[ TIP+Q] [A6 C6 3.0 TDI] Brak mocy, obroty tylko do 3000 obr
[ TIP+Q] [A6 C6 3.0 TDI] Brak mocy, obroty tylko do 3000 obr
Witam
Dzisiaj coś sie stalo z autem jechalem i nagle stracił moc, ja mu w gaz a on zgasł stracil moc i potem zgasł.
Brak mocy, obroty max do 3000 obr/min. Zgasiłem silnik odpalilem chwile jedzie normalnie i znowu jakby tryb awaryjny, brak mocy i obroty max do 3000 obr/min.
17471 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 2184 /min
Torque: 518.7 Nm
Speed: 50.4 km/h
Duty Cycle: 100.6 %
Voltage: 13.91 V
Pressure: 447.3 bar
Duty Cycle: 51.7 %
Temperature: 35.1°C
17471 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 002 - Lower Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 2184 /min
Torque: 518.7 Nm
Speed: 50.4 km/h
Duty Cycle: 100.6 %
Voltage: 13.91 V
Pressure: 447.3 bar
Duty Cycle: 51.7 %
Temperature: 35.1°C
17471 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2184 /min
Torque: 518.7 Nm
Speed: 50.4 km/h
Duty Cycle: 100.6 %
Voltage: 13.91 V
Pressure: 447.3 bar
Duty Cycle: 51.7 %
Temperature: 35.1°C
19591 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached
P3135 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 714 /min
Torque: 78.0 Nm
Speed: 3.4 km/h
Voltage: 13.83 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 80.9 %
Temperature: 80.1°C
17471 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
RPM: 2184 /min
Torque: 518.7 Nm
Speed: 50.4 km/h
Duty Cycle: 100.6 %
Voltage: 13.91 V
Pressure: 447.3 bar
Duty Cycle: 51.7 %
Temperature: 35.1°C
Prosze o pomoc co sie stalo i jakie koszty naprawy.
Pozdrawiam i dzieki
79marcin
Dzisiaj coś sie stalo z autem jechalem i nagle stracił moc, ja mu w gaz a on zgasł stracil moc i potem zgasł.
Brak mocy, obroty max do 3000 obr/min. Zgasiłem silnik odpalilem chwile jedzie normalnie i znowu jakby tryb awaryjny, brak mocy i obroty max do 3000 obr/min.
17471 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 2184 /min
Torque: 518.7 Nm
Speed: 50.4 km/h
Duty Cycle: 100.6 %
Voltage: 13.91 V
Pressure: 447.3 bar
Duty Cycle: 51.7 %
Temperature: 35.1°C
17471 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 002 - Lower Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 2184 /min
Torque: 518.7 Nm
Speed: 50.4 km/h
Duty Cycle: 100.6 %
Voltage: 13.91 V
Pressure: 447.3 bar
Duty Cycle: 51.7 %
Temperature: 35.1°C
17471 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2184 /min
Torque: 518.7 Nm
Speed: 50.4 km/h
Duty Cycle: 100.6 %
Voltage: 13.91 V
Pressure: 447.3 bar
Duty Cycle: 51.7 %
Temperature: 35.1°C
19591 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached
P3135 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 714 /min
Torque: 78.0 Nm
Speed: 3.4 km/h
Voltage: 13.83 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 80.9 %
Temperature: 80.1°C
17471 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
RPM: 2184 /min
Torque: 518.7 Nm
Speed: 50.4 km/h
Duty Cycle: 100.6 %
Voltage: 13.91 V
Pressure: 447.3 bar
Duty Cycle: 51.7 %
Temperature: 35.1°C
Prosze o pomoc co sie stalo i jakie koszty naprawy.
Pozdrawiam i dzieki
79marcin
[A6 C6 3.0 TDI] Brak mocy, obroty tylko do 3000 obr/min
Witam
Jakie koszty?
Pozdro
Jakie koszty?
Pozdro
[A6 C6 3.0 TDI] Brak mocy, obroty tylko do 3000 obr/min
Witam
Dzieki, to mnie cieszy:))
Pozdro
Dzieki, to mnie cieszy:))
Pozdro
[A6 C6 3.0 TDI] Brak mocy, obroty tylko do 3000 obr/min
Witam
Mój mechanik twierdzi ze to wtryski......hmmmm. Moze miec racje????
Zle mi to brzmi:((((
Pozdrawiam
79marcin
Mój mechanik twierdzi ze to wtryski......hmmmm. Moze miec racje????
