Jestem w trakcie wymiany rozrządu i mam kilka pytań co do tego. Natomiast jak prawidłowo sciągnąć napinacz paska klinowego, tak aby go nie uszkodzić? Wstawiam zdjęcia rozrządu jak u mnie wygląda po zdjęciu przodu, wiem że trzeba przekręcić wałem aby się zgrało, ale teraz patrząc na zdjęcie to wydaje mi się że jest lekko przestawiony?. Narazie nic nie ruszam aż nie będę miał odpowiednich informacji jak to zrobić. Wiem napewno że trzeba zdjąć pasek klinowy , wiskozę , koło od pompy wspomagania oraz wału. Potrzebna też jest blokada rozrządu jak i wału korbowego , bez tego nie ruszam niczego, jeżeli jest rozrząd przestawiony to trzeba zdejmować pokrywy zaworów tak aby ustawić na znakach, ale najpierw przed tym trzeba ustawić wał korbowy? dopiero potem mogę regulować dwa góre wałki tak aby się zgadzały na znakach? Potrzebuje też informacji o momencie dokręcenia wszystkich elementów w rozrządzie razem z tłumikiem drgań. Mam nadzieję że mi ktoś pomoże, jeżeli się nie uda to niestety będę musiał wszystko złożyć i jechać na warsztat aby mi ktoś to zrobił, a nie ukrywam że chciałnym sam tego dokonać
