Witam wszstkich serdecznie!
Moje Auto to Poliftowe C7 3.0TDI 218km CZVA.
Tak było do momentu kiedy nie zatarł się silnik.
Postanowiłem wymienić na nowszy pozbawiony juz swoich wad. Wpadł silnik z VW Touareg 2020r o oznaczeniu DENA. Wszystko fajnie udali się go włożyć, po tym wymienione wszystko co VCDS widział jako błędy czyli - Turbo, Obudowa termostatu, EGR, świece żarowe. Auto odpaliło i nie pokazuje błędów. Teraz przejdźmy do sedna sprawy i mojego pytania. Wtryskiwacze jakie oryginalnie były w silniku DENA to 059121737FD. Włożyłem swoje z silnika CZV o oznaczeniu 059121737CR, ponieważ wiadomo sterownik jest wystrojony pod te wtryski. Auto zaczęło więcej palić o jakieś 15-20%. Na zimnym silniku nie rowno pracuje. Teraz pytanie jak to ugryźć, zeby było dobrze. Czy wrzucić po prostu wtryski z końcówka FD od nowego silnika i kodowanie VCDS? Pompa itp została nowa, więc jak myślę jest dopasowana z nowymi wtryskami. Sterownik ma mapy do wtrysków CR. Byłem u jednego Tunera, ale po próbach przepisania map rozłożył ręce i dlatego też zostały wtryski CR. Jakieś pomysły? Pozdrawiam serdecznie.
A6 C7 3.0TDI 2016 Wtryskiwacze, CZV na DEN
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
Re: A6 C7 3.0TDI 2016 Wtryskiwacze, CZV na DEN
no wkladaj FD to nowsza produkcja ,dopisz ima isa i tyle.
Skąd wiesz że CR są dobre , może któryś kropelkował i rozrzedził olej i zatarło piec
Skąd wiesz że CR są dobre , może któryś kropelkował i rozrzedził olej i zatarło piec
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 30 maja 2021, 20:22
- Imię: Bartlomiej
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rodenbach
Re: A6 C7 3.0TDI 2016 Wtryskiwacze, CZV na DEN
Dziękuję za odpowiedź.
Mój tuner po przejrzeniu i porównaniu map wtrysków z CZV i DEN stwierdził, że jest różnica w mapach około 8%.
Przepisanie Main injection to nie problem, jednak twierdzi, że to za mało. Trzeba było by też ruszyc pre i post injection a to według niego nie jest realne. Mowi, ze próbował już to ogarnąć i innym C7 tylko na edc17 u mnie jest md1. Twierdzi, że nie działa to tak jak powinno i w niskiej partii obrotów klepie jak 2,5tdi.
Zaczerpnęłem też porady u Mechanika, który już wykonał parę tych swapów na nowsza jednostkę i poinformował mnie, że sam zostaję przy starych wtryskiwaczach, bo na nowych nie chodzi tak dobrze. Dlatego bije się z myślami, bo chce w sobote albo wymienić wtryskiwacze na te nowsze, albo wymienić tylko podkladki i zostawić stare wtryski. Rozumiem, że masz wiedzę na ten temat i też liczę się z Twoja opinia i teraz już w ogóle nie wiem co robić. Pozdrawiam.
Mój tuner po przejrzeniu i porównaniu map wtrysków z CZV i DEN stwierdził, że jest różnica w mapach około 8%.
Przepisanie Main injection to nie problem, jednak twierdzi, że to za mało. Trzeba było by też ruszyc pre i post injection a to według niego nie jest realne. Mowi, ze próbował już to ogarnąć i innym C7 tylko na edc17 u mnie jest md1. Twierdzi, że nie działa to tak jak powinno i w niskiej partii obrotów klepie jak 2,5tdi.
Zaczerpnęłem też porady u Mechanika, który już wykonał parę tych swapów na nowsza jednostkę i poinformował mnie, że sam zostaję przy starych wtryskiwaczach, bo na nowych nie chodzi tak dobrze. Dlatego bije się z myślami, bo chce w sobote albo wymienić wtryskiwacze na te nowsze, albo wymienić tylko podkladki i zostawić stare wtryski. Rozumiem, że masz wiedzę na ten temat i też liczę się z Twoja opinia i teraz już w ogóle nie wiem co robić. Pozdrawiam.