VAG DPF iCar3 dla 3.0 Tdi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 27 sty 2020, 11:27
- Imię: Jan
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Re: VAG DPF iCar3 dla 3.0 Tdi
Mam tą apke, ale w dalszym ciągu nie rozgryzłem jak optymalizować proces wypalania z jej użyciem.
Często orientuje się, że filtr się zapełnił i zaczął się proces wypalania bo obroty na biegu jałowym wynoszą 1000. Wtedy podłączam apkę i śmigam na obwodnice.
Jadę ze stałą predkościa 120-130km i wg. Apki wypalanie waha się między 30-300mg/km. A czasami jak podjadę kawałeczek pod górkę to skacze nawet do 1000mg/km.
Ostatnio zrobiłem nawet 100km i zszedłem do poziomu 48%. Komunikat wciąż widoczny.
Tracę czas i kase na benzyne robiąc tyle km, żeby wypalić ten nieszczęsny dpf.
Proszę podzielcie się jak sobie z tym radzicie i ile u Was to trwa.
Pozdrawiam
Często orientuje się, że filtr się zapełnił i zaczął się proces wypalania bo obroty na biegu jałowym wynoszą 1000. Wtedy podłączam apkę i śmigam na obwodnice.
Jadę ze stałą predkościa 120-130km i wg. Apki wypalanie waha się między 30-300mg/km. A czasami jak podjadę kawałeczek pod górkę to skacze nawet do 1000mg/km.
Ostatnio zrobiłem nawet 100km i zszedłem do poziomu 48%. Komunikat wciąż widoczny.
Tracę czas i kase na benzyne robiąc tyle km, żeby wypalić ten nieszczęsny dpf.
Proszę podzielcie się jak sobie z tym radzicie i ile u Was to trwa.
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 268
- Rejestracja: 20 kwie 2019, 18:56
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ostróda
Re: VAG DPF iCar3 dla 3.0 Tdi
Uzupełnij profil bo nie wiadomo o jakim aucie gadamy. Ja używam tak; apka VAG DPF służy mi do odczytu zapełnienia DPF i podglądu w trakcie wypalania. Druga apka Car Scanner służy mi do zainicjowania wypalania DPF Jeżeli mam zapełniony ok 90% i wiem, że nie lecę w trasę to uruchamiam proces wypalania i na obwodnicę (wypalanie trwa ok 15 km) Poziom zapełnienia spada do ok 15% wtedy procedura wypalania kończy się i gaśnie lampka od DPF. Tyczy się to silnika CAAB VW T6 2016r ale w Audi 2.0 będzie pewnie podobnie. W swoim A6 C7 3.0 jeszcze nie testowałem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 27 sty 2020, 11:27
- Imię: Jan
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Re: VAG DPF iCar3 dla 3.0 Tdi
Profil uzupełniony.
W apce Car Scanner po prostu wybiera się jakąś opcję włącz wypalanie? Nie moge jej znalezc w google play...
Podczas wypalania starasz sie utrzymywać obroty na jakimś konkretnym poziomie?
W apce Car Scanner po prostu wybiera się jakąś opcję włącz wypalanie? Nie moge jej znalezc w google play...
Podczas wypalania starasz sie utrzymywać obroty na jakimś konkretnym poziomie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 268
- Rejestracja: 20 kwie 2019, 18:56
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ostróda
Re: VAG DPF iCar3 dla 3.0 Tdi
Jest w Sklepie Play. Masz do wyboru wypalanie w czasie jazdy lup postoju. Apka informuje co i jak należy robić - prowadzi za rękę.
- Załączniki
-
- 1.jpg (35.35 KiB) Przejrzano 1771 razy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 290
- Rejestracja: 02 lis 2020, 11:12
- Imię: Alex
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Polska
Re: VAG DPF iCar3 dla 3.0 Tdi
Wczoraj na sofcie VAg DPF przy 92% zaczął mi sie proces wypalania.
Po około 10 minutach jazdy przy prędkości 120 proces sie zakończył. Pokazało 30%.
Pzdr
Po około 10 minutach jazdy przy prędkości 120 proces sie zakończył. Pokazało 30%.
Pzdr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 27 sty 2020, 11:27
- Imię: Jan
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Re: VAG DPF iCar3 dla 3.0 Tdi
Okazało się, że mam stary telefon który nie obsługuje tej apki.
Dzieki za screeny.
Nie zmienia to faktu, że wciąż mam problem z wypaleniem swojego dpf. Probowaem juz z obrotami 2,1-2,5k i stala predkoscia, potwm 3.1-3,5k. Za każdym razem, gdy apce vag dpf pojawi sie dzwiek oznaczajacy poczatek wypalania wartosci rosna do maks 500mg/km i potem zaczynaja spadac, tak samo temperatura za filtrem itp.
Nie mam już siły do tego.
Znacie może jakiegoś speca w malopolsce od elektroniki i dpf?
