020, 07:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
tak, samiutka poduszka.
Ogólnie gdzieś wyczytałem że powinno pod być koło chyba 760g.
Starą poduszkę rozciąłem i okazało się że faktycznie gumowa membrana jest dziurawa i zostało kilka kropel oleju tylko.
Zaraz szukam lewej poduszki gdzie sprzedający wykona ciężką pracę jaką jest zważenie poduszki.
Ogólnie gdzieś wyczytałem że powinno pod być koło chyba 760g.
Starą poduszkę rozciąłem i okazało się że faktycznie gumowa membrana jest dziurawa i zostało kilka kropel oleju tylko.
Zaraz szukam lewej poduszki gdzie sprzedający wykona ciężką pracę jaką jest zważenie poduszki.