[2.8 APR] Wymiana uszczelniaczy zaworów.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 458
- Rejestracja: 07 kwie 2015, 10:22
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
[2.8 APR] Wymiana uszczelniaczy zaworów.
Hejka. Może ktoś się orientuje czy do wymiany uszczelniaczy na zaworach trzeba demontować głowice? Mam już nalatane 305kkm i zastanawiam się nad wymianą.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 458
- Rejestracja: 07 kwie 2015, 10:22
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Póki nie wali olejem z wydechów to się wstrzymam z wymianą uszczelniaczy. Pilniejsza robota to wymiana parownika. Prawdopodobnie membrana mi przepuszcza bo przy temp powyżej +5 stopni jest ok, ale zimą wsysa mi płyn chłodzący. nowy kosztuje niewiele więcej niż regeneracja, a mam znajomego gazownika co mi to ogarnie bez problemu. Może spalanie gazu spadnie bo średnio 16l/100km to ciut za dużo. Zwykle w mieście palił mi 14-14,5l/100km. A na wiosnę demontaż kolektora dolotowego i dokładne czyszczenie kolektora i przepustnicy 
