Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BMK 3.0 224 KM] Słynne Klapki

Silniki wysokoprężne
mbectb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 27 sty 2012, 22:06
Lokalizacja: Newark UK

Post autor: mbectb » 17 wrz 2013, 00:29

Mozna nic sie nie stanie poprostu lampka sie bedzie palic na dashu.
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

Awatar użytkownika
amsnake
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 29 sty 2013, 16:33
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: amsnake » 17 wrz 2013, 07:47

Deniro pisze:Koledzy musze odpiac nastawnik i odeslac do AZ , w jakiej pozycji pozostaja klapki kolektora po odlaczeni w otwartej czy zamknietej ? mozna z tym jezdzic?
Jak odepniesz nastawnik to klapki mozesz ustawic w dowolnej pozycji - musisz tylko to cięgno jakos zblokować. Przyjrzyj sie, jak jest ustawione w momencie, gdy silnik jest zapalony - wtedy klapki sa zamknięte. Zrób tak, aby zostawic je otwarte. Wtedy bedzie taki sam efekt, jak wtedy, gdy nastawnik łapie bład.
V40->S60->S40->S60->WRX->E90->A6 :)

Rangers
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 31 maja 2012, 23:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rangers » 17 wrz 2013, 09:36

mbectb, czy mógłbyś podać bardziej konkretne dane co do tych łożysk które stosujesz przy regeneracji klapek ? Interesuje mnie rozmiar i ewentualnie przeznaczenie ?

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 17 wrz 2013, 09:40

Wczoraj zauwazylem ze auto bylo lekko mulowate w zakresie 1000-2000 obr i komputer pokazywal duze spalanie.
Ale dzis rano bylo ok ;)Dzis wymieniam swiece zarowe i zakladam zestaw naprawczy na jeden kolektor.Dam znac jakie rezultaty.

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 17 wrz 2013, 09:46

Kolego masz to samo co ja silnik sie zawiesza raz dziala raz robi pol obrotu. Zrob ten silnik zanim wymienisz pol auta

[ Dodano: 2013-09-17, 11:08 ]
Odpiolem nastawnik i pozostawilem klapy w pozycji otwartej. O dziwo brak błędów na dashu.

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 17 wrz 2013, 13:42

Juz chyba bez przesady ze pol auta bedzie trzeba wymienic.Zobacze jak to bedzie chodzilo na zestawie naprawczym jezeli dalej bedzie sprawialo problemy zmieniam kolektor na regenerowany.Kolega ma BMW 7.30d i zaslepione klapki w kolektorze bo te modele tez mialy problemy i juz jezdzi tak od roku bez zadnych problemow.

[ Dodano: 2013-09-18, 09:01 ]
Panowie czy kolektor z 3.0 tdi podejdzie do 2.7 tdi ponizej aukcja kolektora z audi a6 3.0 tdi 2008 rok


http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... TQ:GB:1123

[ Dodano: 2013-09-18, 16:16 ]
Panowie niestety zestaw naprawczy nic nie dal blad znikl auto jest zamulone w przedziale 1200-2700obr.Z tego co wyczytalem to klapki zaczynaja sie otwierac przy obrotach ok 1250 a przy 2750 sa kompletnie otwarte.Panowie i teraz pytanie czy to wina silniczka ktory nie otwiera tych klap czy nastwnika?

[ Dodano: 2013-09-18, 16:21 ]
Panowie niestety zestaw naprawczy nic nie dal blad znikl auto jest zamulone w przedziale 1200-2700obr.Z tego co wyczytalem to klapki zaczynaja sie otwierac przy obrotach ok 1250 a przy 2750 sa kompletnie otwarte.Panowie i teraz pytanie czy to wina silniczka ktory nie otwiera tych klap czy nastwnika?

[ Dodano: 2013-09-18, 16:21 ]
Panowie niestety zestaw naprawczy nic nie dal blad znikl auto jest zamulone w przedziale 1200-2700obr.Z tego co wyczytalem to klapki zaczynaja sie otwierac przy obrotach ok 1250 a przy 2750 sa kompletnie otwarte.Panowie i teraz pytanie czy to wina silniczka ktory nie otwiera tych klap czy nastwnika?

