zaraz wrzucę fotki z przyciemniania szyb - właśnie wróciłem.
2.8 Avant Quattro by ST.JOHN
- st.john
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 463
- Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
- Imię: Jacek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
stage1:
przyciemnianie szyb
![Obrazek]()
jest jednak trochę zabawy z boczkami i ramkami
![Obrazek]()
folia Armorlite jeden stopieĂą przed najciemniejszą
miałem ją na poprzednim aucie! Polecam
![Obrazek]()
przymiarka foli i finalne docinanie
![Obrazek]()
![Obrazek]()
już na gotowo
![Obrazek]()
![Obrazek]()
jutro zrobię zdjęcia w świetle słonecznym, auto wreszcie porządnie wygląda i to niedużym kosztem! jeżeli ktoś chce kontakt do chłopaków od przyciemniania - podam na PW
[ Dodano: 2012-06-23, 14:46 ]
fotki w słoĂącu - efekt jaki chciałem osiągnąć, z zewnątrz mało widać a od środka wcale nie jest ciemno. Komfort i bezpieczeĂąstwo.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
przyciemnianie szyb

jest jednak trochę zabawy z boczkami i ramkami

folia Armorlite jeden stopieĂą przed najciemniejszą
miałem ją na poprzednim aucie! Polecam

przymiarka foli i finalne docinanie


już na gotowo


jutro zrobię zdjęcia w świetle słonecznym, auto wreszcie porządnie wygląda i to niedużym kosztem! jeżeli ktoś chce kontakt do chłopaków od przyciemniania - podam na PW
[ Dodano: 2012-06-23, 14:46 ]
fotki w słoĂącu - efekt jaki chciałem osiągnąć, z zewnątrz mało widać a od środka wcale nie jest ciemno. Komfort i bezpieczeĂąstwo.



Ostatnio zmieniony 12 lis 2013, 22:18 przez st.john, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Problem Audi A6 C6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 375
- Rejestracja: 14 maja 2012, 00:34
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
-
daniel1997
właśnie miałem to napisać pozdrogembas pisze:Kolego nie wiem jak ty patrzysz folia jest od wewnetrznej strony,a od zewnetrznej sie ja najpierw docina zeby potem zalozyc od srodka,pozdrawiam....hoopek pisze:Czy ja dobrze widzę, że Ty tylną szybę masz z folią od strony zewnętrznej?!
Pierwszy raz widzę, żeby tak ktoś profesjonalnie robił ścieme..
-
borussia_CK
- st.john
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 463
- Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
- Imię: Jacek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
koszt to 5000 z kawałkiem. 3600części reszta robocizna i płyny.
o 2.4 na PW.
[ Dodano: 2012-07-18, 19:02 ]
dzisiaj złapałem gumę w 16stkach i stałem się przypadkowo posiadaczem nowych felg - 17stki s-line wzór Avus, 225/45. Bardzo przyjemny profil. Może wzór nie porywa ale jak na tymczasowo wyglądają dobrze.
![Obrazek]()
przy okazji zamontowałem porządne grube miedziane kable zasilające do wzmacniacza w bagażniku. Już niedługo zainstaluję mój subwoofer a na później tłumienie drzwi i wymiana głośników przednich z podpięciem pod wzmaka.
i jeszcze się pochwalę, bo właśnie leci do mnie świeżutki prosto z Niemiec komplet Bilsteinów B6 sport. Zdam relację jak tylko zamontuję!
[ Dodano: 2012-07-22, 08:35 ]
Dziś wrzuciłem wzmaka Signat 600W i sub a'la signat Onyx 112 (głośnik Audiowaves 30cm). W ten sposób uzupełniłem seryjne audio które grało ale brakowało w nim dołu - teraz basu jest ho ho! Jak posprzątam kufer to wrzucę foto.
[ Dodano: 2012-07-24, 11:27 ]
- puk puk - kto tam ?
- świeżutki komplet bilsteinów B6 na tył
-
na przednie jeszcze tydzieĂą muszę poczekać
o 2.4 na PW.
[ Dodano: 2012-07-18, 19:02 ]
dzisiaj złapałem gumę w 16stkach i stałem się przypadkowo posiadaczem nowych felg - 17stki s-line wzór Avus, 225/45. Bardzo przyjemny profil. Może wzór nie porywa ale jak na tymczasowo wyglądają dobrze.

przy okazji zamontowałem porządne grube miedziane kable zasilające do wzmacniacza w bagażniku. Już niedługo zainstaluję mój subwoofer a na później tłumienie drzwi i wymiana głośników przednich z podpięciem pod wzmaka.
i jeszcze się pochwalę, bo właśnie leci do mnie świeżutki prosto z Niemiec komplet Bilsteinów B6 sport. Zdam relację jak tylko zamontuję!
[ Dodano: 2012-07-22, 08:35 ]
Dziś wrzuciłem wzmaka Signat 600W i sub a'la signat Onyx 112 (głośnik Audiowaves 30cm). W ten sposób uzupełniłem seryjne audio które grało ale brakowało w nim dołu - teraz basu jest ho ho! Jak posprzątam kufer to wrzucę foto.
[ Dodano: 2012-07-24, 11:27 ]
- puk puk - kto tam ?
- świeżutki komplet bilsteinów B6 na tył
-
na przednie jeszcze tydzieĂą muszę poczekać
Ostatnio zmieniony 12 lis 2013, 22:19 przez st.john, łącznie zmieniany 1 raz.
- st.john
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 463
- Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
- Imię: Jacek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
owszem - do felg się przekonałem choć teraz uważam, że powinna wpaść 18stka Avus
[ Dodano: 2012-07-30, 15:50 ]
Rodzina w komplecie!
i niech mi teraz podskoczy
[ Dodano: 2012-07-30, 15:50 ]
Rodzina w komplecie!
i niech mi teraz podskoczy
Ostatnio zmieniony 12 lis 2013, 22:20 przez st.john, łącznie zmieniany 1 raz.
- st.john
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 463
- Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
- Imię: Jacek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
No to już po montażu - póki co jest opcja optymalna i jestem zadowolony.
Na przód wpadły B6 wraz ze sprężynami KAW od A8 D2 (które obniżają 8mkę 4.2 o 6cm) - jest twardo ale lubię!
a na tył B6 z oryginalną sprężyną - chciałem sprawdzić co wyjdzie - jest komfort i mogę kufer załadować.
Reasumując przód siadł o 3,5 - 4cm a tył i tu się nie dziwię podniósł się o 1-1,5cm.
Auto prowadzi się teraz genialnie, idealnie wchodzi w zakręty i wreszcie zrobiło się czułe na kierownicę, nie przechyla się i co ważne nie ściągają już koleiny. Polecam każdemu z zapasem gotówki kupić Bilsteiny B6.
Gleby nie ma za wielkiej i chętnie bym się bardziej posadził ale nasze drogi i mój genialny wjazd na parking podziemny to mi uniemożliwiają (już lekko szuram podwoziem przy wyjeżdżaniu), ale chętnie pokombinuję z twardością sprężyn - wszystkie sugestie mile widziane.
![Obrazek]()
tył podczas montażu
w całości prezentuje się tak - oczywiście ze mną w środku siada lepiej
zapomniałem dopisać, że przy okazji wymieniłem końcówki drążka kierowniczego i dwa wahacze bo się zużyły wcześniej niż pozostałe. Także znowu lżejszy o tałzena.
Na przód wpadły B6 wraz ze sprężynami KAW od A8 D2 (które obniżają 8mkę 4.2 o 6cm) - jest twardo ale lubię!
a na tył B6 z oryginalną sprężyną - chciałem sprawdzić co wyjdzie - jest komfort i mogę kufer załadować.
Reasumując przód siadł o 3,5 - 4cm a tył i tu się nie dziwię podniósł się o 1-1,5cm.
Auto prowadzi się teraz genialnie, idealnie wchodzi w zakręty i wreszcie zrobiło się czułe na kierownicę, nie przechyla się i co ważne nie ściągają już koleiny. Polecam każdemu z zapasem gotówki kupić Bilsteiny B6.
Gleby nie ma za wielkiej i chętnie bym się bardziej posadził ale nasze drogi i mój genialny wjazd na parking podziemny to mi uniemożliwiają (już lekko szuram podwoziem przy wyjeżdżaniu), ale chętnie pokombinuję z twardością sprężyn - wszystkie sugestie mile widziane.

tył podczas montażu
w całości prezentuje się tak - oczywiście ze mną w środku siada lepiej
zapomniałem dopisać, że przy okazji wymieniłem końcówki drążka kierowniczego i dwa wahacze bo się zużyły wcześniej niż pozostałe. Także znowu lżejszy o tałzena.
Ostatnio zmieniony 12 lis 2013, 22:20 przez st.john, łącznie zmieniany 2 razy.












