Dodam tyle, że Diesle mają dodatkową elektryczną nagrzewnice, i trzeba dodatkowo te kostki odpiąć. kabel zaczyna się po stronie kierowcy i przechodzi w tunel środkowy. Wiązka jest gruba więc nie trudno ją wyłapać. Kolejna rzec o której gość nie wspomniał, trzeba maksymalnie cofnąć węże. Reszta, to nic trudnego, tylko czasochłonne i męczące. Z ciekawości pytałem ile kosztuje sama robocizna takiej wymiany, mechanicy wyceniają to na 400 - 600 zł. W sumie, nie dziwię się im.
A skoro jesteś z Wro, to możesz wdepnąć do JG na wymianę

[ Dodano: 2015-07-05, 20:46 ]
po dość długim czasie naprawa zakończona, ale jestem wybitnie zadowolony.
Wentylator Topran pięknie dmucha i żadnych pisków.
Łączenia rur zamontowane tak jak powinny (wcześniej od strony klimy nie trzymały się na całej długości rury). Pomimo 32 st. C. w cieniu, w aucie nie było jeszcze tak zimno (nie licząc zimy

ciekawostka - oryginalny wentylator w pozycji horyzontalnej ledwo dmucha a czasem nawet nie ma siły się włączyć. W pozycji pionowej działa dalej jak nowy. Zarówno rozruch jak i max prędkość.
na filmie nie widać dużych różnic w prędkości, ale jest ogromna.
Przy okazji:
Wyczyszczone podszybie,
Dorzucone wszystkie osłony silniczków,
Dokręcona jak należy obejma wymiennika ciepła,
Nasmarowane dźwigienki,
Oczyszczany i również nasmarowany mechanizm wycieraczek,
Wyczyszczona dźwignia zmiany biegów (teraz leciutko wchodzą wszystkie, wsteczny nawet trochę za lekko),
Zamontowana nowa prawa lampa. Pięknie błyska.
Lewa lampa wyczyszczona, przejechana pastą lekko ścierną, ale co nowa to nowa.
Wymienione siłowniki klapy,
i kilka innych pierdół jak krańcówki drzwi.