AEL w Q
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 266
- Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
- Imię: Dawid
- Moje auto: 100 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
AEL w Q
Mój nabytek.
Co ma:
Rok 1995
Silnik: 2.5 TDI AEL 140KM (z przebiegiem ponad 430 tys.)
Skrzynia: Manual 6 biegów (coś pod nią mocno skrzypi przy przyśpieszaniu i czasem na zakrętach)
Napęd: Q
Kolor: kiedyś był czerwony, dziś troche wypłowiał.
Felgi: Chyba od S'ki (?)
Wyposażenie:
- Szyberdach
- Klimatronik (środkowy nawiew nie działa i ogólnie słabo chłodzi)
- el. lusterka (korodują, ogrzewanie chyba nie działa)
- el. szyby 4x (tylnia szyba od pasażera skrzypi i ledwo chodzi)
- centralny i chyba alarm
- soczewki
- Zegary AC / BC (podświetlanie do naprawy)
- Tempomat (nie działa)
- Fotele skórzane (od kierowcy wytarte do żywego) z podgrzewaniem (które chyba też nie działa)
Z innych ciekawostek:
Wentylator nawiewu skrzypi,
?rodkowy nawiew nie działa i ogólnie klima słabo chłodzi
Przyciski czasem nie działają
Rozrząd do wymiany [Naprawione],
Prawe łożysko w przednim kole czasem szumi,
prawa końcówka drążka do wymiany
Pasy bezpieczeństwa nie wciągają się,
Leje się chyba z jednego z wtryskiwaczy (dość mocno) [Naprawione],
Lekko leje się spod pokrywy zaworów [Naprawione],
Zawsze ciężko pali (I. paliła bez problemu przy mrozach, II. chyba do poprawy kąt wtrysku) [częściowo naprawione].
Oświetlenie wnętrza nie działa przy otwieraniu drzwi. trzeba ręcznie włączać.
Prawa tylna szyba skrzypi przy otwieraniu i zamykaniu.
Dużo korozji (chwilowo 'zabezpieczone tylko dobrym woskiem).
EGR Nie działa przez sadzę i smołe w dolocie. [Naprawione]
Tylna wycieraczka nic nie zgarnia i krzywo leży [Częściowo naprawione]
Zegary nie są podświetlone [Zmienione na LED ale nie satysfakcjonuje mnie to],
Bardzo wolno się nagrzewa [Wymieniony termostat: Naprawione],
Ubywa płynu chłodniczego
Co lubie w niej. pali 7 litrów przy cięższej nodze w trasie, quattro, nawet z 4 biegu wystarczająco wciska w fotel.
Audi A6 C4 przyspieszenie / a acceleration 60-130 - YouTube
I przyśpieszenie mojej 0-130
Mam ją dopiero od miesiąca, chcę o wszystko ogarnąć, później zajmę się 'upiększeniem'.
Co ma:
Rok 1995
Silnik: 2.5 TDI AEL 140KM (z przebiegiem ponad 430 tys.)
Skrzynia: Manual 6 biegów (coś pod nią mocno skrzypi przy przyśpieszaniu i czasem na zakrętach)
Napęd: Q
Kolor: kiedyś był czerwony, dziś troche wypłowiał.
Felgi: Chyba od S'ki (?)
Wyposażenie:
- Szyberdach
- Klimatronik (środkowy nawiew nie działa i ogólnie słabo chłodzi)
- el. lusterka (korodują, ogrzewanie chyba nie działa)
- el. szyby 4x (tylnia szyba od pasażera skrzypi i ledwo chodzi)
- centralny i chyba alarm
- soczewki
- Zegary AC / BC (podświetlanie do naprawy)
- Tempomat (nie działa)
- Fotele skórzane (od kierowcy wytarte do żywego) z podgrzewaniem (które chyba też nie działa)
Z innych ciekawostek:
Wentylator nawiewu skrzypi,
?rodkowy nawiew nie działa i ogólnie klima słabo chłodzi
Przyciski czasem nie działają
Rozrząd do wymiany [Naprawione],
Prawe łożysko w przednim kole czasem szumi,
prawa końcówka drążka do wymiany
Pasy bezpieczeństwa nie wciągają się,
Leje się chyba z jednego z wtryskiwaczy (dość mocno) [Naprawione],
Lekko leje się spod pokrywy zaworów [Naprawione],
Zawsze ciężko pali (I. paliła bez problemu przy mrozach, II. chyba do poprawy kąt wtrysku) [częściowo naprawione].
Oświetlenie wnętrza nie działa przy otwieraniu drzwi. trzeba ręcznie włączać.
Prawa tylna szyba skrzypi przy otwieraniu i zamykaniu.
