Zgłosiłem ten problem do audi w pl tam gdzie byla ostatnio wymieniana i gdzie byl robiony rozszerzony przegląd.Ponoć zglosili donvw group polska i wyslali do aso w norwegi emila dlaczego nie chca usunac usterki w ramach gwarancji.
[ Dodano: 2020-04-12, 21:25 ]
Czy powodem takiej awarii może być czujnik ciśnienia doladowania ?błędy za każdym razem P029900 i P0AF00.Wogóle takowy jest w tym silniku ? jak moze ktoś ppwiedzieć jak jest to jak on wyglada i gdzie sie znajduje ?Dziekuje
3.0 CDUD TURBO
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 02 cze 2018, 09:54
- Lokalizacja: Jedlina-Zdrój
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 12 mar 2020, 15:44
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tychy
Pomogła wymiana czujnika ?
Chyba też się za to wezmę, bo najpierw był błąd przeładowania, a teraz pokazuje zbyt niskie ciśnienie. A efekt cały czas ten sam, czyli jak się zbyt mocno przyciśnie gaz to silnik przycina jakby paliwa brakowało.
[ Dodano: 2020-05-11, 21:44 ]
Niestety, nie pomogło.
Nadal błąd P002900, zbyt niskie ciśnienie doładowania: zadane 250, osiąga 220, nastawnik maks pozycja 45. Ale jak się zagrzeje to już otwiera do 30 i wtedy jest ok.
Ktoś pomoże
Chyba też się za to wezmę, bo najpierw był błąd przeładowania, a teraz pokazuje zbyt niskie ciśnienie. A efekt cały czas ten sam, czyli jak się zbyt mocno przyciśnie gaz to silnik przycina jakby paliwa brakowało.
[ Dodano: 2020-05-11, 21:44 ]
Niestety, nie pomogło.
Nadal błąd P002900, zbyt niskie ciśnienie doładowania: zadane 250, osiąga 220, nastawnik maks pozycja 45. Ale jak się zagrzeje to już otwiera do 30 i wtedy jest ok.
Ktoś pomoże

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 02 cze 2018, 09:54
- Lokalizacja: Jedlina-Zdrój
Re: 3.0 CDUD TURBO
dla zainteresowanych wymienili gwarancyjnie ba koszt vw group Polska. Nowe turbo. nowy egr .nowy intercooler . Koszt naprawy 85000nok .