Zle mi to brzmi:((((
Pozdrawiam
79marcin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 512
- Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 155KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kozienice
pompa daje tyle ciśnienia ile ustawi zawór więc to nie będą wtryski przerabiałem to 2 tygodnie temu w samochodzie u kolegi, mechanik chce zarobić i tyle. powymienia i dalej będzie to samo a jeśli się będzie upierał to wymieni ci cały układ wtryskowy listwy i td i dalej będzie kupa.
zacznij od wymiany tego co ci napisałem twój problem się rozwiąże.
zacznij od wymiany tego co ci napisałem twój problem się rozwiąże.
[A6 C6 3.0 TDI] Brak mocy, obroty tylko do 3000 obr/min
Witam
Mechanik twierdzi ze wymienil zawor cisnienia w pompie.......no i bylo to samo, dalej sie auto dławiło.
Po wymianie całej pompy jezdzi wszystko super, zaplacilem 1400 PLN za robocizne i pompe ( oczywiscie pompa używana 900 PLN ).
Co o tym myslicie? Mozliwe ze to cala pompa padła....
? Co z kosztem naprawy ?
Pozdro
Mechanik twierdzi ze wymienil zawor cisnienia w pompie.......no i bylo to samo, dalej sie auto dławiło.
Po wymianie całej pompy jezdzi wszystko super, zaplacilem 1400 PLN za robocizne i pompe ( oczywiscie pompa używana 900 PLN ).
Co o tym myslicie? Mozliwe ze to cala pompa padła....

Pozdro
[A6 C6 3.0 TDI] Brak mocy, obroty tylko do 3000 obr/min
Witam
No wezme od niego, jak bedzie mial:))))
Pozdro
No wezme od niego, jak bedzie mial:))))
Pozdro
Re: [A6 C6 3.0 TDI] Brak mocy, obroty tylko do 3000 obr
Witam forumowiczów!79marcin pisze: [...]coś sie stalo z autem jechalem i nagle stracił moc, ja mu w gaz a on zgasł stracil moc i potem zgasł.
Brak mocy, obroty max do 3000 obr/min. Zgasiłem silnik odpalilem chwile jedzie normalnie i znowu jakby tryb awaryjny, brak mocy i obroty max do 3000 obr/min.
17471 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached [...]
79marcin
Stara sprawa, ale pasuje do mojego przypadku. Kiedy przydarzyła mi się ta "przypadłość", pierwsze kroki skierowałem na fora. Trafiłem nawet na ten post. Niestety dalej zajrzałem do ELSY 3.. i tam znalazłem procedury sprawdzania ciśnienia w 3.0TDi [BMK].
W błędach tylko jeden wciąż powtarzający się: 17471 - fuel pressure regulation: control range not reached.
Pierwsza konsultacja z mechanikiem: -Sprawdź najpierw zasilanie, wymieniałeś filtr paliwa?
Nie wymieniałem, więc zakup, wymiana, jazda testowa, wszystko OK

Niestety następnego dnia problem wraca.
Według ELSY i przeprowadzonych prób wyszło, że do wymiany jest zawór wysokiego ciśnienia -N276- na rozdzielaczu paliwa pierwszego rzędu cylindrów. Wymiana okazała się fiaskiem.
Następna konsultacja z mechanikiem: -Podłącz manometr na zasilaniu i zobacz czy ciśnienie spada w momencie kiedy pojawia się błąd.
Manometr podłączyłem, odpaliłem silnik, a na manometrze 0,2bar :shock: , wyczytałem, że powinno być około 1 - 1,6 bara. No ale wsiadam i próba, oczywiście ciśnienie podczas jazdy jeszcze spada praktycznie do zera przy przyspieszaniu. Wygląda na konieczność sprawdzenia pompy zasilającej. Smok czysty, wiec nowa pompka (kosz pozostał stary) - ciśnienia brak!!! Pompka podłączona bezpośrednio pod manometr ponad 3 bary. Swoją drogą dużo ciśnienia traci na napędzie tej pompki strumieniowej w lewej komorze zbiornika.
Panowie, czy ciśnienie na zasilaniu faktycznie jest istotne, czy to grzebanie się w zbiorniku miało sens?
Podpowiedzcie co dalej, bo ręce mi już opadły.
Pozdro
Jarek
P.S. czy ten post nie powinien zostać przeniesiony do działu Silniki wysokoprężne C6..?