AEL w Q
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:

Jak mogę to pomogę.
Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub

exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
spokojnie... "nie od razu Kraków zbudowali" :D , jak już zmienisz zdanie to C5 może przygarniesz?? 

Jak mogę to pomogę.
Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub

exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
cóż... na przypadłości silnikowe to nie pomogę
, oo 2.7 BiT to tylko programik robić i będzie szybciutka zabaweczka
, przynajmniej ucb to nie będzie skok epokowy jak u mnie było hhehe






Jak mogę to pomogę.
Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub

exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 266
- Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
- Imię: Dawid
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
IreK_PV808, Ponoć jak na taką moc to te jednostki (2.7BiT) są ekonomiczne. Z podtlenkiem gazu to można jeździć, a że robię masę długich tras to chyba dość szybko się zwróci. z kolei spalanie 6 L i zasięg na jednym tankowaniu 1300KM (tyle w mojej wychodzi) ma swoje uroki. A jeszcze chwilowo nie czuje potrzeby posiadania większej mocy.
I przyśpieszenie mojej 0-130
[ Dodano: 2014-07-11, 21:06 ]
Porobiony tył i auto jeździ prosto na każdej drodzę. Szkoda że ta zabawa mnie kosztowała 3 tys
wszystkie tuleje, drążki i końcówki
![Obrazek]()
(mało co widać ale czuć różnice)
Może dobrze się stało bo uszczelnienie dyfra puszczało olej.
No i przy okazji wymieniłem olej w skrzyni, skoro poprzedni właściciel tak ją zapuścił to pewnie od przyjazdu z DE jeszcze nowego oleju nie widziała
I przyśpieszenie mojej 0-130
[ Dodano: 2014-07-11, 21:06 ]
Porobiony tył i auto jeździ prosto na każdej drodzę. Szkoda że ta zabawa mnie kosztowała 3 tys

wszystkie tuleje, drążki i końcówki
(mało co widać ale czuć różnice)
Może dobrze się stało bo uszczelnienie dyfra puszczało olej.
No i przy okazji wymieniłem olej w skrzyni, skoro poprzedni właściciel tak ją zapuścił to pewnie od przyjazdu z DE jeszcze nowego oleju nie widziała
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 266
- Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
- Imię: Dawid
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
frost12q, rychło w czas odpisuje, ale jakoś Twój post mi umknął. W zegarach ustawiłem jeszcze 120% tego co komputer oblicza, i teraz jest bardzo bliskie rzeczywistości. I tak, pali mi 6 litrów. Zszedłem do 5.4 litra jak sam jechałem, a zazwyczaj z pełnym bagażem, kompletem pasażerów to spalanie niecałe 7 litrów (jazda do 130).
Zasięg na pełnym baku.
![Obrazek]()
A w między czasie się porobiło.
![Obrazek]()
przetrwało tylko ~30 tys km. W dodatku padło u rodziny, i kompletnie nie miałem narzędzi, na szczęście znalazł się zakład mechaniczny który użyczył narzędzi, szybko nowe koło sprowadził i wszystko w jeden dzień naprawione
Zasięg na pełnym baku.
A w między czasie się porobiło.
przetrwało tylko ~30 tys km. W dodatku padło u rodziny, i kompletnie nie miałem narzędzi, na szczęście znalazł się zakład mechaniczny który użyczył narzędzi, szybko nowe koło sprowadził i wszystko w jeden dzień naprawione
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 266
- Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
- Imię: Dawid
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
frost12q, 5.4 osiągnąłem przy odpowiednich warunkach, sucho ale chłodno, nocą, wysokie ciśnienie w oponach i jechałem prawie zgodnie z przepisami: w trasie 90, w mieście ok 65, przyśpieszenie do 2500 obr, pół baku paliwa. powyżej tych obrotów zaczyna się wir w baku 
Kliku, można powiedzieć że te same wyniki. Mam 6.5 tylko ja staram się w trasie trzymać równo 110. I też, raz na trasę but w podłodze do V-max. Oczywiście na niemieckich autostradach
Przy 220 licznikowo miałem spalanie ok 15-18 litrów na zegarach, to zapewne realne z 22 - 25.
Nie powiem jakie było, jak dałem mechanikom do wymiany rozrządu i koła pasowego to prosiłem żeby nie zakładali dziadostwa. Obecnie SNR
[ Dodano: 2015-06-15, 12:24 ]
Kilka fotek z rozbiórki wymiennika ciepła
https://plus.google.com/photos/10969041 ... 1504426241

Kliku, można powiedzieć że te same wyniki. Mam 6.5 tylko ja staram się w trasie trzymać równo 110. I też, raz na trasę but w podłodze do V-max. Oczywiście na niemieckich autostradach

Przy 220 licznikowo miałem spalanie ok 15-18 litrów na zegarach, to zapewne realne z 22 - 25.
Nie powiem jakie było, jak dałem mechanikom do wymiany rozrządu i koła pasowego to prosiłem żeby nie zakładali dziadostwa. Obecnie SNR
[ Dodano: 2015-06-15, 12:24 ]
Kilka fotek z rozbiórki wymiennika ciepła
https://plus.google.com/photos/10969041 ... 1504426241