Bo więcej nie musi, była montowana tylko w A3 (a z tego co pamiętam mowimy o "DSG" w A6), a tam 3.2 miało 320Nm, to po co im więcej, to są właśnie te oszczędzone "eurocenty" w procesie produkcjicoolmen77 pisze:zapomniałem, że kolega panton to omnibus w każdej dziedzinie budowy auta![]()
odnośnie skrzyń dsg - zeszyt 308 do samodzielnego kształcenia - Preselekcyjna skrzynia biegów 02E (DSG) przenosi max 350 Nm

[ Dodano: 2012-11-14, 18:19 ]
ZelvaBOi pisze:S-Tronic ma na papierze wiecej niz seryjne DSG
S-Tronic (który) ma na papierze więcej niż DSG (które)???ZelvaBOi pisze:ile przeniesie dana skrzynia zanim sie rozpadnie to inna sprawa
Przeniesie tyle na ile zaprojektował ją producent, jedna (np. do 3.0TDi) może mieć 2 sprzęgła po 4 tarcze, inna a też S-Tronic (z S6) może mieć 5 tarcz w każdym i to większych - i co to już nie jest S-Tronic?
Kto tak twierdzi?ZelvaBOi pisze:-Tronic to nie jest kopia DSG i o tym sie wlasnie zrobila dyskusja, ze ja twierdze, ze nie jest a sa tacy co twierdza, ze jest a jedyna roznica to uloznie silnika
Nie ma znaczenia ile ma momentu, wkłada się więcej tarcz do sprzęgieł, ew. większej średnicy i temat załatwionyZelvaBOi pisze:ze on tam ma jakies 300-350Nm i nie wiecej. Ropniak (prawie) zawsze ma wiecej momentu

Tak na koniec - http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shi ... udinal_DSG
Jest tam też wyjaśnione co to jest DSG - i niestety nie jest skrzynia ze Skody
