myslałem że to jakiś swap silnika z C6 bo w profilu jest 2.8...MaTyS pisze:W C5 to raczej 5HP19
to na wymienie takiego koło polega między innymi regeneracja konwertera
ciekawe ile Aso policzy za rozbieranie konwertera...
Mam to samo są 2 opcje... albo adaptacja albo konwerter (chce wyeliminowac to 1 ale nie wiem jak wykonac adaptacje i w jaki kanał wejsc zeby sprawdzic sterownik)Kalifas pisze:Panowie co to jest - między trzecim a czwartym biegiem gdy jadę z powyżej 2000 obrotów czasami jakby czawarty bieg wbijał się dwa razy - tak jakby zastanawiał sięczy wbić 4 kę czy nie i obroty spadają podnoszą się i spadają jak już wbije czwórkę . Poniżej 2000 obrotów tego nie ma i na sporcie i tipie także jest wszystko ok . co to do cholery jest ?
A czytałeś ten temat? a6-c6-tiptronik-wymiana-oleju-vt18346,90.htmwojoo pisze:Mam to samo są 2 opcje... albo adaptacja albo konwerter (chce wyeliminowac to 1 ale nie wiem jak wykonac adaptacje i w jaki kanał wejsc zeby sprawdzic sterownik)Kalifas pisze:Panowie co to jest - między trzecim a czwartym biegiem gdy jadę z powyżej 2000 obrotów czasami jakby czawarty bieg wbijał się dwa razy - tak jakby zastanawiał sięczy wbić 4 kę czy nie i obroty spadają podnoszą się i spadają jak już wbije czwórkę . Poniżej 2000 obrotów tego nie ma i na sporcie i tipie także jest wszystko ok . co to do cholery jest ?
I tu się pojawia pytanie jak to jest że w jednych jeździ bez wymiany a w drugich nie. Znajomy nie wymieniał w A8 (stan igła i przebieg w ASO potwierdzony) i przy około 270tyś skrzynia się nagle rozpadła bez wcześniejszych oznak. Z oleju zrobiła się galareta - szpachelką go wyciągali po rozebraniu. Inny jeździ i co 60 tyś regularnie ASO wymienia i skrzynia z naprawdę dużym przebiegiem śmiga jak ta lala. Kolejny znajomy kupił A8 z niemieckiego salonu audi z przebiegiem 210tyś, wymienił w Polsce olej i przy 260tyś skrzynię nagle szlak trafił. Jakiś kosz się rozleciał. I bądź tu mądry. Ja dla świętego spokoju będę wymieniał co 60tyś a jak się rozleci to widocznie tak miało być ze względów wytrzymałościowych a nie zaniedbania czynności serwisowych.Przemcio pisze:Dodam tak od siebie ze w C5 nie wymieniałem ani razu oleju (raz dolewke robiłem) i sprzedawałem z stanem licznikowym 339...km i zero odczuć co wskazywałoby na zużycie czy niedomagania ASB