Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ TIP+Q] [A6 C6 3.0 TDI] Brak mocy, obroty tylko do 3000 obr

Silniki wysokoprężne
79marcin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 20 paź 2008, 09:31
Lokalizacja: LUBIN

[ TIP+Q] [A6 C6 3.0 TDI] Brak mocy, obroty tylko do 3000 obr

Post autor: 79marcin » 23 kwie 2012, 20:07

Witam

Dzisiaj coś sie stalo z autem jechalem i nagle stracił moc, ja mu w gaz a on zgasł stracil moc i potem zgasł.

Brak mocy, obroty max do 3000 obr/min. Zgasiłem silnik odpalilem chwile jedzie normalnie i znowu jakby tryb awaryjny, brak mocy i obroty max do 3000 obr/min.

17471 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 2184 /min
Torque: 518.7 Nm
Speed: 50.4 km/h
Duty Cycle: 100.6 %
Voltage: 13.91 V
Pressure: 447.3 bar
Duty Cycle: 51.7 %
Temperature: 35.1°C

17471 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 002 - Lower Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 2184 /min
Torque: 518.7 Nm
Speed: 50.4 km/h
Duty Cycle: 100.6 %
Voltage: 13.91 V
Pressure: 447.3 bar
Duty Cycle: 51.7 %
Temperature: 35.1°C

17471 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2184 /min
Torque: 518.7 Nm
Speed: 50.4 km/h
Duty Cycle: 100.6 %
Voltage: 13.91 V
Pressure: 447.3 bar
Duty Cycle: 51.7 %
Temperature: 35.1°C

19591 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached
P3135 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 714 /min
Torque: 78.0 Nm
Speed: 3.4 km/h
Voltage: 13.83 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 80.9 %
Temperature: 80.1°C

17471 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
RPM: 2184 /min
Torque: 518.7 Nm
Speed: 50.4 km/h
Duty Cycle: 100.6 %
Voltage: 13.91 V
Pressure: 447.3 bar
Duty Cycle: 51.7 %
Temperature: 35.1°C

Prosze o pomoc co sie stalo i jakie koszty naprawy.

Pozdrawiam i dzieki

79marcin

jasper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 512
Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
Imię: Jacek
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jasper » 23 kwie 2012, 20:43

do wymiany zawór wysokiego ciśnienia paliwa w pompie. wymieĂą i po kłopocie

79marcin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 20 paź 2008, 09:31
Lokalizacja: LUBIN

[A6 C6 3.0 TDI] Brak mocy, obroty tylko do 3000 obr/min

Post autor: 79marcin » 23 kwie 2012, 20:45

Witam

Jakie koszty?

Pozdro

jasper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 512
Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
Imię: Jacek
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jasper » 23 kwie 2012, 20:49

jak trafisz sensownego mechanika i sprzedawcę bosha to w 500 zł się zmieścisz

79marcin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 20 paź 2008, 09:31
Lokalizacja: LUBIN

[A6 C6 3.0 TDI] Brak mocy, obroty tylko do 3000 obr/min

Post autor: 79marcin » 23 kwie 2012, 20:55

Witam

Dzieki, to mnie cieszy:))

Pozdro

jasper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 512
Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
Imię: Jacek
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jasper » 25 kwie 2012, 16:39

nie ma za co

79marcin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 20 paź 2008, 09:31
Lokalizacja: LUBIN

[A6 C6 3.0 TDI] Brak mocy, obroty tylko do 3000 obr/min

Post autor: 79marcin » 25 kwie 2012, 17:31

Witam

Mój mechanik twierdzi ze to wtryski......hmmmm. Moze miec racje????

Zle mi to brzmi:((((

Pozdrawiam

79marcin

jasper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 512
Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
Imię: Jacek
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jasper » 28 kwie 2012, 09:00

pompa daje tyle ciśnienia ile ustawi zawór więc to nie będą wtryski przerabiałem to 2 tygodnie temu w samochodzie u kolegi, mechanik chce zarobić i tyle. powymienia i dalej będzie to samo a jeśli się będzie upierał to wymieni ci cały układ wtryskowy listwy i td i dalej będzie kupa.
zacznij od wymiany tego co ci napisałem twój problem się rozwiąże.