Bo ta informacja sni mi sie po nocach..
Dzieki za screeny.
Nie zmienia to faktu, że wciąż mam problem z wypaleniem swojego dpf. Probowaem juz z obrotami 2,1-2,5k i stala predkoscia, potwm 3.1-3,5k. Za każdym razem, gdy apce vag dpf pojawi sie dzwiek oznaczajacy poczatek wypalania wartosci rosna do maks 500mg/km i potem zaczynaja spadac, tak samo temperatura za filtrem itp.
Nie mam już siły do tego.
Znacie może jakiegoś speca w malopolsce od elektroniki i dpf?
Bo ta informacja sni mi sie po nocach..
- Załączniki
-
- Blad dpf
- B29D645C-2483-4AB0-B918-00AE6F7B4BEF.jpeg (55.27 KiB) Przejrzano 1743 razy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 27 sty 2020, 11:27
- Imię: Jan
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Re: VAG DPF iCar3 dla 3.0 Tdi
Niestety nie moge uruchomic wypalania na miejscu oraz w ruchu.MCGregor76 pisze: ↑19 maja 2021, 15:59Jest w Sklepie Play. Masz do wyboru wypalanie w czasie jazdy lup postoju. Apka informuje co i jak należy robić - prowadzi za rękę.
Mam silnik CNHA czyzby byl nie obslugiwany? Jaki typ polaczenia masz wybrany?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 268
- Rejestracja: 20 kwie 2019, 18:56
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ostróda
Re: VAG DPF iCar3 dla 3.0 Tdi
Typ połączenia na Bluetooth. U mnie trzeba zmienić kod dostępu na 12233 i w momencie uruchamiania procedury wypalania silnik musi być rozgrzany.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 27 sty 2020, 11:27
- Imię: Jan
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Re: VAG DPF iCar3 dla 3.0 Tdi
U mnie niestety wciąż bez sukcesu. Wywala bład klucza dostepu.
Zastanawiam sie czy to moze kwestia adaptera obd, bo mam jakiś najtańszy z allegro. Odczytuje błędy bez problemu, ale kodowanie nie odpala.
Zastanawiam sie czy to moze kwestia adaptera obd, bo mam jakiś najtańszy z allegro. Odczytuje błędy bez problemu, ale kodowanie nie odpala.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 128
- Rejestracja: 03 gru 2020, 17:40
- Imię: Darek
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: VAG DPF iCar3 dla 3.0 Tdi
Kolego w naszych silnikach do procesu wypalania nie potrzeba zagrzać silnika. Wypala regularnie średnio co 450 km, zawsze od 100% do 24%forkas pisze: ↑12 cze 2021, 17:01Okazało się, że mam stary telefon który nie obsługuje tej apki.
Dzieki za screeny.
Nie zmienia to faktu, że wciąż mam problem z wypaleniem swojego dpf. Probowaem juz z obrotami 2,1-2,5k i stala predkoscia, potwm 3.1-3,5k. Za każdym razem, gdy apce vag dpf pojawi sie dzwiek oznaczajacy poczatek wypalania wartosci rosna do maks 500mg/km i potem zaczynaja spadac, tak samo temperatura za filtrem itp.
Nie mam już siły do tego.
Znacie może jakiegoś speca w malopolsce od elektroniki i dpf?
Bo ta informacja sni mi sie po nocach..
D2EA6AB6-F962-4514-B05C-8BC4888C5753.jpeg
W trasie najwięcej przejechałem do około 750 km. Sprawdziłem, właśnie wróciłem z Chorwacji. Niestety w tych silnika jest mały dpf. A! włączanie ogrzewania i jazda z stałą prędkością na wysokich obrotach nie przyśpiesza wypalania. Cykl wypalania trwa około 15 min.
Zdiagnozuj jaki masz błąd, bo ewidentnie jest!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 27 sty 2020, 11:27
- Imię: Jan
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Re: VAG DPF iCar3 dla 3.0 Tdi
Ostatnio pojawił się bląd P2458 i autko przeszło w tryb serwisowy. Po usunięciu błedu jest ok, ale wciąz jest komunikat o awarii filtra dpf.
Czy poziom 0,12 popiołu w oleju kwalifikuje juz filtr do wymiany?
Czy poziom 0,12 popiołu w oleju kwalifikuje juz filtr do wymiany?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 128
- Rejestracja: 03 gru 2020, 17:40
- Imię: Darek
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: VAG DPF iCar3 dla 3.0 Tdi
Kolego jeśli się nie mylę, masz nie szczelność przy turbinie. Błąd który podałeś o tym świadczy.
Sprawdź przewody turbo i dpf.
Sprawdź przewody turbo i dpf.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 27 sty 2020, 11:27
- Imię: Jan
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Re: VAG DPF iCar3 dla 3.0 Tdi
Skończyło się na czyszczeniu dpf. Zobaczymy czy pomoże.