Dwa Miesiące temu wymieniłem rozrząd na oryginalny przy 185k km, dodatkowo mechanik miał wymienić imbus /zabierak >napęd pompy oleju.
Po złożeniu wszystkiego, było słychać minimalnie lekki świst> ale powiedziano mi iż paski się ułożą i będzie ok. Po zrobieniu około 5 k/km (wakacje w Bułgarii) hałas się zwiększył i to znacznie. Po zdjęciu miski olejowej okazał się dramat


Po dociekaniu co mogło być przyczyna takiego stanu rzeczy dowiedziałem się iż do zmiany imbusa wyjęli cały zestaw wałków i odkręcili zębatki>ich niedouczenie i błąd

Moje pytanie > co mogli źle poskładać że aż zębatki się powyszczerbiały, (można nimi jakoś regulować żeby powstała taka siła) jest jakaś procedura, wskazówki na składanie tych wałków?
Co dalej?
Wymienić same zębatki?> koszta?, czy można wyrzucić cały zestaw i zrobić jak w BLB 2.0 ( bo to już przerabiałem) tdi?
Może ktoś ma dostęp do ELSY lub ETki Proszę pilnie o pomoc.