3.0 tfsi a 300tys km
3.0 tfsi a 300tys km
Witam Panowie,
Zastanawiam się mocno nad zakupem A6C7 w wersji 3.0 TFSI.
Sporo na forum poczytałem o samym silniku i finalnie jedno mnie zastanawia.
Czy 300tys km to na ten silnik to dużo czy mało ? Sporo jeżdżę i nie wiem czy decydując się na auto z dużym przebiegiem (oczywiście relatywnie tańsze) powinienem się szykować na spore wydatki związane z naprawami w momencie gdy na liczniki pojawi się 300 lub 350tys.
Zastanawiam się mocno nad zakupem A6C7 w wersji 3.0 TFSI.
Sporo na forum poczytałem o samym silniku i finalnie jedno mnie zastanawia.
Czy 300tys km to na ten silnik to dużo czy mało ? Sporo jeżdżę i nie wiem czy decydując się na auto z dużym przebiegiem (oczywiście relatywnie tańsze) powinienem się szykować na spore wydatki związane z naprawami w momencie gdy na liczniki pojawi się 300 lub 350tys.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
- Imię: Romek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Waw
- Kontakt:
po co ci takie auto? to proszenie sie o problemy, na rynku masz w cholere amerykancow ktore maja niskie przebiegi? w zyciu nie kupilbym auta z takim przebiegiem. Ale to moje prywatne zdane, zaraz mnie tu beda hejtowac 

Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
200 tys. km to nie jest problem dla tego silnika. Jednak skrzynia wtedy będzie już po wymianie wiązek mechatroniki 
Przebieg rzędu 300 tys. tez nie powinien zabić silnika.
Największe przebiegi aut oferowanych do sprzedaży w Polsce:
https://www.otomoto.pl/osobowe/audi/?se ... ountry%5D=
I za granicą:
https://www.autoscout24.pl/lst/audi?sor ... 07&atype=C&
jak widać - jest bardzo dużo aut z przebiegami ponad 200 tys. a i ponad 300 tys. się trafi.

Przebieg rzędu 300 tys. tez nie powinien zabić silnika.
Największe przebiegi aut oferowanych do sprzedaży w Polsce:
https://www.otomoto.pl/osobowe/audi/?se ... ountry%5D=
I za granicą:
https://www.autoscout24.pl/lst/audi?sor ... 07&atype=C&
jak widać - jest bardzo dużo aut z przebiegami ponad 200 tys. a i ponad 300 tys. się trafi.
- Quash
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Silnik robi bez problemu bez większych awarii po 500tys i więcej. S-Tronic raczej tyle nie zrobi choć znam całkiem sporo przypadków gdzie s-tronik jeździ bezawaryjnie już ponad 500tyś, może też paść coś z osprzętu silnika jak np. kompresor ale ceny są całkiem spoko. Największy problem to rozrząd którego wymiana o już grubszy pieniądz a z tego co wiem to 300-350tyś to max. ile wytrzymują łańcuchy ( a o ironio powinny być wieczne ale niestety tak już te ówczesne silniki robią ).
460KM/550NM Compsport Stage 2
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 27 lut 2013, 01:10
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2011
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Police
Re: 3.0 tfsi a 300tys km
Kondycja faktycznie zależy od poprzednika. Ja na przykład kupilem 3,0 tfsi z Polski z przebiegiem 260 tys. Fakt tydzień po zakupie padł kompresor zawieszenia(2800),potem uszczelnienie całego silnika jakieś 3000 tys. I to tyle skrzynia śmiga nic nie rwie. O dziwo na przeglądzie dowiedziałem się, że auto miało zmieniony licznik i ma 400 tys. Mimo tego nie mam obaw. Auto jeździło głównie na trasach Warszawa - Niemcy z tad ten przebieg. Zmieniam olej co 8 tys, skrzyna con15tys i zero problemów. Jak dotąd.... Także wszystko zależy jak się dba.