Mam problem z DPF, sreszcze krótko temat.
Kilka miesiecy temu miałem awarie czujnika przed filtrem, po wymiania na nowy (używany)
miałem notoryczny problem z zapchanym filtrem. Po wymianie zabazpieczeń na wtryskach i ponownym ustawieniu rozrządu i wyczyszczeniu filtra płynek firmy K2. Przez 3 miesiące miałem spokój, robiłem wszystko by sprawdzić filter i wzystko było ok na dystansie miejskimi 100 km trasa.
Wyjechałem w długą trase i po przejechaniu 400-500 km w trasie pierwszy błąd zatkany DPF, po odpowiedniej jeździe zgasła kontrolka, kontynując jazde po przejechaniu 300-400 km nastepna wymuszona jazda regeneracyjna również zakończona powodzeniem, po przejechaniu kolejnych 200-300 km następna kontrolka, tylko ze tym razem nie dało sie już wypalić filtra i w tym momęcie mam tryb awaryjny i zaswieconą kontrolkę od swieć zarowych.
Moje pytania
Co jestem teraz w stanie zrobić

I co później jak dojadę do domu.
Pozdrawiam