[ACK 2.8 193 KM] Układ zapłonowy na oddzielnych cewkach
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7161
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Znalazłem ciekawy temat: http://scaudi.com/sc/lofiversion/index.php?t5620.html
Jak widać w USA ktoś produkował gotową wiązkę , do cewek z 2.0TFSI ( kosztują około 95-120 zł za szt. ) , trzeba trochę przyciąć plastiku ale podobno pasują , czyli tak jak kotś wcześniej napisał.
I tu temat sprzedaży , w marcu mieli ostatnie dwie sztuki za 160$
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... -FSI-Coils
Jak widać w USA ktoś produkował gotową wiązkę , do cewek z 2.0TFSI ( kosztują około 95-120 zł za szt. ) , trzeba trochę przyciąć plastiku ale podobno pasują , czyli tak jak kotś wcześniej napisał.
I tu temat sprzedaży , w marcu mieli ostatnie dwie sztuki za 160$
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... -FSI-Coils
witam jestem własnie po udanym przeszczepie cewek wszystko zrobione według opisów z tego forum wszystko działa idealnie cewki zakupiłem używki na allegro po 20zł sztuka do tego wtyczki po 10zł sztuka i po 6 metrów przewodów w 4 kolorach cała zabawa trwała 2h na luzaku koszta materiał 300zł więc praktycznie żadne a problem tych nieszczęsnych cewek i przewodów rozwiązany raz na zawsze pozdrawiam a i instalacja nasza zrobiona wygląda niemal identycznie jak za z usa
Witam
Jak już jeden z kolegów wspomniał pojedyncza cewka będzie podawać dwa impulsy na jeden cykl roboczy. Mówiąc krótko pojedyncza cewka będzie podwójnie obciążona będąc podłączona do tradycyjnego ECU z V6
I gdzie tu zysk i logika
PS. z podwójnymi cewkami spotkałem się w Fiacie ,oraz w Nissanie.(dwie cewki cztery cylindry)
Jak już jeden z kolegów wspomniał pojedyncza cewka będzie podawać dwa impulsy na jeden cykl roboczy. Mówiąc krótko pojedyncza cewka będzie podwójnie obciążona będąc podłączona do tradycyjnego ECU z V6
I gdzie tu zysk i logika
PS. z podwójnymi cewkami spotkałem się w Fiacie ,oraz w Nissanie.(dwie cewki cztery cylindry)
Pozdrawiam Stanisław
nie doszukuj sie problemów tam gdzie ich nie ma robisz dokładnie tak jak jest w opisie i wszystko śmiga pięknie nic nie zmieniasz nie kombinujesz nie wymyślasz wszystko jest pięknie opisane a jeśli nie masz o tym pojęcie to nie rób tego sam tylko oddaj jakiemuś elektrykowi i podaj adres tej strony on będzie wiedzieć jak to zrobić.
Edytowałem post zgodnie z Regulaminem Forum. (szalony)
Edytowałem post zgodnie z Regulaminem Forum. (szalony)
Ostatnio zmieniony 23 mar 2015, 20:20 przez Łukasz102, łącznie zmieniany 1 raz.
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Nie chodzi o żadną reklamę człowieku taki jest koszt zrobienia takiej instalacji 1 orginalna wtyczka kosztuje 50zł a potrzeba ich 7 do tego 40metrów przewodów izolacja i pare pierdołek + 100zł zapłaciłem koleśiowie co mi to zrobił w całość ja mu tłumaczyłem co i jak on mi robił ja nie posiadam zagniatarki do pinów i tak dalej a zwykłymi kombinerkami to se można w rowerze światła montować wszystko jest zrpbione profesjonalnie ja w fabryce długości nie podam jakie są bo bym musiał rozbierać i mierzyć jak kiedyś będe to rozbierał to podam długości i zrobie foty chciałem wam pomóc to jak zwykle sie doczepie mądrala jakiś ..... ps wymieniaj sobie dalej te orginalne cewki i przewody jak cie stać i tak z tego wielkie gó....o wychodzi temat zamykam róbcie wszystko według opisu nic nie zmieniajcie i nie doszukujcie sie nigdzie problemów czemu 1 kabel na 2 cewki ....porażka tak jak w opisie i zapomnicie na zawsze o tym problemie pozdrawiam i udanych przeróbek .KONIEC!!!szalony pisze:bendzji, koledze bardziej chyba chodziło o autoreklamę, o czym świadczy moja edycja jego postu
[ Dodano: 2015-03-24, 23:13 ]
na począdku wszystkie były zrobione na 1 metr po ułożeniu na silniku przed montażem do tej kostki co wchodziła to org cewki pyły przycięte na wymiar jak będziesz składał to tak samo zrobisz.enduro7 pisze:do ŁUKASZ 102 podaj wymiary wiązki i długości gałązek będzie dla potomnych i tych których czeka wymiana przewodów lub cewek
[ Dodano: 2015-03-25, 22:04 ]
http://allegro.pl/1j0973724-kostka-zlac ... 42677.html
te wtyczki zakupiłem do cewek do tego doszło http://allegro.pl/gumowa-oslona-oslonka ... 96569.html do tego chyba kupiłem 50metrów przewodu w 4 kolorach o grubości 1,5 a wtyczke te z od cewki wyciełam właśnie z cewki nie chciało mi sie szukać na allegro potrzebna wam będzie zgniatarka do pinów lutownica koszulki termo kurczliwe ale to dosłownie troszke izolacja szmaciana żeby instalacje owinąć 2 x pin do masy cewki zakupiłem od audi 4,2 nr 06E905115D ja trafiłem je po 20zł wszystkie w super stanie sprawne mam nadzieje że tera wam juz wszystko napisałem a i po raz setny powtarzam wszystko robicie według opisu z strony 1 pozdrawiam temat zamykam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga