Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

3.0 tdi wymiana filtra paliwa

Silniki wysokoprężne
Lewdorek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 27 sie 2016, 21:58
Lokalizacja: Pasłęk

Post autor: Lewdorek » 14 lis 2016, 20:30

mat1324 pisze:Czytałeś w ogóle to dokładnie? Nie sądzę <uoee>. Plik 'Odpowietrzanie układu paliwowego' znajduje się w dziale napraw ogólnych. Dlatego zamieściłem go w obu folderach, ponieważ dotyczy silników przed i po lifcie. Reszta instrukcji opisuje wymianę w danych silnikach. Chciałem, aby ktoś wybierając dany folder wiedział czy musi odpowietrzać układ. Folder 'silniki przedliftowe' bez podanego powyżej pliku jest niekompletny, ponieważ nie wiadomo co zrobić, a tak jasno jest napisane, że nie ma potrzeby odpowietrzania układu. Mam nadzieję, że teraz zrozumiałeś <mysli>.
Każdy robi w swoim aucie jak uważa , w elsie tez bywają błędy i ja uważam ze w przedliftowych 3.0 tdi pompa wysokiego ciśnienia podczas kręcenia gdy musi jeszcze zaciągnąć paliwo do filtra po wymianie, tez pracuje na sucho i zeby dobrze odpowietrzyć układ trzeba to wykonać z interfejsem , tyle z mojej strony , dziękuje

Awatar użytkownika
Draxan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 01 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Bridgend

Post autor: Draxan » 14 lis 2016, 20:31

Odpal VCDS i włącz to odpowietrzanie ze 3 razy pod rząd i dopiero odpalaj
Auto projekt bez dna - Nissan 300ZX Twin Turbo
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt

rclmati
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 07 cze 2015, 07:29
Lokalizacja: Łódź

Post autor: rclmati » 15 lis 2016, 15:23

Niestety nic to nie daje :/ zauważyłem ze jak tłocze paliwo rurka co wychodzi z filtra to zatrzymuje sie ropa w miejscu gdzie jest czujnik i dalej ta przezroczysta rurka co idzie do pompy nożnie ma

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 360
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 15 lis 2016, 16:49

Musiałeś konkretnie zapowietrzyć, skorzystaj z usług mechanika, niech to odpowietrzy bo z tego co czytam nie masz o tym zielonego pojęcia. Dalsze grzebanie na własną rękę skończy się zatarciem pompy i dopiero będzie problem.
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1158
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 15 lis 2016, 20:45


MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 16 lis 2016, 21:03

rclmati, odpal jeszcze raz vcds i przepompuj paliwo, potem potrzebował byś pomocy kogoś drugiego bo trzeba by zakręcić silnikiem i jednocześnie poluzować na krótką chwilę przewód do listwy wtryskiwacza, aż pójdzie nim paliwo. Potem spróbuj odpalić. Przed zabawą porządnie naładuj aku ;)

Maciek1995
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek1995 » 16 lis 2016, 22:31

arczi0044 pisze:
Maciek1995 pisze:Masz śrubkę na filtrze paliwa?
Nie udzielaj rad na forum jak nie masz pojęcia do czego służy ta śrubka, po odkręceniu śrubki można się pozbyć wody z dna filtra a nie powietrza z góry.
Woda wydostanie się śrubka z góry ? Hahah a to dobre :D

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 360
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 16 lis 2016, 23:09

Gdybyś przeczytał trzecią stronę tematu pewnie byś zrozumiał. <brawo>
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno

rclmati
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 07 cze 2015, 07:29
Lokalizacja: Łódź

Post autor: rclmati » 17 lis 2016, 00:10

Był zapowietrzony układ i to konkretnie ale w końcu odpalił :)

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1158
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 17 lis 2016, 05:18

Super że chodzi to teraz <piwo> <piwo>

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 661
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 31 sie 2018, 10:27

Zabrałem się dzisiaj za wymianę filtra paliwa oraz filtra powietrza. Z filtrem paliwa poszło jako tako bo było się gimnastykować pod autem i demontować osłony, no ale poszło i jestem zadowolony. Natomiast przy wymianie filtra powietrza który znajduje się w komorze silnika i jego wymiana jest dziecinnie prosta moje ręce opadły po tym co zobaczyłem. nie jest to moje pierwsze rozczarowanie, już niekiedy brakowało mi śił na walkę z niemiecką precyzją i solidnością. Zobaczcie sami:

Obrazek
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 31 sie 2018, 12:27

Wydaje mi się, że tej osłony nie zdejmuje się <mysli> .

haribo.pl

Filtr

Post autor: haribo.pl » 31 sie 2018, 20:43

A ja mam bmk wyciągam stary filtr ,nowy zalewam paliwem -zakladam i zapalam auto .kreci przez 5sek i zapala bez gasniecii wszystko ok..juz 3 razy tak robilem

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 31 sie 2018, 20:52

tez jestem zdania że to powinno zostać, zakładałem dużo filtrów tego typu i żaden nie miał takiego czegoś w celu ochrony. moim zdaniem to jest po to aby filtr był jeszcze dokładniejszy
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 661
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 01 wrz 2018, 04:43

To dlaczego ta sama firma w produktach do AUDI A6 C6 produkuje filtry z tego samego materiału i są one standardowo bez dodatkowej osłony z białego flisu? <mysli>
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga