[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
Ja juz koledzy sam nie wiem na co patrzec gdy wchodze w bloki pomiarowe od 72-77 to mam nastepujace wyniki:
13:47:56 Group 072
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
13:47:56 Group 073
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
13:47:56 Group 074
-2.0 ms Time Corr.
4.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
13:49:23 Group 075
-18.0 ms Time Corr.
-8.0 ms Time Corr.
-10.0 ms Time Corr.
13:49:23 Group 076
-2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
13:49:23 Group 077
-14.0 ms Time Corr.
-6.0 ms Time Corr.
-6.0 ms Time Corr.
czy cos z tego mozna wywnioskowac?
S kolei jak sie patrzy na bloki pomiarowe 13 I 14 TO WYNIKI SA TAKIE
13:51:41 Group 013
-0.14 mg/str Inj. Quantity
0.24 mg/str Inj. Quantity
0.71 mg/str Inj. Quantity
13:51:41 Group 014
-0.80 mg/str Inj. Quantity
0.42 mg/str Inj. Quantity
-0.47 mg/str Inj. Quantity
i nie sa ze tak powiem stale. zmniejsza sie i powieksza
[ Dodano: 2010-08-29, 17:20 ]
chyba wszysyc wyjechani sa:-( bo taka cisza:-(
13:47:56 Group 072
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
13:47:56 Group 073
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
13:47:56 Group 074
-2.0 ms Time Corr.
4.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
13:49:23 Group 075
-18.0 ms Time Corr.
-8.0 ms Time Corr.
-10.0 ms Time Corr.
13:49:23 Group 076
-2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
13:49:23 Group 077
-14.0 ms Time Corr.
-6.0 ms Time Corr.
-6.0 ms Time Corr.
czy cos z tego mozna wywnioskowac?
S kolei jak sie patrzy na bloki pomiarowe 13 I 14 TO WYNIKI SA TAKIE
13:51:41 Group 013
-0.14 mg/str Inj. Quantity
0.24 mg/str Inj. Quantity
0.71 mg/str Inj. Quantity
13:51:41 Group 014
-0.80 mg/str Inj. Quantity
0.42 mg/str Inj. Quantity
-0.47 mg/str Inj. Quantity
i nie sa ze tak powiem stale. zmniejsza sie i powieksza
[ Dodano: 2010-08-29, 17:20 ]
chyba wszysyc wyjechani sa:-( bo taka cisza:-(
Koledzy , czy takie wtryski są odpowiednie do mojego silnika?
http://allegro.pl/audi-vw-2-7-3-0-tdi-w ... 79585.html
http://allegro.pl/audi-vw-2-7-3-0-tdi-w ... 79585.html
jaki masz silnik kod ?fenomenalny pisze:Ja juz koledzy sam nie wiem na co patrzec gdy wchodze w bloki pomiarowe od 72-77 to mam nastepujace wyniki:
13:47:56 Group 072
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
13:47:56 Group 073
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
13:47:56 Group 074
-2.0 ms Time Corr.
4.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
13:49:23 Group 075
-18.0 ms Time Corr.
-8.0 ms Time Corr.
-10.0 ms Time Corr.
13:49:23 Group 076
-2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
13:49:23 Group 077
-14.0 ms Time Corr.
-6.0 ms Time Corr.
-6.0 ms Time Corr.
czy cos z tego mozna wywnioskowac?
S kolei jak sie patrzy na bloki pomiarowe 13 I 14 TO WYNIKI SA TAKIE
13:51:41 Group 013
-0.14 mg/str Inj. Quantity
0.24 mg/str Inj. Quantity
0.71 mg/str Inj. Quantity
13:51:41 Group 014
-0.80 mg/str Inj. Quantity
0.42 mg/str Inj. Quantity
-0.47 mg/str Inj. Quantity
i nie sa ze tak powiem stale. zmniejsza sie i powieksza
[ Dodano: 2010-08-29, 17:20 ]
chyba wszysyc wyjechani sa:-( bo taka cisza:-(
Przybywa oleju nie od wtrysków,a raczej od jazdy typu emeryt :mrgreen: Auto wyposażone jest w filtr cząstek stałych,taka ekologia i on musi być wypalony co jakiś czas w dużej temp.co by to uzyskać to trzeba przepałować furę.Moja rada wywalić tego kata i wyłączyć programowo u tunera który ma o tym pojęcie 

Kolego - daruj sobie takie rady :evil: jak nie masz nic do powiedzenia w temacie to nie zabieraj głosuRaKo pisze:Przybywa oleju nie od wtrysków,a raczej od jazdy typu emeryt :mrgreen: Auto wyposażone jest w filtr cząstek stałych,taka ekologia i on musi być wypalony co jakiś czas w dużej temp.co by to uzyskać to trzeba przepałować furę.Moja rada wywalić tego kata i wyłączyć programowo u tunera który ma o tym pojęcie
Tuborg1, widocznie to ty nie masz pojęcia :evil: Może to i wtryski ale poczytaj sobie o przybywającym oleju w nowych silnikach gdzie tkwi problem,podobne przygody są w nowym Volvo i wielu innych autach,być może się mylę ,ale jak Ci moja rada nie odpowiada to jedź do wróżki i nie radź się na forum
Ps.Temat swojego czasu był nagłośniony nawet w TVN turbo 


Nie mów mi o czytaniu bo jeśli Ty poczytałbyś ze zrozumieniem to co napisałem kilka postów wyżej to nie pisałbyś tych bzdur - lejące wtryski są skutkiem jazdy emeryckiej , czy może uszkodzonego DPFa . Przemyśl co napisałeś.RaKo pisze:poczytaj sobie o przybywającym oleju w nowych silnikach gdzie tkwi problem,podobne przygody są w nowym Volvo i wielu innych autach
RaKo pisze:jak Ci moja rada nie odpowiada
żeby udzielać rad trzeba mieć doświadczenie i wiedzę a nie opierać się na tym co gdzieś kiedyś ktoś komuś.....
To tyle
pozdrawiam czekając na pomocne podpowiedzi

Jeśli chodzi o wtryski z linka to tak jak wcześniej napisałem masz wszystkie do wymiany. W pierwszej pozycji tam gdzie jest przekroczone 45 to ASO kwalifikuje wtryski do wymiany a w drugiej tam gdzie jest przekroczona wartość 15, więc jakby nie patrzeć wszystkie. Ja razem z wtryskami wymieniałem też kolektor, ale z tego co pamiętam to za wtryski policzyli coś koło 600 zł. Oczywiście dochodzą jeszcze śrubki, podkładki itd. ja dostarczałem tylko swoje wtryski. Podaj maila to wyśle Ci faktury z naprawy i diagnozę ASO.
chodziło mi o te wtryski
http://allegro.pl/audi-vw-2-7-3-0-tdi-w ... 79585.html
czy będą odpowiednie.
Maila wysłałem na PW
http://allegro.pl/audi-vw-2-7-3-0-tdi-w ... 79585.html
czy będą odpowiednie.
Maila wysłałem na PW