[ BMK 3.0 224 KM] Słynne Klapki
Jak odepniesz nastawnik to klapki mozesz ustawic w dowolnej pozycji - musisz tylko to cięgno jakos zblokować. Przyjrzyj sie, jak jest ustawione w momencie, gdy silnik jest zapalony - wtedy klapki sa zamknięte. Zrób tak, aby zostawic je otwarte. Wtedy bedzie taki sam efekt, jak wtedy, gdy nastawnik łapie bład.Deniro pisze:Koledzy musze odpiac nastawnik i odeslac do AZ , w jakiej pozycji pozostaja klapki kolektora po odlaczeni w otwartej czy zamknietej ? mozna z tym jezdzic?
V40->S60->S40->S60->WRX->E90->A6 

- radzik81
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 399
- Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
- Imię: Radek
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
Juz chyba bez przesady ze pol auta bedzie trzeba wymienic.Zobacze jak to bedzie chodzilo na zestawie naprawczym jezeli dalej bedzie sprawialo problemy zmieniam kolektor na regenerowany.Kolega ma BMW 7.30d i zaslepione klapki w kolektorze bo te modele tez mialy problemy i juz jezdzi tak od roku bez zadnych problemow.
[ Dodano: 2013-09-18, 09:01 ]
Panowie czy kolektor z 3.0 tdi podejdzie do 2.7 tdi ponizej aukcja kolektora z audi a6 3.0 tdi 2008 rok
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... TQ:GB:1123
[ Dodano: 2013-09-18, 16:16 ]
Panowie niestety zestaw naprawczy nic nie dal blad znikl auto jest zamulone w przedziale 1200-2700obr.Z tego co wyczytalem to klapki zaczynaja sie otwierac przy obrotach ok 1250 a przy 2750 sa kompletnie otwarte.Panowie i teraz pytanie czy to wina silniczka ktory nie otwiera tych klap czy nastwnika?
[ Dodano: 2013-09-18, 16:21 ]
Panowie niestety zestaw naprawczy nic nie dal blad znikl auto jest zamulone w przedziale 1200-2700obr.Z tego co wyczytalem to klapki zaczynaja sie otwierac przy obrotach ok 1250 a przy 2750 sa kompletnie otwarte.Panowie i teraz pytanie czy to wina silniczka ktory nie otwiera tych klap czy nastwnika?
[ Dodano: 2013-09-18, 16:21 ]
Panowie niestety zestaw naprawczy nic nie dal blad znikl auto jest zamulone w przedziale 1200-2700obr.Z tego co wyczytalem to klapki zaczynaja sie otwierac przy obrotach ok 1250 a przy 2750 sa kompletnie otwarte.Panowie i teraz pytanie czy to wina silniczka ktory nie otwiera tych klap czy nastwnika?
[ Dodano: 2013-09-28, 14:26 ]
Kolektor bank 1 wymieniony na uzywke z 2012 roku.Stary kolektor mial luzy na lopatkach(uzywka nawet nie drgnela)
Czas wymiany ok 2 godzin.Auto juz nie jest takie mulowate.
[ Dodano: 2013-09-18, 09:01 ]
Panowie czy kolektor z 3.0 tdi podejdzie do 2.7 tdi ponizej aukcja kolektora z audi a6 3.0 tdi 2008 rok
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... TQ:GB:1123
[ Dodano: 2013-09-18, 16:16 ]
Panowie niestety zestaw naprawczy nic nie dal blad znikl auto jest zamulone w przedziale 1200-2700obr.Z tego co wyczytalem to klapki zaczynaja sie otwierac przy obrotach ok 1250 a przy 2750 sa kompletnie otwarte.Panowie i teraz pytanie czy to wina silniczka ktory nie otwiera tych klap czy nastwnika?
[ Dodano: 2013-09-18, 16:21 ]
Panowie niestety zestaw naprawczy nic nie dal blad znikl auto jest zamulone w przedziale 1200-2700obr.Z tego co wyczytalem to klapki zaczynaja sie otwierac przy obrotach ok 1250 a przy 2750 sa kompletnie otwarte.Panowie i teraz pytanie czy to wina silniczka ktory nie otwiera tych klap czy nastwnika?
[ Dodano: 2013-09-18, 16:21 ]
Panowie niestety zestaw naprawczy nic nie dal blad znikl auto jest zamulone w przedziale 1200-2700obr.Z tego co wyczytalem to klapki zaczynaja sie otwierac przy obrotach ok 1250 a przy 2750 sa kompletnie otwarte.Panowie i teraz pytanie czy to wina silniczka ktory nie otwiera tych klap czy nastwnika?
[ Dodano: 2013-09-28, 14:26 ]
Kolektor bank 1 wymieniony na uzywke z 2012 roku.Stary kolektor mial luzy na lopatkach(uzywka nawet nie drgnela)
Czas wymiany ok 2 godzin.Auto juz nie jest takie mulowate.
Witam wszystkich podepne sie pod temat wczoraj wracajac autostrada nagle przy dodawaniu gazu zaczol szarpac i cos strzelac i tak juz zostalo, na postoju silnik chodzi rowno przy jezdzie dotykajac lekko gaz jakos jedzie przy bucie szarpie podlaczylem pod vcds mialem go przy sobie i jest bank 2 wczesniej moglem go jeszcze wykasowac a teraz nie czy prubowac najpierw czyscic czy odrazu robic kolektory dodam ze jak podpiolem kompa to przez pare kilometrow chodzil dobrze czy to spowodowane kolektorami?jakos sie udalo do domciu dojechac


- radzik81
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 399
- Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
- Imię: Radek
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
Musial bys wzucic dokladne logi z VCDS.U mnie blad sie pojawil tylko raz i po skasowaniu juz nie powrucil ale za to samochud byl troche przymulony.Udalo mi sie dostac roczna uzywke z Allegro i po klopocie.Klapki w kolektoze mialy straszne luzy.Nie wiem w jakim stanie sa te kolektory u ciebie ale mi pierwszy padl przy przebiegu ok 155 tys a 2 przy 166tys.Jak zdejmiesz dolot mozesz sprawdzic w jakim stanie sa klapki itp.Ale podejzewam ze albo do regenrecji lub wymiany.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 29 sty 2012, 14:30
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Witam.
Panowie wczoraj w moim 3.0 TDI pojawiła się żółta kontrolka silnika. Pojechałem od razu do ASO na dizgnozę. Powiedzieli że wyskakuje błąd przepustnicy a jej koszt to około 1800 zł. Kompletnie nie znam się na tym więc sam napewno nic nie sprawdzę. Pomoźecie? Mieszkam w Konstancini-Jeziornie wiec może jakiegoś fachowca z tych okolic ktoś zna?
Pozdrawiam
Panowie wczoraj w moim 3.0 TDI pojawiła się żółta kontrolka silnika. Pojechałem od razu do ASO na dizgnozę. Powiedzieli że wyskakuje błąd przepustnicy a jej koszt to około 1800 zł. Kompletnie nie znam się na tym więc sam napewno nic nie sprawdzę. Pomoźecie? Mieszkam w Konstancini-Jeziornie wiec może jakiegoś fachowca z tych okolic ktoś zna?
Pozdrawiam
- radzik81
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 399
- Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
- Imię: Radek
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
Kole go sprawdz czy ci nie spadl ten lacznik pomiedzy nasawnikiem i kolektorem.Jezeli nie spadl sprawdz czy sa luzy na tym laczniku.Bardzo czesto to powoduje ze kontrolka sie zaswieci.Mozna wtedy zastosowac zestaw naprawczy z audi nr czesci 059 198 212 cena ok 60zl.Jezeli to nie to to klapki w kolektoze maj luzy i wtedy regeneracja lub bardzo dobra uzywka lub nowy.pozdro