Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ACK 2.8 193 KM] Układ zapłonowy na oddzielnych cewkach

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7161
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 10 wrz 2014, 00:07

Znalazłem ciekawy temat: http://scaudi.com/sc/lofiversion/index.php?t5620.html

Jak widać w USA ktoś produkował gotową wiązkę , do cewek z 2.0TFSI ( kosztują około 95-120 zł za szt. ) , trzeba trochę przyciąć plastiku ale podobno pasują , czyli tak jak kotś wcześniej napisał.

Obrazek


I tu temat sprzedaży , w marcu mieli ostatnie dwie sztuki za 160$ :)
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... -FSI-Coils

Łukasz102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 12 mar 2015, 22:30
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Łukasz102 » 19 mar 2015, 23:12

witam jestem własnie po udanym przeszczepie cewek wszystko zrobione według opisów z tego forum wszystko działa idealnie cewki zakupiłem używki na allegro po 20zł sztuka do tego wtyczki po 10zł sztuka i po 6 metrów przewodów w 4 kolorach cała zabawa trwała 2h na luzaku koszta materiał 300zł więc praktycznie żadne a problem tych nieszczęsnych cewek i przewodów rozwiązany raz na zawsze pozdrawiam a i instalacja nasza zrobiona wygląda niemal identycznie jak za z usa :)

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7161
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 19 mar 2015, 23:22

Napisz jakie dokładnie numery cewek kupiłeś , a wtyczki gdzie znalazłeś w tak dobrej cenie?

Jak połączyłeś przewód ori do cewki z nową wiązką? Zdobyłeś gniazdo czy rozprułeś Cewkę?

Wrzuć fotki jakieś.

mstan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 10 mar 2013, 01:15
Lokalizacja: Konin

Post autor: mstan » 21 mar 2015, 20:32

Witam
Jak już jeden z kolegów wspomniał pojedyncza cewka będzie podawać dwa impulsy na jeden cykl roboczy. Mówiąc krótko pojedyncza cewka będzie podwójnie obciążona będąc podłączona do tradycyjnego ECU z V6
I gdzie tu zysk i logika
PS. z podwójnymi cewkami spotkałem się w Fiacie ,oraz w Nissanie.(dwie cewki cztery cylindry)
Pozdrawiam Stanisław

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7161
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 21 mar 2015, 20:52

hm....ciekawe , ale czemu dwa razy na cykl? Oryginalnie cylindry są przecież sterowane parami ( no chyba że w ori cewce jest cos co przełacza wyjścia? )

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 21 mar 2015, 21:00

jeszcze jakbyś podał rysunek z długością w cm przewodów .odstępów .gałązek
oraz nr kat cewek bo jest trochę tego krótsze dłuższe

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7161
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 21 mar 2015, 21:12

nr. cewek to chyba 07K905715F

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 21 mar 2015, 21:46

bendzji pisze:nr. cewek to chyba 07K905715F
w 2,7 były raczej 058905105

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7161
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 21 mar 2015, 21:55

ale tu chyba cały czas była mowa o cewkach z 2.0 TSI/TFSI i takie montowali w tematach jakie znalazłem na forach USA

mstan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 10 mar 2013, 01:15
Lokalizacja: Konin

Post autor: mstan » 22 mar 2015, 18:41

Witam
"Oryginalnie cylindry są przecież sterowane parami " tak zgadza się - na jednym jest praca, a na drugim wydech i przeskok iskry na świecy w niczym nie przeszkadza, no i jaka oszczędność dla producenta ,jedna cewka mniej.
Pozdrawiam Stanisław

Łukasz102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 12 mar 2015, 22:30
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Łukasz102 » 23 mar 2015, 16:26

nie doszukuj sie problemów tam gdzie ich nie ma robisz dokładnie tak jak jest w opisie i wszystko śmiga pięknie nic nie zmieniasz nie kombinujesz nie wymyślasz wszystko jest pięknie opisane a jeśli nie masz o tym pojęcie to nie rób tego sam tylko oddaj jakiemuś elektrykowi i podaj adres tej strony on będzie wiedzieć jak to zrobić.

Edytowałem post zgodnie z Regulaminem Forum. (szalony)
Ostatnio zmieniony 23 mar 2015, 20:20 przez Łukasz102, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7161
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 23 mar 2015, 21:05

Łukasz102 a do kogo to napisane?

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 23 mar 2015, 21:08

bendzji, koledze bardziej chyba chodziło o autoreklamę, o czym świadczy moja edycja jego postu <luzik>
Lektor.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 23 mar 2015, 21:32

do ŁUKASZ 102 podaj wymiary wiązki i długości gałązek będzie dla potomnych i tych których czeka wymiana przewodów lub cewek

Łukasz102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 12 mar 2015, 22:30
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Łukasz102 » 25 mar 2015, 22:04

szalony pisze:bendzji, koledze bardziej chyba chodziło o autoreklamę, o czym świadczy moja edycja jego postu <luzik>
Nie chodzi o żadną reklamę człowieku taki jest koszt zrobienia takiej instalacji 1 orginalna wtyczka kosztuje 50zł a potrzeba ich 7 do tego 40metrów przewodów izolacja i pare pierdołek + 100zł zapłaciłem koleśiowie co mi to zrobił w całość ja mu tłumaczyłem co i jak on mi robił ja nie posiadam zagniatarki do pinów i tak dalej a zwykłymi kombinerkami to se można w rowerze światła montować wszystko jest zrpbione profesjonalnie ja w fabryce długości nie podam jakie są bo bym musiał rozbierać i mierzyć jak kiedyś będe to rozbierał to podam długości i zrobie foty chciałem wam pomóc to jak zwykle sie doczepie mądrala jakiś ..... ps wymieniaj sobie dalej te orginalne cewki i przewody jak cie stać i tak z tego wielkie gó....o wychodzi temat zamykam róbcie wszystko według opisu nic nie zmieniajcie i nie doszukujcie sie nigdzie problemów czemu 1 kabel na 2 cewki ....porażka tak jak w opisie i zapomnicie na zawsze o tym problemie pozdrawiam i udanych przeróbek .KONIEC!!!

[ Dodano: 2015-03-24, 23:13 ]
enduro7 pisze:do ŁUKASZ 102 podaj wymiary wiązki i długości gałązek będzie dla potomnych i tych których czeka wymiana przewodów lub cewek
na począdku wszystkie były zrobione na 1 metr po ułożeniu na silniku przed montażem do tej kostki co wchodziła to org cewki pyły przycięte na wymiar jak będziesz składał to tak samo zrobisz.

[ Dodano: 2015-03-25, 22:04 ]
http://allegro.pl/1j0973724-kostka-zlac ... 42677.html
te wtyczki zakupiłem do cewek do tego doszło http://allegro.pl/gumowa-oslona-oslonka ... 96569.html do tego chyba kupiłem 50metrów przewodu w 4 kolorach o grubości 1,5 a wtyczke te z od cewki wyciełam właśnie z cewki nie chciało mi sie szukać na allegro potrzebna wam będzie zgniatarka do pinów lutownica koszulki termo kurczliwe ale to dosłownie troszke izolacja szmaciana żeby instalacje owinąć 2 x pin do masy cewki zakupiłem od audi 4,2 nr 06E905115D ja trafiłem je po 20zł wszystkie w super stanie sprawne mam nadzieje że tera wam juz wszystko napisałem a i po raz setny powtarzam wszystko robicie według opisu z strony 1 pozdrawiam temat zamykam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga