[ BMK 3.0 224 KM] Dziwne Błędy
[ BMK 3.0 224 KM] Dziwne Błędy
Witam czy mam się czym martwić ?
silnik
001025 - EGR System
P0401 - 002 - Insufficient Flow - Intermittent
005670 - Powertrain Data Bus
P1626 - 000 - Missing Message from TCU - Intermittent
005670 - Powertrain Data Bus
P1626 - 002 - Missing Message from TCU - Intermittent
ABS
1 Fault Found:
01315 - Transmission Control Module
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Address 05: Acc/Start Auth.
00263 - Transmission
004 - No Signal/Communication - Intermittent
19: CAN Gateway
00384 - Optical Databus
011 - Open Circuit - Intermittent
01315 - Transmission Control Module
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Address 53: Parking Brake
1 Fault Found:
01315 - Transmission Control Module
004 - No Signal/Communication - Intermittent
61: Battery Regul.
02273 - Quiescent Current Stage 2
02256 - Quiescent Current
76: Park Assist
01315 - Transmission Control Module
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Z Egr to może wystarczy przeczyścić ale martwią mnie błędy typu "Transmission Controle Module" a także błędy w związane z aku który był wymieniany na nową varte 110ah Ori , oraz zakodowany , cóż mu znów nie pasuje...
silnik
001025 - EGR System
P0401 - 002 - Insufficient Flow - Intermittent
005670 - Powertrain Data Bus
P1626 - 000 - Missing Message from TCU - Intermittent
005670 - Powertrain Data Bus
P1626 - 002 - Missing Message from TCU - Intermittent
ABS
1 Fault Found:
01315 - Transmission Control Module
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Address 05: Acc/Start Auth.
00263 - Transmission
004 - No Signal/Communication - Intermittent
19: CAN Gateway
00384 - Optical Databus
011 - Open Circuit - Intermittent
01315 - Transmission Control Module
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Address 53: Parking Brake
1 Fault Found:
01315 - Transmission Control Module
004 - No Signal/Communication - Intermittent
61: Battery Regul.
02273 - Quiescent Current Stage 2
02256 - Quiescent Current
76: Park Assist
01315 - Transmission Control Module
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Z Egr to może wystarczy przeczyścić ale martwią mnie błędy typu "Transmission Controle Module" a także błędy w związane z aku który był wymieniany na nową varte 110ah Ori , oraz zakodowany , cóż mu znów nie pasuje...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
- radzik81
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 399
- Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
- Imię: Radek
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
Moze byc jeszcze felerne paliwo.
Kolega mial przypadek zalal paliwo na innej stacji niz zawsze i jakos ciazko palil i kontrolka ukladu wtryskowego sie zapalila a to byl nowy samochod ktory mial 10tys nalatane.
Po wypomopwaniu ok 30 litrow zalal na stacji gdzie zawsze tankuje i wszystko wrucilo do normy.Mozesz takze sprobowac srodek do czyszczenia wtryskiwaczy typu np Millers.Pozdro
Kolega mial przypadek zalal paliwo na innej stacji niz zawsze i jakos ciazko palil i kontrolka ukladu wtryskowego sie zapalila a to byl nowy samochod ktory mial 10tys nalatane.
Po wypomopwaniu ok 30 litrow zalal na stacji gdzie zawsze tankuje i wszystko wrucilo do normy.Mozesz takze sprobowac srodek do czyszczenia wtryskiwaczy typu np Millers.Pozdro