Dużo korozji (chwilowo 'zabezpieczone tylko dobrym woskiem).
EGR Nie działa przez sadzę i smołe w dolocie. [Naprawione]
Tylna wycieraczka nic nie zgarnia i krzywo leży [Częściowo naprawione]
Zegary nie są podświetlone [Zmienione na LED ale nie satysfakcjonuje mnie to],
Bardzo wolno się nagrzewa [Wymieniony termostat: Naprawione],
Ubywa płynu chłodniczego
Co lubie w niej. pali 7 litrów przy cięższej nodze w trasie, quattro, nawet z 4 biegu wystarczająco wciska w fotel.
Audi A6 C4 przyspieszenie / a acceleration 60-130 - YouTube
I przyśpieszenie mojej 0-130
Mam ją dopiero od miesiąca, chcę o wszystko ogarnąć, później zajmę się 'upiększeniem'.
Ostatnio zmieniony 07 cze 2014, 12:49 przez mas0n, łącznie zmieniany 5 razy.
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
Bardzo fajne połącznie Q + manual masz troche pierdółek większych i mniejszych ale to dobrze ,że "IGÂŁY" nie kupiłeś .
POZDRAWIAM
POZDRAWIAM
Jak mogę to pomogę. Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
- giganteusz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 107
- Rejestracja: 29 sie 2008, 14:08
- Lokalizacja: Suwałki
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
teraz to autko wygląda ja powinno może tylko feluś troszkę za mały :P
na samych wymienionych wężykach spalanie ci o litr spadło? to tak się da?
na samych wymienionych wężykach spalanie ci o litr spadło? to tak się da?
Jak mogę to pomogę. Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 266
- Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
- Imię: Dawid
- Moje auto: 100 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Jak jest ciepło odpala bez dymku. myślisz że się leje?giganteusz pisze:na początek ogarnij wtrysk co leje bo od tego lania dziurę wypala w tłoku . może być ZONK
na ładną felgę jeszcze przyjdzie czasIreK_PV808 pisze:teraz to autko wygląda ja powinno może tylko feluś troszkę za mały :P
na samych wymienionych wężykach spalanie ci o litr spadło? to tak się da?
na jałowych kropla ON spadała na blok co kilka sekund, więc dość konkretnie się lało z tych wężyków.
[ Dodano: 2013-10-05, 12:30 ]
Chyba zawieszenie mogłoby być w lepszym stanie. końcówki drążków do wymiany. może nawet całe drążki
[ Dodano: 2013-10-13, 18:57 ]
No panowie, ale chyba auto dobrze się zbiera
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 266
- Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
- Imię: Dawid
- Moje auto: 100 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
No i panowie, wymieniony rozrząd, termostat (silnik ma 90 po 5 km), koło pasowe paska wielorowkowego. Ale ulga
[ Dodano: 2014-05-17, 16:00 ]
Odświęrzę swój temat.
Przy przeglądzie trzeba było trochę zrobić.
Nowe tarcze i klocki na przód.
Sztywny przewód hamulcowy tył
Linka hamulca ręcznego
Lewa końcówka drążka
Prawy dolny wahacz.
Ale coś jeszcze z zawieszeniem, bo raczej auto jedzie prosto, ale czasem skręca w prawo. Gdzieś jakiś luz.
A w między czasie wymieniłem żarówki w zegarach na LED. Jest lepiej niż myślałem
Trochę było grzebania, żeby było zgodnie z polaryzacją.
I na przód w pozycyjne power LED
Aktualny przebieg.
Pół roku mineło a już olej do wymiany, Zobaczymy, co się stanie po użyciu płukanki i pełny syntetyk, MOTUL 8100
I dodam jeszcze taki stary filmik, odpalanie przy -12 St. C*
[ Dodano: 2014-05-17, 16:00 ]
Odświęrzę swój temat.
Przy przeglądzie trzeba było trochę zrobić.
Nowe tarcze i klocki na przód.
Sztywny przewód hamulcowy tył
Linka hamulca ręcznego
Lewa końcówka drążka
Prawy dolny wahacz.
Ale coś jeszcze z zawieszeniem, bo raczej auto jedzie prosto, ale czasem skręca w prawo. Gdzieś jakiś luz.
A w między czasie wymieniłem żarówki w zegarach na LED. Jest lepiej niż myślałem
Trochę było grzebania, żeby było zgodnie z polaryzacją.
I na przód w pozycyjne power LED
Aktualny przebieg.
Pół roku mineło a już olej do wymiany, Zobaczymy, co się stanie po użyciu płukanki i pełny syntetyk, MOTUL 8100
I dodam jeszcze taki stary filmik, odpalanie przy -12 St. C*
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga