 . Do sprawdzenia potrzebny jest komputer, np. VCDS, ponieważ przy odpowiedniej temperaturze należy odkręcić korek. Między temp. 35*C a 45*C z korka wlewowego powinien kapać olej z racji jego rozgrzewania. Jeśli nie, to należy go uzupełnić, schłodzić skrzynię i sprawdzić jeszcze raz. Gdy wylatuje go dość sporo, to musi zlecieć nadmiar. W obu przypadkach, gdy olej już tylko kapie, to przy temp. 45*C korek należy zamknąć. Cała filozofia
. Do sprawdzenia potrzebny jest komputer, np. VCDS, ponieważ przy odpowiedniej temperaturze należy odkręcić korek. Między temp. 35*C a 45*C z korka wlewowego powinien kapać olej z racji jego rozgrzewania. Jeśli nie, to należy go uzupełnić, schłodzić skrzynię i sprawdzić jeszcze raz. Gdy wylatuje go dość sporo, to musi zlecieć nadmiar. W obu przypadkach, gdy olej już tylko kapie, to przy temp. 45*C korek należy zamknąć. Cała filozofia  .
. [ Dodano: 2017-10-21, 13:06 ]
Ogólnie oleju nie ubywa ze skrzyni, chyba że się gotuje i ucieka przed odpowietrznik u góry skrzyni. Może już czas na kolejną wymianę
 . Ile zrobiłeś kilometrów przez te dwa lata?
. Ile zrobiłeś kilometrów przez te dwa lata? 
							









 . Wytłumaczyłem mu tam jak to naprawdę wygląda
 . Wytłumaczyłem mu tam jak to naprawdę wygląda  .
 .
 , raczej szanujący się serwis ma całe 20 l baniaki , więc cenna też ciut niższa , no i ilośc oleju to max 5 l
  , raczej szanujący się serwis ma całe 20 l baniaki , więc cenna też ciut niższa , no i ilośc oleju to max 5 l . Potrzeba chyba niecałe 6 litrów oleju. Kolejna taka wymiana po 60 tysiącach km.
 . Potrzeba chyba niecałe 6 litrów oleju. Kolejna taka wymiana po 60 tysiącach km.



 
 
