[ BPP 2.7 179 KM] Raz kopci a raz nie, moc jest
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 171
- Rejestracja: 16 wrz 2019, 14:48
- Imię: Wielebyt ustaw auto
- Rocznik: 2021
- Moje auto: Nie mam
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Pabianice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 30 paź 2019, 13:53
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- tomnik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 548
- Rejestracja: 17 wrz 2010, 01:54
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Czy wszystkie wymienione niżej grupy są niewidoczne ? :ellandisan pisze:ja w vcds nie widzę nic co jest związane z DPF
-100
-101
-102
-103
-104
-107
Dedykowane Moduły LED oświetlenia wnętrza-niezawodne/bezawaryjne Kontakt : PW/Mail prolumo@yahoo.com
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 171
- Rejestracja: 16 wrz 2019, 14:48
- Imię: Wielebyt ustaw auto
- Rocznik: 2021
- Moje auto: Nie mam
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Pabianice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 30 paź 2019, 13:53
- Lokalizacja: Bydgoszcz
tomnik pisze:Czy wszystkie wymienione niżej grupy są niewidoczne ? :ellandisan pisze:ja w vcds nie widzę nic co jest związane z DPF
-100
-101
-102
-103
-104
-107
[ Dodano: 2020-01-20, 09:04 ]
witam,
po przerwie gdzie myślałem, że sprawa rozwiązana problem wrócił,
auto szarpie/wpada w drgania przy obrotach 1600-1800 przy mocno nagrzanym silniku.
wtedy też zaczyna kopcić na niebiesko i utrzymuje się to całą trasę (niezależnie ile km zrobię).
Na postoju na światłach czuć często w kabinie spaliny
przełożyłem od kolegi wtryskiwacze (ten sam silnik u niego pracuje idealnie) dałem nowe podkładki te miedziane + oringi na wtryskach i na końcu zrobiliśmy ich kodowanie.
auto od dołu jakby żwawsze ale problem nie ustąpił po nagrzaniu nadal szarpie budą przy obrotach jak wspomniałem powyżej + kopci .
nie mam już siły
wrzucam logi z DPF i wtryskiwaczy (robiłem teraz na zimno).
wtryski mają korekty + 0,14 - 0,20 i jeden ma -0,35 mg więc one raczej odpadają a u kolegi auto na nich jeździ normalnie.