Już nie raz mówłem, że powinni to nazwać 'Short Life'LOQ pisze:Filtr oleju to aż zassało do środka. Nie można było go wyciągnąć bez rozcięcia. Long life to chyba największy przekręt ekonomistów audi.
[a6 c6] rozrzad 2.4 benzyna
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 200
- Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: dolnośląskie
Long life to jest całkiem cwane posunięcie. Klienci biorą też pod uwagę koszty serwisowania, które przy long life są oczywiście mniejsze. Wiadomo, że nawet jakby w ogóle nie zmieniać oleju to silnik jakoś te 100tyś zrobi. Potem tracimy gwarancję, sprzedajemy samochód i zaczyna się wszystko rozsypywać. Niemcowi nie opłaca się naprawiać 5 letniego A6, które co roku jest coraz bardziej kosztowne. Wolą pogonić trupa, brać nowe w kredyt i się niczym nie przejmować. Koszty wyjdą mu te same a jeździ nowym autem. A my biedne polaczki skręcamy te klekoty do kupy, żeby się nie rozsypały. Czasem mam ochotę sprzedać wszystkie auta i kupić nową octavię tour 1.6 z gazem z salonu, może wtedy będzie z 5 lat spokoju.
- gregor100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 150
- Rejestracja: 02 lis 2011, 21:21
- Lokalizacja: dublin/irlandia
trudno sie z tym nie zgodzicLOQ pisze:Long life to jest całkiem cwane posunięcie. Klienci biorą też pod uwagę koszty serwisowania, które przy long life są oczywiście mniejsze. Wiadomo, że nawet jakby w ogóle nie zmieniać oleju to silnik jakoś te 100tyś zrobi. Potem tracimy gwarancję, sprzedajemy samochód i zaczyna się wszystko rozsypywać. Niemcowi nie opłaca się naprawiać 5 letniego A6, które co roku jest coraz bardziej kosztowne. Wolą pogonić trupa, brać nowe w kredyt i się niczym nie przejmować. Koszty wyjdą mu te same a jeździ nowym autem. A my biedne polaczki skręcamy te klekoty do kupy, żeby się nie rozsypały. Czasem mam ochotę sprzedać wszystkie auta i kupić nową octavię tour 1.6 z gazem z salonu, może wtedy będzie z 5 lat spokoju.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 200
- Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: dolnośląskie
Jest wycena. Uszkodzony lewy wariator. ÂŻeby uzyskać gwarancję na naprawę trzeba wymienić wszystko tzn. oba wariatory, wszystkie napinacze i łaĂącuchy i do tego uszczelki pod głowicami bo taki jest wymóg przy składania osłon. Cena za wszystko to jedyne 12tyś zł i to nie w serwisie. Ale jest ponoć jakiś magik z Poznania zobaczymy co on powie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 200
- Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: dolnośląskie
Wyjdzie na to samo praktycznie bo wariatory kosztują 1800zł szt i robota 2500zł + olej i filtr 330zł + pierdoły które zawsze wychodzą. To jest jakaś porażka z tymi nowymi samochodami. Szlak mnie trafia jak sobie o tym pomyślę. Najgorsze, że nie da się tego ogarnąć przepisami. Po-prostu celowe okradanie ludzi z pieniędzy. Brak etyki i moralności. Niestety robią już tak wszyscy i to w każdej dziedzinie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 200
- Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: dolnośląskie
Temat w miarę ogarnięty. Prawdopodobnie nie trzeba-było w ogóle zaglądać do rozrządu. Wymienione zostały oba napinacze od wariatorów, pompa oleju, oba wariatory, reszta ślizgów, uszczelki pod głowicami. Silnik złożony i odpalony i dalej to samo, cyka i jeden wałek przesunięty o 12st. Po dalszych poszukiwaniach, tzn czyszczenie wszystkich zaworów i przegląd układu smarowania okazało się, że jakiś przewód był zatkany od "zasilania wariatora olejem" i dlatego pracował on na sucho i klepał. Szkoda gadać. Koszt w sumie 6300zł w tym dwie wymiany oleju. Także jak ktoś potrzebuje części od rozrządu to mam do sprzedania, wizualnie wyglądają jak nowe i powinny być sprawne. Wystawię je jeszcze na allegro i dam tutaj znać. Oczywiście na tzw gwarancji rozruchowej bo przecież nie chce nikomu wciskać szrotu.
Jeszcze pozostaje sprawa "super specjalisty" z Poznania od silników 2.4 i 3.2 którego powinniście się wystrzegać bo facet jest niepoważny. Nie chce tu robić antyreklamy ale jak ktoś będzie chciał naprawiać rozrząd w Poznaniu to możemy się skontaktować na priv. to opiszę przypadek tego delikwenta.
Jeszcze pozostaje sprawa "super specjalisty" z Poznania od silników 2.4 i 3.2 którego powinniście się wystrzegać bo facet jest niepoważny. Nie chce tu robić antyreklamy ale jak ktoś będzie chciał naprawiać rozrząd w Poznaniu to możemy się skontaktować na priv. to opiszę przypadek tego delikwenta.
Ostatnio zmieniony 07 paź 2012, 22:17 przez LOQ, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 200
- Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: dolnośląskie
Dokładnie.Domel48 pisze:LOQ czy mowisz o gosciu z poznania ktory to naprawia rozrzadu u klienta w domu???
[ Dodano: 2012-08-30, 09:55 ]
Już nie cyka. Poza tym była przesunięta faza na jednym wałku nawet o 12st. Teraz jest git już wszystko, tylko niepotrzebna była naprawa rozrządu, bo wyglądał i chodził dobrze.goly191 pisze:może to wtrysk cykaLOQ pisze:dalej to samo, cyka
[ Dodano: 2012-08-30, 09:58 ]
To nie moja furka ale stresu było sporo. Co do mycia silnika to olej castrol edge 5w30 ma silne własności myjące ale trzeba go wymieniać co 15tyś lub co roku a nie co 30tyś jak to miało miejsce wcześniej.0x4B25A pisze:Dlatego ja widzę słuszność, w używaniu środków do czyszczenia silnika jak np. Motul Engine Clean, przy każdej zmianie oleju... choć pewnie wielu się nie zgodzi...LOQ pisze:że jakiś przewód był zatkany od "zasilania wariatora olejem"
Współczuję Kolego...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 429
- Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
- Imię: Dominik
- Moje auto: A7 4K
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wieluń
Jak poradziles sobie z przesunieta faza na walku??? Co do tego goscia to bralem od niego zawor przestawiajacy fazy na wydechu ale tez gadal cos w stylu ze sam musi zrobic bo sam sobie nie poradze ,a i tak skonczy sie na wymianie pompy oleju i rozrzadu (gora).Jakos zawor wymienilem i na razie oodpukac nie mam zadnego bledu o walku rozrzadu itp.
PS.Nie znam goscia osobiscie wiec nie bede go ani chwalil ani ganil. Zawor sprzedal mi akurat sprawny bo chodzi ...
PS.Nie znam goscia osobiscie wiec nie bede go ani chwalil ani ganil. Zawor sprzedal mi akurat sprawny bo chodzi ...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga