Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BAT 4.2 334 KM] Wyciek oleju

Silniki benzynowe
mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 22 sie 2017, 14:46

Dysza wtryskowa oleju: 079 115 540 A - ok. 75 zł.
Zawór zwrotny x2: 079 103 175 C - ok. 125 zł za sztukę.

obsession
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 20 lis 2013, 20:30
Imię: Sławek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: obsession » 26 sie 2017, 12:13

Po wymianie uszczelek pod kolektorem, zaworkow olejowych i dyszy wyskakuje blad cisnienia oleju. Wszystko wydaje mi się zrobione po bozemu. Jakis pomysl?

[ Dodano: 2017-08-26, 07:46 ]
Dodam ze silnik chodzi cicho, jest możliwość, że coś sie zapowietrzylo?

[ Dodano: 2017-08-26, 12:13 ]
Czy moze ktos podpowiedziec gdzie znajduje sie w C6 4.2 czujnik ciśnienia oleju? Czy jakas wtyczka znajduje się przy kolektorze ssacym?
Jest:
A3 8L 1.8
A6 C6 4.2

Było:
A4 B5 2.6
A6 C5 2.7 BIT
https://a6klub.pl

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 26 sie 2017, 15:37

Sprawdzę pod wieczór :). Dobrze zamontowałeś te zaworki?

obsession
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 20 lis 2013, 20:30
Imię: Sławek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: obsession » 26 sie 2017, 19:59

okazało się, ze sprawcą zamieszania była niepodpięta kostka czujnika ciśnienia oleju, a znajduję się ona w tylnej części podstawy filtra oleju i dlatego przeoczyłem ją przy montażu (trochę było już późno ;) )

Pozostał tylko problem z jednym wężykiem podciśnienia, który okazuje się, że przetarł się przy wentylatorze i nie wiem dokąd on miał iść (nie mogę zlokalizować żadnej wolnej końcówki). Wężyk ten jest wpięty w dolnej części obudowy filtra powietrza (jest tam też jakiś czujnik). Idzie do góry w kierunku wentulatora/kolektora ssącego i się urywa... Gdzie on powinien dochodzić? Gdzieś do kolektora?
Jest:
A3 8L 1.8
A6 C6 4.2

Było:
A4 B5 2.6
A6 C5 2.7 BIT
https://a6klub.pl

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 26 sie 2017, 23:29

Przy obudowie filtra powietrza jest zawór przełączania zasysanego powietrza. Podłączone są do niego dwa wężyki oraz wtyczka. Jeden wężyk jest skierowany do góry (numer 21 z wcześniejszego schematu) i on idzie do trójnika. Drugi wężyk, który wychodzi z boku powinien mieć długość ok. 13 cm i według ETKI nie jest do niczego podłączony albo wchodzi do obudowy <mysli>. Nie wiem dokładnie, ponieważ ETKA i ELSA milczy :(.

obsession
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 20 lis 2013, 20:30
Imię: Sławek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: obsession » 27 sie 2017, 12:17

Dzięki po raz kolejny. Chyba juz mam obraz tego gdzie on powinien być podłączony. Przy tylko odsunietym pasie przednim jest tam ciasno i moze wziąłem trojnik za zlaczke.

[ Dodano: 2017-08-27, 12:17 ]
I faktycznie to ten trójnik, a nie było widać bo jeden króciec (ten który ma iść do tego przewodu nr 20) jest ułamany.

mat1324 czy można dostać w ASO taki trójnik i wężyk? Chodzi o trójnik ze schematu pomiędzy przewodami 14, 19 i 20 oraz przewód nr 20
Jest:
A3 8L 1.8
A6 C6 4.2

Było:
A4 B5 2.6
A6 C5 2.7 BIT
https://a6klub.pl

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 27 sie 2017, 13:44

Teoretycznie wężyk 20 zawiera w sobie już ten trójnik. W ASO kosztuje tylko ok. 175 zł :p. Podjedź do jakiego sklepu/warsztatu, który zajmuje się pneumatyką, to na pewno coś dobiorą :).

obsession
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 20 lis 2013, 20:30
Imię: Sławek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: obsession » 27 sie 2017, 15:19

A no to dobra cena jak za taki pierdół ;p To w takim razie poszukam u innego źródła ;)
Jest:
A3 8L 1.8
A6 C6 4.2

Było:
A4 B5 2.6
A6 C5 2.7 BIT
https://a6klub.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga