
[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Wszystkie wtryski są strasznie zapieczone i nadają się do czyszczenia. Na chwilę obecną możesz kupić dwie puszki Liqui Moly Diesel Spulung. Pierwszą wlej, gdy zapali Ci się rezerwa i wyjedź bak prawie do zera, a drugą wlej po zatankowaniu do pełna. Po wyjechaniu drugiego baku sprawdź czy korekty obniżyły się.
Dziękuje za odpowiedz, zamówiłem 2 x LIQUI MOLY LM5156.
Jakie mogą być skutki zapieczonych wtryskiwaczy? czy mogą mi uszkodzić silnik? Znany jest mi dobrze temat lejących czy kapiących wtryskiwaczy w silnika BMK i BNG, ale niestety nie znalazłem żadnych informacji jakie mogą być konsekwencje zapieczonych wtryskiwaczy co jest częste w silnikach ASB oraz w motorach poliftowych.
Jakie mogą być skutki zapieczonych wtryskiwaczy? czy mogą mi uszkodzić silnik? Znany jest mi dobrze temat lejących czy kapiących wtryskiwaczy w silnika BMK i BNG, ale niestety nie znalazłem żadnych informacji jakie mogą być konsekwencje zapieczonych wtryskiwaczy co jest częste w silnikach ASB oraz w motorach poliftowych.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Ogólnie lepsze są zapieczone niż lejące, ponieważ te można jeszcze oczyścić
. Skutkiem może być np. zapchanie się i całkowite zablokowanie wtrysku.
Jeśli chodzi o środek, to miałem na myśli Liqui Moly Diesel Spulung 2666
. Środek ten można podpiąć bezpośrednio w układ, ale w naszym silnikach możliwe jest zapowietrzenie się układu wtryskowego oraz szansa zatarcia pompy wysokiego ciśnienia.

Jeśli chodzi o środek, to miałem na myśli Liqui Moly Diesel Spulung 2666

- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 668
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Oczywiście, stan wtryskow mam pod kontrolą, dane po uzyciu 5170 poprawiają się, niekiedy wartosci zmieniają się o duzo czesciej a niżeli po 1000 kilometrach. Podawalem tez na dwa sposoby bezpośrednio z pojemnika na listwę lecz nie moglem odpalić auta, zalanie filtra paliwa jest w A6 najlepszym sposobem. Omijasz cały brud z baku paliwa który spłynie razem z 5170.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
Audi A6 C6 2.7TDI BSG kopci
Witam. Mam problem z audi a6 c6. Silnik 2.7TDI o mocy 163KM. Silnik po odpaleniu kopci na biało/szaro. Występuje to od odpalenia poprzez jazdę i nagrzanie silnika. Nie ubywa płynu chłodniczego, turbo suche. Podczas testów dynamicznych utrzymuje ciśnienie doładowania, nie przeładowuje. Zamieszczam zdjecia grup 13,14 i od 72-77. Proszę o pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Kolego masz porządnie uszkodzone wtryski, które nadają się tylko i wyłącznie na śmietnik, a pytasz się czy rozrząd mógł mieć na to wpływ
. Wtryski są sterowane przez sterownik silnika, a rozrząd jedynie daje napęd pompie wysokiego ciśnienia. Po drugie nie są to kąty, a korekty czasowe.
Szykuj kasę i wymień wtryski, bo nic im nie pomoże
.

Szykuj kasę i wymień wtryski, bo nic im nie pomoże

czy nowe wtryski po ok 9kkm przebiegu mogą już mieć korekcje +- 12ms ?
13:27:29 Group 072
2.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
4.0 ms Time Corr.
13:27:29 Group 073
0.0 ms Time Corr.
12.0 ms Time Corr.
4.0 ms Time Corr.
13:27:29 Group 074
-12.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
13:28:12 Group 075
0.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
8.0 ms Time Corr.
13:28:12 Group 076
-4.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
13:28:12 Group 077
0.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
13:27:29 Group 072
2.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
4.0 ms Time Corr.
13:27:29 Group 073
0.0 ms Time Corr.
12.0 ms Time Corr.
4.0 ms Time Corr.
13:27:29 Group 074
-12.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
13:28:12 Group 075
0.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
8.0 ms Time Corr.
13:28:12 Group 076
-4.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
13:28:12 Group 077
0.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.