[A6 C5] 2.4 V6 by EmeS
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 416
- Rejestracja: 06 mar 2016, 21:10
- Imię: Michał
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Sosnowica/Lublin
Kilka gratów zakupionych do auta 
Olej Texaco Havoline Ultra S 5w40 Filtr Oleju MANN W930/21 Płukanka Liquid Molly
![Obrazek]()
Odma i Eżektor - zrobione
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Antena z C6 - zrobione
![Obrazek]()
Oczekuje na przewody podciśnienia
Auto na chwilę obecną nie jeżdżące. Po nowym roku zgłoszę się do gazownika bo nie jestem pewien czy dobrze powymieniałem filtry i ogólnie wolę nie pchać rąk. Czeka mnie OC wymiana zawieszenia ponieważ opony są łyse od środka.
Mam auto zastępcze więc nie zamierzam się z tym spieszyć.
Olej Texaco Havoline Ultra S 5w40 Filtr Oleju MANN W930/21 Płukanka Liquid Molly
Odma i Eżektor - zrobione
Antena z C6 - zrobione
Oczekuje na przewody podciśnienia
Auto na chwilę obecną nie jeżdżące. Po nowym roku zgłoszę się do gazownika bo nie jestem pewien czy dobrze powymieniałem filtry i ogólnie wolę nie pchać rąk. Czeka mnie OC wymiana zawieszenia ponieważ opony są łyse od środka.
Mam auto zastępcze więc nie zamierzam się z tym spieszyć.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 416
- Rejestracja: 06 mar 2016, 21:10
- Imię: Michał
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Sosnowica/Lublin
Sprawdzam ciśnienie może nie codziennie ale przynajmniej raz w tygodniu
[ Dodano: 2016-12-27, 15:41 ]
Szanowni koledzy po wielu przemyśleniach za i przeciw stwierdziłem jednogłośnie iż dalej będę naprawiał auto i nie będę go sprzedawał. Wiadomą sprawą jest że auto nie jest super wymaga wiele pracy ale sprzedając je nie odzyskam kwoty za które je zakupiłem. Nakłady na auto z pewnością przewyższą wartość auta ale auto za kilka lat będzie lepsze kondycyjnie.
PS. Bądźcie cierpliwi postaram się zmienić stan obecny potrzebuje czasu

[ Dodano: 2016-12-27, 15:41 ]
Szanowni koledzy po wielu przemyśleniach za i przeciw stwierdziłem jednogłośnie iż dalej będę naprawiał auto i nie będę go sprzedawał. Wiadomą sprawą jest że auto nie jest super wymaga wiele pracy ale sprzedając je nie odzyskam kwoty za które je zakupiłem. Nakłady na auto z pewnością przewyższą wartość auta ale auto za kilka lat będzie lepsze kondycyjnie.
PS. Bądźcie cierpliwi postaram się zmienić stan obecny potrzebuje czasu

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 416
- Rejestracja: 06 mar 2016, 21:10
- Imię: Michał
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Sosnowica/Lublin
Krix0, Moja wybranka mi podpowiedziała że skoro już włożyłem prawie 4 tysiące a w obecnym stanie nie wezmę 6 tyś to lepiej robić go dalej. A kupić kolejny to nie dość że trzeba by dołożyć sporo więcej to wiadomo że na pewno ze startu byłoby co naprawiać. Więc bezsens. Opłacę OC i kupuje części i jeżdżę jak na 19 lat w miarę się trzyma 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 425
- Rejestracja: 17 lis 2014, 00:54
- Imię: Marcin
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
No i masz racjonalne podejście do sprawy.
[ Dodano: 2016-12-31, 00:27 ]
Tak przypadkiem wyhaczyłem...
→ poduszki silnika i skrzyni;
→ krzyżak drążka zmiany biegów;
→ drążek łączący skrzynie biegów z mocowaniem (tzw. sankami) dźwigni zmiany biegów;
→ kulowy przegub dźwigni zmiany biegów;
...i obowiązkowo, dla spokojności, sprawdzić ewentualnie uzupełnić olej w skrzyni.
PS.
Nie jestem mechanikiem, więc tym bardziej mam prawo sie mylić, ale zacząłbym właśnie od sprawdzenia tych elementów. Bo to na pewno będzie tańsza niż niepotrzebny demontaż skrzyni i diagnostyka na odpowiednim stole.

[ Dodano: 2016-12-31, 00:27 ]
Tak przypadkiem wyhaczyłem...
Sprawdzić, ewentualnie wymienić:Michal_ST pisze:czasem zdarza się że podczas przyspieszania skrzynia przy próbie wrzucenia trójki albo się blokuje albo wskakuje na 5.![]()
→ poduszki silnika i skrzyni;
→ krzyżak drążka zmiany biegów;
→ drążek łączący skrzynie biegów z mocowaniem (tzw. sankami) dźwigni zmiany biegów;
→ kulowy przegub dźwigni zmiany biegów;
...i obowiązkowo, dla spokojności, sprawdzić ewentualnie uzupełnić olej w skrzyni.
PS.
Nie jestem mechanikiem, więc tym bardziej mam prawo sie mylić, ale zacząłbym właśnie od sprawdzenia tych elementów. Bo to na pewno będzie tańsza niż niepotrzebny demontaż skrzyni i diagnostyka na odpowiednim stole.

Nie poddawaj się kolego, powoli wyremontujesz sobie furę
Ja po zakupie miałem bardzo podobne problemy ze swoim Audi. Na start zrobione zostało kompletne uszczelnienie silnika, kompletny rozrząd, wymiana odmy i ezektora i kompletne hamulce, i też wyszło ze 3tys. Następnie montaż lpg za tyle samo i tak dalej i tak dalej...
ale tych rzeczy na szczęście nie naprawia się co roku!
Szkoda tylko stłuczki, ale chyba znasz powiedzenie "dzwon matką modów"

Ja po zakupie miałem bardzo podobne problemy ze swoim Audi. Na start zrobione zostało kompletne uszczelnienie silnika, kompletny rozrząd, wymiana odmy i ezektora i kompletne hamulce, i też wyszło ze 3tys. Następnie montaż lpg za tyle samo i tak dalej i tak dalej...

ale tych rzeczy na szczęście nie naprawia się co roku!
Szkoda tylko stłuczki, ale chyba znasz powiedzenie "dzwon matką modów"
