Mianowicie wyskakuje błąd P164B00: Przełącznik ciśnienia oleju Nieprawidłowe działanie. Przełącznik zmieniony i nic nie pomogło. Podczas jazdy tak spokojnie nic się nie dzieje ale gdy się depnie i podciągnie powyżej 4k obrotów to wyskakuje komunikat na desce, ograniczenie obrotów do 4k i tyle więcej się nie zakręci ale gdy się go zgasi i zapali to znowu jest okey do następnej próby. Olej wymieniony ( nic nie pomogło), filtr oryginalny wraz z całą podstawą oleju( nic nie pomogło) czujnik cisnienia oleju i właśnie nie wiem czy jest jeden czy 2( nic nie pomogło) zmierzone ciśnienie i tu się zaczyna ciekawie robić . Ciśnienie na wolnych obrotach to jakieś 0.7 bara i czujnik nie załącza informacji o niskim ciśnieniu oleju. Gdy się przygazuje skacze maksymalnie na 2.7 bara po czym utrzymając stałe obroty np.4k po 5 sekundach ciśnienie spada na 0.7 doslownie w sekundę a ja dalej utrzymuje to 4k obrotów( to chyba nie jest normalne no ale nie mam wiedzy czy tak ma działać pompa o zmiennej wydajnosci. Podczas testu drogowego jest to samo np. tryb manualny 3 bieg i ogień do 6 k obrotów ciśnienie wzrasta do max 3 barów a ja cały czas wymuszam te 6 k na 3 biegu, jade tak przez 5 sekund i jeb ciśnienie na zegarze w sekundę spada na 0.7 bara
