[ BMK 3.0 224 KM] zapach spalin pod maską i w kabinie
[ BMK 3.0 224 KM] zapach spalin pod maską i w kabinie
Witam, mam problem z zapachem spalin w kabinie tzn. pod maską nie widać dymu ale czuć żrące spaliny w okolicy prawej lampy (stojąc przed autem). W czasie postoju wentylator nagrzewnicy zaciąga ten smród do kabiny. W czsie jazdy prawie wcale nie czuć. Sprawdzałem, szukałem i nie moge namierzyć skąd konkretnie ten smród się wydobywa. Jak miał ktoś taki przypadek to niech się wypowie.
Kolego ja mam dokładnie ten sam przypadek co Ty choć silnik całkiem inny.Póki co nie wiem skąd to się bierze,ale po ÂŚwiętach oddaję autko do mechanika i dam znać co to było o ile naprawią.Pozdrawiam.Wesołych ÂŚwiąt
[ Dodano: 2013-12-29, 20:35 ]
Kolego u mnie problem został znaleziony.Siatka która jest rozgałęzieniem na dwa tłumiki była dziurawa i stąd na postoju było czuć spaliny.Spaliny wydostawały się pod maską i zaciągane były do wnętrza na postoju.
[ Dodano: 2013-12-29, 20:35 ]
Kolego u mnie problem został znaleziony.Siatka która jest rozgałęzieniem na dwa tłumiki była dziurawa i stąd na postoju było czuć spaliny.Spaliny wydostawały się pod maską i zaciągane były do wnętrza na postoju.
[ Dodano: 2013-12-29, 20:35 ]
Kolego u mnie problem został znaleziony.Siatka która jest rozgałęzieniem na dwa tłumiki była dziurawa i stąd na postoju było czuć spaliny.Spaliny wydostawały się pod maską i zaciągane były do wnętrza na postoju.[/quote]
Ja u siebie oglądałem ta siatkę ale tylko z góry. Może cóś od dołu zalatuje. Trochę trudno się tam dostać. Ale dziwne jest to że najwięcej śmierdzi z przodu w okolicach lampy kierowcy. Nawet czuć przez grila gdy maska zamknięta, a to ci zagwostka. Bo u ciebie kolego to w okolicach ściany grodziowej więc blisko do wlotu powietrza na podszybiu. Chyba mechanik mnie nie ominie bo sam nie mogę tego namierzyć.
Ale dzięki za info.
Kolego u mnie problem został znaleziony.Siatka która jest rozgałęzieniem na dwa tłumiki była dziurawa i stąd na postoju było czuć spaliny.Spaliny wydostawały się pod maską i zaciągane były do wnętrza na postoju.[/quote]
Ja u siebie oglądałem ta siatkę ale tylko z góry. Może cóś od dołu zalatuje. Trochę trudno się tam dostać. Ale dziwne jest to że najwięcej śmierdzi z przodu w okolicach lampy kierowcy. Nawet czuć przez grila gdy maska zamknięta, a to ci zagwostka. Bo u ciebie kolego to w okolicach ściany grodziowej więc blisko do wlotu powietrza na podszybiu. Chyba mechanik mnie nie ominie bo sam nie mogę tego namierzyć.
Ale dzięki za info.
Witam
ja miałem ten sam problem jak kolega jek11
mam ten sam silnik
u mnie była przepalona charmonijka na kolektorze wydechowym .
ona jest częscią kolektora więc nie dało się jej samej wymienić więc musiałem cały kolektor.
u mnie był walnięty od spodu prawy (przed pasażerem) ze bez demontażu albo kanału nic nie było widać
Jakby kolega zdiagnozował (bo wyczytałem że u kolegi lewy przed kierowcą)
to mam takowy bo kupiłem cały wydech.
pozdrawiam
ja miałem ten sam problem jak kolega jek11
mam ten sam silnik
u mnie była przepalona charmonijka na kolektorze wydechowym .
ona jest częscią kolektora więc nie dało się jej samej wymienić więc musiałem cały kolektor.
u mnie był walnięty od spodu prawy (przed pasażerem) ze bez demontażu albo kanału nic nie było widać
Jakby kolega zdiagnozował (bo wyczytałem że u kolegi lewy przed kierowcą)
to mam takowy bo kupiłem cały wydech.
pozdrawiam
WitamLaser pisze:Witam
ja miałem ten sam problem jak kolega jek11
mam ten sam silnik
u mnie była przepalona charmonijka na kolektorze wydechowym .
ona jest częscią kolektora więc nie dało się jej samej wymienić więc musiałem cały kolektor.
u mnie był walnięty od spodu prawy (przed pasażerem) ze bez demontażu albo kanału nic nie było widać
Jakby kolega zdiagnozował (bo wyczytałem że u kolegi lewy przed kierowcą)
to mam takowy bo kupiłem cały wydech.
pozdrawiam
Gdyby okazało się że u mnie jest to samo (tylko z drugiej strony) to chętnie odkupie od ciebie ten wydech. Mógłbyś zrobić zdjęcie i przesłać mi żebym zobaczył jak to wygląda na pw.
sprawdz czy nie masz dziury przy kolektorze
[ Dodano: 2014-01-07, 22:25 ]
czasami jest tak jak filtr cząsteczek stałych nie dokonca wypuszcza wszystkie spaliny tylko je zatrzymuje dobrze jest czasem pogonić auto nieco szybciej
niech wyzuci to z siebie następny problem będzie kontrolka filtra powodzenia oczywiście sprawdz cały układ wydechowy to podstawa 

[ Dodano: 2014-01-07, 22:25 ]
czasami jest tak jak filtr cząsteczek stałych nie dokonca wypuszcza wszystkie spaliny tylko je zatrzymuje dobrze jest czasem pogonić auto nieco szybciej


Jutro oddaję brykę do mechanika (nie będę sam grzebał) on ma sprzęt no i kanał i parę groszy trza dać człowiekowi zarobić. Osobiście podejrzewam uszczelkę pod kolektorem lub jak u kolegi wyżej charmonijkę z kolankiem (u mnie akurat jest ona odkręcana od kolektora) Jak namierzy przyczynę to dam znać. 
A filtra cząsteczek to ja ni mam

A filtra cząsteczek to ja ni mam

Nie bardzo wiem gdzie go szukać
Tyle tych klamotów pod osłoną :shock:
Macie jakieś foty. Będę wdzięczny
Ok, już wszystko jasne gdzie co i jak

Tyle tych klamotów pod osłoną :shock:
Macie jakieś foty. Będę wdzięczny
Ok, już wszystko jasne gdzie co i jak

Ostatnio zmieniony 16 sty 2014, 18:11 przez jek11, łącznie zmieniany 1 raz.