[ Dodano: 2013-09-28, 14:26 ]
Kolektor bank 1 wymieniony na uzywke z 2012 roku.Stary kolektor mial luzy na lopatkach(uzywka nawet nie drgnela)
Czas wymiany ok 2 godzin.Auto juz nie jest takie mulowate.

irwonkas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 30 sie 2013, 14:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: irwonkas » 30 wrz 2013, 08:33

Witam wszystkich podepne sie pod temat wczoraj wracajac autostrada nagle przy dodawaniu gazu zaczol szarpac i cos strzelac i tak juz zostalo, na postoju silnik chodzi rowno przy jezdzie dotykajac lekko gaz jakos jedzie przy bucie szarpie podlaczylem pod vcds mialem go przy sobie i jest bank 2 wczesniej moglem go jeszcze wykasowac a teraz nie czy prubowac najpierw czyscic czy odrazu robic kolektory dodam ze jak podpiolem kompa to przez pare kilometrow chodzil dobrze czy to spowodowane kolektorami?jakos sie udalo do domciu dojechac
;)

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 30 wrz 2013, 13:36

Musial bys wzucic dokladne logi z VCDS.U mnie blad sie pojawil tylko raz i po skasowaniu juz nie powrucil ale za to samochud byl troche przymulony.Udalo mi sie dostac roczna uzywke z Allegro i po klopocie.Klapki w kolektoze mialy straszne luzy.Nie wiem w jakim stanie sa te kolektory u ciebie ale mi pierwszy padl przy przebiegu ok 155 tys a 2 przy 166tys.Jak zdejmiesz dolot mozesz sprawdzic w jakim stanie sa klapki itp.Ale podejzewam ze albo do regenrecji lub wymiany.

irwonkas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 30 sie 2013, 14:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: irwonkas » 30 wrz 2013, 16:49

ok tylko
czy takie szarpania moga powodowac kolektory?co do bank 2 to juz nie mozna wykasowac jest caly czas

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 01 paź 2013, 11:50

Nie wiem czy takie szarpanie moze byc przyczyna zepsutego kolektora ale i tak nieobejdzie sie bez wymiany lub regeneracji.Najlepiej zrobic 2 strony odrazu i po klopocie.Wtedy zobaczysz czy to byla wina kolektora.Pozdro

peteair
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:30
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna

Post autor: peteair » 03 paź 2013, 10:59

Witam.

Panowie wczoraj w moim 3.0 TDI pojawiła się żółta kontrolka silnika. Pojechałem od razu do ASO na dizgnozę. Powiedzieli że wyskakuje błąd przepustnicy a jej koszt to około 1800 zł. Kompletnie nie znam się na tym więc sam napewno nic nie sprawdzę. Pomoźecie? Mieszkam w Konstancini-Jeziornie wiec może jakiegoś fachowca z tych okolic ktoś zna?

Pozdrawiam

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 03 paź 2013, 11:01

peteair, te genialne ASO... błąd przepustnicy... ale już nie powiedzą z czym może być związany... ale 1800PLN to wiedzą jak powiedzieć <zalamka>

peteair
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:30
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna

Post autor: peteair » 03 paź 2013, 12:11

No właściwie udając się do ASO nie liczyłem na wiele a pojechałem tam dlatego że mam bardzo blisko a bałem się że coś bardzo poważnego się stało

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 03 paź 2013, 14:37

Kole go sprawdz czy ci nie spadl ten lacznik pomiedzy nasawnikiem i kolektorem.Jezeli nie spadl sprawdz czy sa luzy na tym laczniku.Bardzo czesto to powoduje ze kontrolka sie zaswieci.Mozna wtedy zastosowac zestaw naprawczy z audi nr czesci 059 198 212 cena ok 60zl.Jezeli to nie to to klapki w kolektoze maj luzy i wtedy regeneracja lub bardzo dobra uzywka lub nowy.pozdro

peteair
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:30
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna

Post autor: peteair » 03 paź 2013, 15:00

Dzięki kolego radzik81. Wydaje mi się raczej że to nie klapy kolektora bo były wymieniane w zeszłym roku (wydałem wtedy na tą przyjemność 3200 zł). Podpowiedz gdzie szukać tego łącznka? Gdzie nastawnik gdzie kolektor? Ja zielony jestem w tych tematach

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja