[ BDW 2.4 177 KM] nierówna praca silnika , swiecąca sie kont
[ BDW 2.4 177 KM] nierówna praca silnika , swiecąca sie kont
witam wszystkich jestem nowy na forum , mam moja 6 od 2 miesięcy dziś po raz pierwszy pojawił się następujący problem: auto na neutralnym biegu pracuje nierówno do tego zapaliła sie zółta kontrolka silnika byłem na scanowaniu i pokazało następujące błędy: 08454; 05715; 00032; 00033; 00838. co do 3 ostatnich to znalazłem co oznaczają o 2 pierwszych nie mam pojęcia proszę o pomoc dodam jeszcze ze po usunieciu błedów kontrolka silnika zgasła , niestety nierówna praca silnika pozostała . jutro mam się zgłosić do mechanika z powrotem ( mechanik potrzebował sie z tym przespac ) zobaczymy co z tego wyjdzie
Kryspin, cena wariatora to ok. 1k PLN za sztukę... oczywiście ORI w ASO... robocizna zależna od tego, gdzie to robisz, ale nie powinna być zbyt duża (w porównaniu z wymianą rozrzadu), gdyż nie wyciągasz silnika...
U Ciebie są 2 wariatory... o ile dobrze pamiętam... nie mam zeszytu serwisowego do Twojego silnika
U Ciebie są 2 wariatory... o ile dobrze pamiętam... nie mam zeszytu serwisowego do Twojego silnika

przedchwila wróciłem od ''ślicznotki'' kontrolka silnika po krótkiej jeżdzie odpaliła sie ponownie lecz co mnie zdziwiło - auto ma drgania odczuwalne przy złapaniu za kierownice natomiast obroty są na stałym poziome(wskazówka ani drgnie ). A co najgorsze'' ślicznotka'' straciła troche na mocy.
[ Dodano: 2012-08-28, 22:24 ]
przebieg to 96000mil to bedzie jakieś 159000km
[ Dodano: 2012-08-28, 22:24 ]
przebieg to 96000mil to bedzie jakieś 159000km
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 527
- Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
drgania występują jak czujesz na kierownicy
pewnie z kilkadziesiąt obrotów nie więcej
wskazówki nie są na linkach więc mają pewną "bezwładność" dlatego wskazania są niby równe
podłącz pod jakiś sprzęt to zobaczysz
przykra sprawa z tym rozrządem
jeżeli przeskoczył na jednej stronie to może być wariator ale jak na obu to nie będzie tak tanio...
pewnie z kilkadziesiąt obrotów nie więcej
wskazówki nie są na linkach więc mają pewną "bezwładność" dlatego wskazania są niby równe
podłącz pod jakiś sprzęt to zobaczysz
przykra sprawa z tym rozrządem
jeżeli przeskoczył na jednej stronie to może być wariator ale jak na obu to nie będzie tak tanio...
witam ponownie wróciłem od mechanika i nic sie dołsownie nie dowiedziałem powiedział ze nie wie co to (ang. mechanik), kazał wrócić w piatek ( odpuszczam go ) .druga sprawa jest taka ze mam gwarancjie na wszytkie czesci obejmujaca naprawe do 1000F , wszytko powyzej wykładam z własnej kieszeni . musze sie tylko dowiedziec gdzie mam najblizszy warsztat <od nich> .
[ Dodano: 2012-08-29, 17:06 ]
0x4B25A nie ''testuje auta '' staram sie jeżdzić najwolniej jak to mozliwe, a jak nie musze to nie jeżdżę .
[ Dodano: 2012-08-29, 17:06 ]
0x4B25A nie ''testuje auta '' staram sie jeżdzić najwolniej jak to mozliwe, a jak nie musze to nie jeżdżę .
Jeśli to jest faktycznie rozrząd (a skoro nie ma diagnozy, to można domniemywać najczarniejszy scenariusz), to nie powinieneś tego auta nawet odpalaćKryspin pisze:0x4B25A nie ''testuje auta '' staram sie jeżdzić najwolniej jak to mozliwe, a jak nie musze to nie jeżdżę .

Czy słyszysz jakieś stuki dochodzące z silnika... inną pracę?