Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] 4.2 V8 BAT STUKANIE W SILNIKU , BRAK MOCY

Silniki benzynowe
radek_s4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 22 paź 2008, 21:59
Lokalizacja: Gdańsk/Pomorskie

[A6 C6] 4.2 V8 BAT STUKANIE W SILNIKU , BRAK MOCY

Post autor: radek_s4 » 22 sie 2011, 18:21

Czesc ,

z moja mala cos niedobrego sie stalo mianowicie gdy ostatnio jechalem po ostrzejszym ruszeniu "cos sie stalo z silnikiem" mianowicie zaczal napierd....pukac i stracil moc (silnik chodzi nie gasnie i odpala normalnie tylko napier...i nie jedzie) na poczatku myslalem ze to moze przednie slizgi walkow lub walki sie wysypaly ale one sa wporzadku lancuch tez jest napiety wiec pierwsze przypuszczenia okazaly sie nietrafne.Czy ma ktos z was linki do stron z schematami tego slinika gdzy wyglada na to ze bedzie trzeba go wyjmowac serducho i moj mechanik mowil ze rozni sie on znacznie od tego co byl w S6 i ze z tym nie mial doczynienia.Macie jakies sugestie co sie moglo wydarzyc albo namiary w pomorskim na ludzi ogarniajacych ten temat ?? Nadmienie ze ostatnio przy odpalaniu slychac bylo dziwne stukanie tak jakby zaklekotanie ktore po paru sekundach znikalo a pojawialo sie po troche dluzszym postoju;/...nie zdarzylem zdiagnozowac i cos polecialo... <stres> <stres> <stres>
< Nigdy nie jedż szybciej ..
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >

Tomas

Post autor: Tomas » 27 sie 2011, 01:05

czyzby znowu napinacze poszły sie pitolić :(

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 27 sie 2011, 20:58

kolektor ssacy najprawdopodobniej padl

radek_s4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 22 paź 2008, 21:59
Lokalizacja: Gdańsk/Pomorskie

Post autor: radek_s4 » 31 sie 2011, 07:58

Przeskoczył rozrząd minimalnie czyli kochane napinacze audi :[ :[ :[ ale najprawdopodobniej nic nie popsuł bo silnik trzyma ksiazkowe cisnienia i wszystko wyglada na nienaruszone ... czekam na czesci z ASO i wtedy jak chlopacy zlożą bede wiedzial na 100% :) dam znac jak tylko bede mial swiezsze info.
< Nigdy nie jedż szybciej ..
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >

Tomas

Post autor: Tomas » 31 sie 2011, 09:23

radek_s4 pisze:Przeskoczył rozrząd minimalnie czyli kochane napinacze audi :[ :[ :[ ale najprawdopodobniej nic nie popsuł bo silnik trzyma ksiazkowe cisnienia i wszystko wyglada na nienaruszone ... czekam na czesci z ASO i wtedy jak chlopacy zlożą bede wiedzial na 100% :) dam znac jak tylko bede mial swiezsze info.
a problem napinaczy miał niby niedotyczyc 4.2 :(

Awatar użytkownika
sir KENnY XVIII
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 314
Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
Imię: Szymon
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: sir KENnY XVIII » 31 sie 2011, 11:37

radek_s4, oj nie dobrze nie dobrze
Tomas, to pierwsze 4.2 BAT o ktorym slysze ze napinacz polecial, moze sie zdarzyc, choc szkoda kolegi radek_s4,

Tomas

Post autor: Tomas » 31 sie 2011, 11:52

moze dlatego pierwsze bo ich poprostu nie ma na forum i w realu za wiele,co nie zmienia faktu ze to kolejna ftopa po silniku 2.0 TFSI ktory żłopie olej jak ta lala,-dolegliwosci 2.4 i 3.2 znamy,
teraz tylko czekac co wyskoczy w ostatnim na razie mało znanym wynalazku jakim jest 3.0 TFSI <szok> i juz będzie komplet ,wszystkie benzyniaki w c6 do d........ <lol>

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 31 sie 2011, 11:59

radek_s4, a przy jakim przebiegu?

radek_s4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 22 paź 2008, 21:59
Lokalizacja: Gdańsk/Pomorskie

Post autor: radek_s4 » 31 sie 2011, 12:52

0x4B25A pisze:radek_s4, a przy jakim przebiegu?

dobiłem do 219 tyś.i poleciało <nerwus> jak taka firma jak audi moze dac tak dupy ... a niby mialy byc niezniszczalne heh na cale zycie silnika <mysli>
< Nigdy nie jedż szybciej ..
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 31 sie 2011, 13:00

radek_s4, czy Twoj silnik to FSI? problem napinaczy to przede wszystkim osadzający sie syf w silniku i warto go odpowiednio chemicznie czyścić... Ja teraz juz od 80k przebiegu będę dolewał środek czyszczący Motula do silnika przed każdą wymianą oleju... mam nadzieję, że pomoże... Ale fakt jest faktem, że rozrząd w Naszych autach jest przekombinowany <zalamka>
Już nie raz mówiliśmy, że powinna byc do tego akcja serwisowa :(

radek_s4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 22 paź 2008, 21:59
Lokalizacja: Gdańsk/Pomorskie

Post autor: radek_s4 » 31 sie 2011, 13:16

0x4B25A pisze:radek_s4, czy Twoj silnik to FSI? problem napinaczy to przede wszystkim osadzający sie syf w silniku i warto go odpowiednio chemicznie czyścić... Ja teraz juz od 80k przebiegu będę dolewał środek czyszczący Motula do silnika przed każdą wymianą oleju... mam nadzieję, że pomoże... Ale fakt jest faktem, że rozrząd w Naszych autach jest przekombinowany <zalamka>
Już nie raz mówiliśmy, że powinna byc do tego akcja serwisowa :(

Nie mój nie jest FSI naszczęście ... a co do akcji serwisowej pewnie ze powinna byc ale przy takich cenach tych usterek to audi by z torbami poszło ... <luzik>
< Nigdy nie jedż szybciej ..
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >

Tomas

Post autor: Tomas » 31 sie 2011, 15:23

radek_s4 pisze:Nie mój nie jest FSI naszczęście ... a co do akcji serwisowej pewnie ze powinna byc ale przy takich cenach tych usterek to audi by z torbami poszło ... <luzik>
gdyby była na to akcja servisova cena była by nie z kosmosu tylko normalna powiedzmy
1500-2000 zł ,a tak ASO łoi kase ze az miło <uoee>

radek_s4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 22 paź 2008, 21:59
Lokalizacja: Gdańsk/Pomorskie

Post autor: radek_s4 » 31 sie 2011, 15:27

Tomas pisze:
radek_s4 pisze:Nie mój nie jest FSI naszczęście ... a co do akcji serwisowej pewnie ze powinna byc ale przy takich cenach tych usterek to audi by z torbami poszło ... <luzik>
gdyby była na to akcja servisova cena była by nie z kosmosu tylko normalna powiedzmy
1500-2000 zł ,a tak ASO łoi kase ze az miło <uoee>

Bo nie ma z tego co wiem zamiennikow chyba nawet ... mi wstepny koszt kształtuje sie miedzy 7-10 tyś <mysli> <szok> <mysli> za pierd....rozrząd <uoee>
< Nigdy nie jedż szybciej ..
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >

Tomas

Post autor: Tomas » 31 sie 2011, 16:00

radek_s4 pisze:Bo nie ma z tego co wiem zamiennikow chyba nawet ... mi wstepny koszt kształtuje sie miedzy 7-10 tyś <mysli> <szok> <mysli> za pierd....rozrząd <uoee>
częsci to pryszcz nie są takie drogie dziady liczą sobie za godz roboczą a wiadomo trzeba silnik wyciągac, to i godz nastukają <uoee>
magicy poza ASO robia to za 1/3 ceny :]

radek_s4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 22 paź 2008, 21:59
Lokalizacja: Gdańsk/Pomorskie

Post autor: radek_s4 » 31 sie 2011, 17:08

Tomas pisze:
radek_s4 pisze:Bo nie ma z tego co wiem zamiennikow chyba nawet ... mi wstepny koszt kształtuje sie miedzy 7-10 tyś <mysli> <szok> <mysli> za pierd....rozrząd <uoee>
częsci to pryszcz nie są takie drogie dziady liczą sobie za godz roboczą a wiadomo trzeba silnik wyciągac, to i godz nastukają <uoee>
magicy poza ASO robia to za 1/3 ceny :]
No ja robię poza ASO w serwisie to byłoby napewno wiecej dlatego mam nadzieje ze zamknie sie w 7.tyś
< Nigdy nie jedż szybciej ..
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga