3.0 tdi BMK remont czy wymiana?
- posti
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
3.0 tdi BMK remont czy wymiana?
koledzy stoję przed decyzją zakupu samochodu z padniętym motorem, polały wtryski i silnik stracił kompresję, jeden cylinder 16 atm, 4 cylindry 19-20 atm, i jeden 24 atm.
Wtryski właściciel już wsadził nowe, ale jednak silnik jest do roboty głebiej i teraz jest zagwozdka czy silnik wymieniać na inny (kórego pochodzenia nigdy człowiek nie ebdzie w 100% pewien), czy jak mówi mechanik który zajmuje sie u nas w miescie dieslami i ogarnia silniki diesla, lepiej zrobić kompletny remont tego kóry już jest czyli (tłoki, pierścienie, głowice, blok, rozrząd, świece, uszczelki itp it....) czyli praktycznie kapitalka, która będzie kosztowała 8-10tys zł
Właściciel może sam wstawić auto do mechanika i sprzedać jak bedzie gotowe ale za odpowiednio większą kase, albo moze mi sprzedać w takim stanie jak jest i remont leży po mojej stronie (oczywiscie zakup wtedy w dużo niższej cenie)
Wtryski właściciel już wsadził nowe, ale jednak silnik jest do roboty głebiej i teraz jest zagwozdka czy silnik wymieniać na inny (kórego pochodzenia nigdy człowiek nie ebdzie w 100% pewien), czy jak mówi mechanik który zajmuje sie u nas w miescie dieslami i ogarnia silniki diesla, lepiej zrobić kompletny remont tego kóry już jest czyli (tłoki, pierścienie, głowice, blok, rozrząd, świece, uszczelki itp it....) czyli praktycznie kapitalka, która będzie kosztowała 8-10tys zł
Właściciel może sam wstawić auto do mechanika i sprzedać jak bedzie gotowe ale za odpowiednio większą kase, albo moze mi sprzedać w takim stanie jak jest i remont leży po mojej stronie (oczywiscie zakup wtedy w dużo niższej cenie)
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- posti
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
tak jak myślałem. Remont to najlepsze rozwiązanie i jedyna opcja na zapomnienie o bolączkach 3.0tdi na długi czas. We wtorek dogaduję zakup, a potem remont i pochwalę się nowym nabytkiem
Co do serwisu to juz jest dogadany zaprzyjaźniony zakład który sprawdzał mi w niej sprężanie
Co do serwisu to juz jest dogadany zaprzyjaźniony zakład który sprawdzał mi w niej sprężanie
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 81
- Rejestracja: 29 kwie 2015, 18:23
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 81
- Rejestracja: 29 kwie 2015, 18:23
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 81
- Rejestracja: 29 kwie 2015, 18:23
- Lokalizacja: Szczecin