Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BMK 3.0 224 KM] Słynne Klapki

Silniki wysokoprężne
Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

[ BMK 3.0 224 KM] Słynne Klapki

Post autor: Deniro » 24 sie 2013, 22:20

Co jakiś czas wyskakuje mi błąd . nie komunikuje mi na fisie w postaci zołtej lampki silnika. co z tym robic ? zosawic jak jest skoro niema zadnych objawow jedynie bledy w pamieci czy zakupic zestawy naprawcze odrazu na dwie strony?

1004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2)
P1018 - 001 - Lower limit not reached - Intermittent

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 25 sie 2013, 14:19

Zestaw naprawczy kosztuje grosze, lepiej kupić, zrobić i mieć spokój

kacper84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 24 maja 2012, 21:16
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kacper84 » 25 sie 2013, 19:51

Tak, tylko czy zestaw naprawczy wystarczy, czy lepiej regenerować kolektory ? A tak naprawdę, to czym grozi jazda z błędem kolektorów ?

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 25 sie 2013, 21:11

kacper84, Ja miałem ten sam bank do wymiany. Pojechałem do ASO i za 17e kupiłem zestaw naprawczy. Po wymianie już jest jakieś 4 miesiące. Zero problemów oraz zero błędów. Z tego co się dowiedziałem za chwilę pewnie odezwie się bank 1 <uoee>

krisss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 26 cze 2013, 01:35
Lokalizacja: kraków

Post autor: krisss » 26 sie 2013, 02:41

Tam wyrabiają się te cięgna ,delikatny luz i już wykrywa błąd. Ja potraktowałem to taśmą teflonową luzy zniknęły 15min roboty i już rok nic się nie dzieje <lol>

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 26 sie 2013, 09:28

KL4K50N pisze:kacper84, Ja miałem ten sam bank do wymiany. Pojechałem do ASO i za 17e kupiłem zestaw naprawczy. Po wymianie już jest jakieś 4 miesiące. Zero problemów oraz zero błędów. Z tego co się dowiedziałem za chwilę pewnie odezwie się bank 1 <uoee>
Dlatego 2 od razu lepiej zrobić i mieć spokój

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 26 sie 2013, 16:21

nikos, Tak tylko, że z tym drugim jest większy problem bo nie ma do niego dostępu i aso będzie już sobie godzinki liczyło. Za to co mi wymieniali bank 2 co jest łatwy dostęp zapłaciłem 75e. A jak wywali mi bank 1 to już trzeba wszystko z góry silnika wyciągać

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 26 sie 2013, 18:02

Ja za 2 strony zaplacilem chyba 350zl, o ile dobrze pamietam

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 28 sie 2013, 21:50

Dziś podłączyłem vcdsa i nie ma żadnych problemow, więc jakoś bank2 się trzyma. Luzu nie ma jak patrzyłem więc może jeszcze pojeździ <okok>

Awatar użytkownika
amsnake
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 29 sty 2013, 16:33
Lokalizacja: Wroclaw

Re: [ BMK 3.0 224 KM] Słynne Klapki

Post autor: amsnake » 29 sie 2013, 12:08

Deniro pisze:Co jakiś czas wyskakuje mi błąd . nie komunikuje mi na fisie w postaci zołtej lampki silnika. co z tym robic ? zosawic jak jest skoro niema zadnych objawow jedynie bledy w pamieci czy zakupic zestawy naprawcze odrazu na dwie strony?

1004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2)
P1018 - 001 - Lower limit not reached - Intermittent

Możesz zacząć od zestawu naprawczego - na jakiś czas powinno pomóc, a koszt żaden. Ale wcześniej czy później oczekuj, ze jednak trzeba będzie zajrzeć do kolektorów. Mi zestaw pomógł na pół roku. Potem najpierw kontrolka zapalała się raz na dwa tygodnie, potem coraz częściej. Kolektory własnie się poprawiają - zobaczymy, na ile wystarczy ich regeneracja.
V40->S60->S40->S60->WRX->E90->A6 :)

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 30 sie 2013, 08:59

Panowie czy ten blad bank 2 moze powodowac ze auto jest mulowate i niema takiej dynamiki mam wrazenie ze z wielkim trudem autor przyspiesza. Niema takiej lekkosci dynamiki

Awatar użytkownika
amsnake
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 29 sty 2013, 16:33
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: amsnake » 30 sie 2013, 11:23

Deniro pisze:Panowie czy ten blad bank 2 może powodować ze auto jest mułowate i niema takiej dynamiki mam wrażenie ze z wielkim trudem autor przyspiesza. Niema takiej lekkości dynamiki
Na chłopski rozum gdyby klapki były cały czas zamknięte to auto mogłoby być mułowate. Tyle, że jak sterownik łapie błąd to klapki pozostają cały czas otwarte :) Obejrzyj pod osłoną silnika, czy może Ci te cięgna nie spadły...
V40->S60->S40->S60->WRX->E90->A6 :)

Rangers
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 31 maja 2012, 23:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rangers » 12 wrz 2013, 22:11

Panowie, a co dokładnie zawiera taki zestaw naprawczy ?

mbectb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 27 sty 2012, 22:06
Lokalizacja: Newark UK

Post autor: mbectb » 12 wrz 2013, 22:46

Ciegna, zawleczke oraz element plastikowy ktory przenosi naped z ciegna na mechanism klap wewnatrz kolektora.



Obrazek
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

Rangers
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 31 maja 2012, 23:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rangers » 12 wrz 2013, 22:53

mbectb Wielkie dzięki ! W takim razie chyba i ja zaszaleje. A nuż pomoże, zawsze to jeden błąd mniej <hura>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja