0x4B25A pisze:Zapewniam Cie Romanie, że jest normalne
Haha, ja się tam nie wtrącam, w koĂącu to nie moja kasa
Jednak jesli twierdzicie, ze po 59 tys km wszystko nadaje się do wymiany to mysle sobie jaki ja byłem przewidujący i się nie spinałem aby kupić C6 tylko poprzestalem na C5.
Tez mi wychodzi że to moje to skarbonka (np. w porównaniu z uzytkowanym równolegle Passatem B5 1,8 T) ale moja podstawa mocowania napinacza przejechała jakieś 250 tys km zanim trzeba było reanimować.
a rolki z łozyskami i paski wymieniałem równo z wymianą napędu rozrządu czyli co 120 tys km

! A i to większośc profilaktycznie bo luzów nie miały ale żeby to zrobić przy jednej robocie
Dobra, dosyć żartów. Albo to auto ma zdecydowanie większy przebieg albo jakąś przeszłość. Nie mówcie tylko, że Audi A6C6 to takie kiepsko wykonane auta, bo to w maluchu czasami dłuzej wytrzymywało.
