2 lata temu na badaniu na stacji kontroli pojazdów diagnosta ręczny sprawdzał w sposób taki, że go zablokował i próbował ruszyć autem - auto trzymało i sobie odpuścił rolki. Przód badał normalnie.
Rok temu za moją sugestią zaznaczyłem, że auto posiada elektryczny ręczny i Pan również odpuścił badanie na rolkach hamulców z tyłu. Przód również badał normalnie.
W tym roku diagnosta stwierdził, że nie ma żadnych przeciwwskazań żeby takiego auta jak moje TIP + Quattro nie sprawdzać na rolkach i testować w nim elektrycznego hamulca. Najechał normalnie przednią osią i wykonał test, a następnie najechał tylną osią i tu pojawił się jakiś komunikat na FIS'ie którego nie pamiętam. Może ktoś z Was kojarzy dokładny komunikat tzn. jego treść? Brzmiało to po angielsku, że teraz wykonywany jest test itd. Test diagnostic bla bla... zapomniałem

Kiedyś znajomy mnie postraszył, że jak się zablokuje ręczny (elektryczny) kiedy rolki się kręcą to można rozwalić hamulec ręczny co WY na to?
Czy ktoś kojarzy ten komunikat i zna jego dokładną treść, chciałbym go wygoogować i zobaczyć co można o tym trybie poczytać.
Jedyne info jakie znalazłem to o VW Passacie tryb HU/TĂV Modus:
Do tego celu VW Passat został wyposażony w automatyczne rozpoznanie funkcji testu na rolkach hamulcowych. Układ hamulcowy zostaje przełączony w modus „HU/TĂV Modus“, gdy rolki zaczynają kręcić się z prędkością 2,5 km/h do 9 km/h i równocześnie oba koła przednie pozostają w stanie spoczynku. Moduł kontrolny sygnalizowany jest również na desce rozdzielczej poprzez błyskającą kontrolkę układu hamulcowego.
odnalazłem informację do audi