79marcin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 20 paź 2008, 09:31
Lokalizacja: LUBIN

[A6 C6 3.0 TDI] Brak mocy, obroty tylko do 3000 obr/min

Post autor: 79marcin » 05 maja 2012, 05:41

Witam

Mechanik twierdzi ze wymienil zawor cisnienia w pompie.......no i bylo to samo, dalej sie auto dławiło.

Po wymianie całej pompy jezdzi wszystko super, zaplacilem 1400 PLN za robocizne i pompe ( oczywiscie pompa używana 900 PLN ).

Co o tym myslicie? Mozliwe ze to cala pompa padła....??? Co z kosztem naprawy ?

Pozdro

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 05 maja 2012, 10:14

a oddał ci pompę ?

79marcin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 20 paź 2008, 09:31
Lokalizacja: LUBIN

[A6 C6 3.0 TDI] Brak mocy, obroty tylko do 3000 obr/min

Post autor: 79marcin » 05 maja 2012, 13:10

Witam

No wezme od niego, jak bedzie mial:))))

Pozdro

jasper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 512
Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
Imię: Jacek
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jasper » 05 maja 2012, 21:41

A ja myślę że dopiero teraz zmienił ci zawór, domagaj się pompy starej jak będzie kręcił to masz 100% pewności że zrobił cię na szaro

Selezi21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 24 lip 2013, 15:29
Lokalizacja: Kraków :)

Post autor: Selezi21 » 26 lip 2013, 13:54

jasper, A ile kosztuje sama pompa cisnieniowa?

jarekle
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 06 lis 2012, 12:08
Lokalizacja: Toruń

Re: [A6 C6 3.0 TDI] Brak mocy, obroty tylko do 3000 obr

Post autor: jarekle » 15 lip 2014, 08:39

79marcin pisze: [...]coś sie stalo z autem jechalem i nagle stracił moc, ja mu w gaz a on zgasł stracil moc i potem zgasł.

Brak mocy, obroty max do 3000 obr/min. Zgasiłem silnik odpalilem chwile jedzie normalnie i znowu jakby tryb awaryjny, brak mocy i obroty max do 3000 obr/min.

17471 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached [...]
79marcin
Witam forumowiczów!
Stara sprawa, ale pasuje do mojego przypadku. Kiedy przydarzyła mi się ta "przypadłość", pierwsze kroki skierowałem na fora. Trafiłem nawet na ten post. Niestety dalej zajrzałem do ELSY 3.. i tam znalazłem procedury sprawdzania ciśnienia w 3.0TDi [BMK].

W błędach tylko jeden wciąż powtarzający się: 17471 - fuel pressure regulation: control range not reached.
Pierwsza konsultacja z mechanikiem: -Sprawdź najpierw zasilanie, wymieniałeś filtr paliwa?
Nie wymieniałem, więc zakup, wymiana, jazda testowa, wszystko OK :)
Niestety następnego dnia problem wraca.

Według ELSY i przeprowadzonych prób wyszło, że do wymiany jest zawór wysokiego ciśnienia -N276- na rozdzielaczu paliwa pierwszego rzędu cylindrów. Wymiana okazała się fiaskiem.

Następna konsultacja z mechanikiem: -Podłącz manometr na zasilaniu i zobacz czy ciśnienie spada w momencie kiedy pojawia się błąd.
Manometr podłączyłem, odpaliłem silnik, a na manometrze 0,2bar :shock: , wyczytałem, że powinno być około 1 - 1,6 bara. No ale wsiadam i próba, oczywiście ciśnienie podczas jazdy jeszcze spada praktycznie do zera przy przyspieszaniu. Wygląda na konieczność sprawdzenia pompy zasilającej. Smok czysty, wiec nowa pompka (kosz pozostał stary) - ciśnienia brak!!! Pompka podłączona bezpośrednio pod manometr ponad 3 bary. Swoją drogą dużo ciśnienia traci na napędzie tej pompki strumieniowej w lewej komorze zbiornika.

Panowie, czy ciśnienie na zasilaniu faktycznie jest istotne, czy to grzebanie się w zbiorniku miało sens?
Podpowiedzcie co dalej, bo ręce mi już opadły.

Pozdro
Jarek

P.S. czy ten post nie powinien zostać przeniesiony do działu Silniki wysokoprężne C6..?

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 15 lip 2014, 08:49

jarekle pisze: P.S. czy ten post nie powinien zostać przeniesiony do działu Silniki wysokoprężne C6..?
Zdecydowanie <okok> dobra uwaga :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga