
Pozdro!

nie czytaj więcej takich gazetink100 pisze:czytalem ostatnio gazete, w ktorej sugerowali by na swiatlach lub dluzszych postojach w miejscu zmienic polozenie skrzyni z D/S na N.
każda skrzynia "ciągnie" a sprzęgła w ten sposób nie oszczędziszKlucha11 pisze:Ja tak robię jeśli wiem że będę stał np minutę. S tronik ma to do siebie że ciągnie cały czas wydaje mi się że oszczędzam sprzęgło tak.
Racja każda skrzynia ciągnie. Ale dsg to nie jest hydrokinetyk niestety. przy dłuższych postojach wrzucając na N napewno oszczedze trochę sprzęgło. No i jeszcze spalanie spada w dół.kiler22 pisze:nie czytaj więcej takich gazetink100 pisze:czytalem ostatnio gazete, w ktorej sugerowali by na swiatlach lub dluzszych postojach w miejscu zmienic polozenie skrzyni z D/S na N.![]()
[ Dodano: 2019-01-16, 19:42 ]każda skrzynia "ciągnie" a sprzęgła w ten sposób nie oszczędziszKlucha11 pisze:Ja tak robię jeśli wiem że będę stał np minutę. S tronik ma to do siebie że ciągnie cały czas wydaje mi się że oszczędzam sprzęgło tak.
Temat dotyczy s-tronic a junior admin odbiega od tematu i pisze o tiptronikach- bez sensurepek92 pisze:W zwykłych skrzyniach typu ttiptronic
repek92 pisze:Kiedyś oglądałem wypowiedź fachowca od skrzyni. Że nie należy tego robić bo każde przełączenie z D na N powoduje rozpięcie mechanizmów skrzyni. Po ponownym przełączeniu z N na D znowu następuje zapięcie wszystkiego aby była gotowa do jazdy. Tłumaczył że jest to nie potrzebne. Nie wiem jak w przypadku s tronic
Zamiast oglądać " fachowcóffff" i czytania gazet, zacząłbym od czytania instrukcji obsługi
czesc czytalem ostatnio gazete, w ktorej sugerowali by na swiatlach lub dluzszych postojach w miejscu zmienic polozenie skrzyni z D/S na N
Pewnie masz rację, bo wiesz czym się zajmuję.repek92 pisze:napisałem to oczym mowił koleś co prowadzi zakład który regeneruje skrzynie i myslę ze ma wieksze pojecie niż ty
To po co piszesz w wątku dotyczącym s-tronicrepek92 pisze:zresztą dopisałem w drugim poscie ze nie wiem jak to jest w przypadku S tronic
Proponuję przeczytać instrukcję obsługi koledze- bo to jest podstawowa sprawa jak użytkować auto, i moim zdaniem z mojej strony była to dobra podpowiedź- ale widzę, że ty się na wszystkim znasz więc skończę tę polemikę i Tobie też radzę, bo jako junior admin się pogrążasz.repek92 pisze:nie widze twojej wyczerpującej odpowiedzi tak wiec nie wiem po co ten wpis?
sure - w niejednej instrukcji mówią, ze olej w ZF-ie jest dożywotni i nie należy go wymieniać. Zalecam rozsądne podejście do instrukcji.zekering78 pisze:Proponuję przeczytać instrukcję obsługi koledze- bo to jest podstawowa sprawa jak użytkować auto
Repek odniósł się do źródeł sugestii o takim lub innym postępowaniu ze skrzynią - i bardzo dobrze. Zarówno normalna skrzynia hydrauliczna jak i S-tronic mają mechatronikę i częśc uwag dotyczy obu konstrukcji.zekering78 pisze:To po co piszesz w wątku dotyczącym s-tronic
Nie wiem, po co ja zaczynałeś, skoro nic przydatnego nie napisałeś?zekering78 pisze:widzę, że ty się na wszystkim znasz więc skończę tę polemikę
damos pisze:sure - w niejednej instrukcji mówią, ze olej w ZF-ie jest dożywotni i nie należy go wymieniać. Zalecam rozsądne podejście do instrukcji
Adwokat repka?- czy start na funkcje?damos pisze:Repek odniósł się do źródeł sugestii