[a6 c4] 2.6 quatro
Auto w komisie gdyż chciałem zamienić na A8 choć waham się czy akurat na ten który tam jest bo jeździłem bardziej zadbanym modelem osoby prywatnej, komis bo często jestem w delegacji więc nie mógłbym pokazać auta, a tam można obejrzeć codziennie.
Jeśli chodzi o uszczelki to wydawało się że się poci a kiedy został rozkręcony okazało się że pocenie jest z przewodu wspomagania, a części zostały zakupione do remontu więc wymieniłem komplet. instalacja dedykowana do tego silnika przez Audi salon SEKWENCJA PRINCE V6-8 5500 zł oczywiście na wszystko są faktury.
PS tak mocno to mi nie zależy na sprzedaży i nie będę się napinał ze sprzedażą mam auto do jazdy jeśli nie teraz to w przyszłości na pewno A8 po prostu się zakochałem.
Jeśli chodzi o uszczelki to wydawało się że się poci a kiedy został rozkręcony okazało się że pocenie jest z przewodu wspomagania, a części zostały zakupione do remontu więc wymieniłem komplet. instalacja dedykowana do tego silnika przez Audi salon SEKWENCJA PRINCE V6-8 5500 zł oczywiście na wszystko są faktury.
PS tak mocno to mi nie zależy na sprzedaży i nie będę się napinał ze sprzedażą mam auto do jazdy jeśli nie teraz to w przyszłości na pewno A8 po prostu się zakochałem.
Poturbowany
to zmienia postać rzeczyartur v6 pisze:SEKWENCJA PRINCE V6-8 5500 zł oczywiście na wszystko są faktury.

A8 D2 kawal samochodu, moim zdaniem ladniejsze stylistycznie niz nie jedno A6 C5, do ekonomicznej jazdy silnik 2,5 TDI lub 2,8, pozniej to juz wyzsza pólka i wieksze koszty utrzymania, silnik 4,2 z eski to juz wymiata
mialem zaszczyt jechac kiedys tym potworkiem, najwspanialsza bryczka ze stajni Audi z tamtych lat 8-) Jak masz kase na drogie serwisy to zdecydowanie A8 


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 09 lis 2009, 20:07
- Lokalizacja: Izbica Kujawska
artur V6 skoro masz zamiar kupić A8 to tylko 4.2 V8 wiem co mówię jeździłem takimi autami 2.8 V6 nie jedzie w tej budzie o 2.5 TDI nie wspomnę a 3.7 pali tyle samo co 4.2 opłaty te same więc :-D
mam na oku A8 lalka piękna jest i na 1000% nie miała żadnego dzwona orginał z fabryki czekam aż kolega będzie sprzedawał
a to auto znam bardzo dobrze http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11375059 jakbyś był nim zainteresowany to info na PW
mam na oku A8 lalka piękna jest i na 1000% nie miała żadnego dzwona orginał z fabryki czekam aż kolega będzie sprzedawał

a to auto znam bardzo dobrze http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11375059 jakbyś był nim zainteresowany to info na PW
było C4 AEL quattro
- Dawidows89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 146
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:26
- Lokalizacja: Białystok
Auto 31.01.2010 auto zmieniło właściciela :-P
Nowy dopiero teraz pisze :mrgreen: bo cierpi na brak czasu a i przy nowym nabytku jest co robić
ale cóż nikt nie mówił że będzie łatwo no i auto ma już 15 lat.
Pozdrawiam jak doprowadzę autko do takiego stanu żebym chodził po świecie z taką :mrgreen: twarzą to będę się chwalił pod swoim szyldem.
Nowy dopiero teraz pisze :mrgreen: bo cierpi na brak czasu a i przy nowym nabytku jest co robić

Pozdrawiam jak doprowadzę autko do takiego stanu żebym chodził po świecie z taką :mrgreen: twarzą to będę się chwalił pod swoim szyldem.
Auto musi być czarne i mieć napędzane cztery kółka
DORADCA SERWISOWY ASO AUDI&VW
DORADCA SERWISOWY ASO AUDI&VW
nie opłaca sie pchać gazu jak mało tym jeździsz.... w swojej a6 mam gaz i używam go tylko jak jade do Lublina na urlop tak to cały czas po wawie na Pb śmigam i problemu mi to nie robiartur v6 pisze:Dzięki Rico C4 za info, ale zanim sprzedałem A6 to kupiłem A8 właśnie z silnikiem 4.2 na full wypasie bez gazu i tu mam dylemat bo instalacja jaką miałem w A6 była idealna a do A8 muszę wyłożyć prawie 6tys


