kolego raczej logiczne, że przy normalnej pracy silnika nie śmierdzi bo "cząstki stałe" zatrzymuje filtr. W momencie wypalania cząstek stałych jest wyższa temperatura w wydechu i wypalają się cząstki, które filtr zatrzymał, więc raczej naturalna sprawa, że śmierdzi z komina inaczej niż przy normalnej pracy silnika.danolek pisze:U mnie tez smierdzi podczas wypalania,ale tylko podczas postoju. Gryzacy smrod. Jak to mozliwe,ze podczas postoju bez wypalania to nie wystepuje?
powiem Ci szczerze, że z tym niedogrzaniem silnika to i mi się zdarza, ale jak jadę jak wszyscy i obroty są poniżej 2000 obrotów, to potrafi opaść jedna kreska nawet w upalne dni.MałgośkaS pisze:zauważyłam dodatkowo, że silnik sie nie nagrzewa prawidłowo... prawie 30 km przejechane (obwodnica, przy predkosciach około 100-110 km/h) a osiagnal lewo co 75st.. i coś nie naturalne mam spalanie, bo żeby palił średnio 10l/100?!?! to w mojej starszej A4 maksymalnie 7,1l/100 miałam przy czasami "ciężkiej" nodze...
Co do spalania ja na przestrzeni 50tys. km mam spalanie 10,2l/100km (z aplikacji na telefonie, a nie komputera pokładowego), tylko mój styl jazdy jest odbiegający od przeciętnego
