Bierz lepiej 225/45 17 , bardziej popularne i poza tym tańsze
Wyślij mi na PW linka co zamawiałeś ledy do podświetlenia tablicy bo elegancko świeco !
Mam bosmy 6000K ale chętnie zmienie również na 4300 tylko na Osrama.. Moim zdaniem Bosma nie daje takiego efektu przy 4300 jak osram , miałem jeszcze je przed zmianą na bosmy. Swoje kosztują ale różnica pod czas deszczu ogromna , nie mówiąc o nocy .
Bierz lepiej 225/45 17 , bardziej popularne i poza tym tańsze
Wyślij mi na PW linka co zamawiałeś ledy do podświetlenia tablicy bo elegancko świeco !
Mam bosmy 6000K ale chętnie zmienie również na 4300 tylko na Osrama.. Moim zdaniem Bosma nie daje takiego efektu przy 4300 jak osram , miałem jeszcze je przed zmianą na bosmy. Swoje kosztują ale różnica pod czas deszczu ogromna , nie mówiąc o nocy .
a to już w zimę będe myślał jaki rozmiar na lato :D 225/45/17 to ja mam teraz i za mało gumy jest na nich. Zmienie na 215/55/17 żeby był wyższy profil.
4300 to barwa taka neutralna podchodząca pod żółta a 6000k to biała która nie nadaję się w deszcz noc jak najbardziej okej. Zamówię sobie podświetlenie
- Płukanka Tec kilka kilometrów spokojnej jazdy i potem 45 minut wolnych obrotów
- anticarbon na pierścienie
- ceratek do oleju
- filterek zawsze daje duży do oleju
- filtry gazu też zmienione.
- zrobiłem też osłonę wydechu bo hałasowała o puszkę końcową
W przyszłości na pewno muszę umyć silnik bo już dramatycznie to wygląda.
dzisiaj z racji dodatkowego dnia urlopu postanowiłem pogrzebać 8g w garażu się zeszło....
Zacząłem od wyjęcia błotnika bo to zamienniki i już rudzielec zaczyna wychodzić a mają może 3 lata.
Odrobinę je odratowałem żeby nie postępowało:
- r stop po oczyszczeniu do gołej blachy
- farba okrętowa jako podkład
- baza i klar
Zdejmowanie błotnika w A6 to masakra, pełno śrubek, trzeba rozpiąć zderzak, próg żeby wyjąc błotnik.
Widać ślady po konserwacji i ładnie się wosk trzyma
potem zabrałem się za poduszkę lewą pod turbo która już leży jakiś czas
Stara 620g, używana sprawna 740g.
Różnica jest ale jeszcze muszę znaleźć drugą poduszkę bo wydaje mi się że prawa jest w gorszym stanie
Wystarczy popuścić obie poduszki oraz odkręcić mocowanie przedniej poduszki i można silnik podnosić
silnik prawie wystaje spod maski ale można śmiało wymienić, ta pod turbo jest gorsza do wymiany.
potem sprawdziłem olej w skrzyni bo klucz do korka też już z pół roku leży i się okazało że olej bardzo ładny więc nie zmieniam
na koniec postanowiłem troche pod maską ogarnąć bo syf potężny.
na fotkach nie widać za bardzo ale ciężko brudno było
zasłoniłem tylko alternator ale nie używałem myjki.
a i na koniec zrobiłem przymiarke do zimowych opon, 205/60/16. Jest lepiej bo ciut wyzej i więcej gumy, do zwrotnicy jeszcze jakieś 1.5cm czyli można by się pokusić o 215/60 albo 205/65 :D
żeby nie zwalniać tempa dorwałem kolejną poduszkę w dobrym stanie o dobrej wadze więc wkrótce wymiana oraz wpadną niedługo podkładki pod zawieszenie które dadzą około 4-5cm wyższego prześwitu.
Do tego opony o wyższym profilu i zrobi sie odrobinę fajniejszy mini allroad.