[INNY] Układ doprowadzania wtórnego powietrza SAI
Odgrzeję nieco temat bo problem zdaje się nie rozwiązany a ja do kompletu chciałbym dorzucić kod silnika BEL produkowany na rynek USA. Od dłuższego czasu zabieram się za wyprucie całej instalacji SAI w celu przejrzenia i zdiagnozowania problemu. Patrząc jednak na schemat dostrzegam istotne różnice pomiędzy tym co w schemacie i tym co u mnie pod maską. Niestety zanosi się na dłuższą zabawę.
Jest - A6 C5 2.7t BEL, Allroad 2005, Tiptronic
Było - A6 C5 3.0 Quattro 2004, Avant, Tiptronic -skradzione
Było - B4 80 2.0 1992
Było - A6 C5 3.0 Quattro 2004, Avant, Tiptronic -skradzione
Było - B4 80 2.0 1992
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 09 lip 2015, 15:48
- Lokalizacja: PL / UK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
- Lokalizacja: stargard szcz
http://www.fotosik.pl/ koledzy ja nie mam tego czujniczka tylko ten po prawej i jest tylko kostka koloru zielonego silnik mam jak w opisie aqd dzieki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
- Lokalizacja: stargard szcz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 22 paź 2015, 18:33
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Ma ktoś może jakąs instrukcje lub podpowie jak usunąc to całe sai ? Co odpiac i zaslepic ? I czy w 2.8 ALG mozna usunac bezprobemowo ALG . Podpowiem ze w pompie od SAI jest woda , prawdopodbnie nie dziala , bo nigdy jej nie slyszaem . Wyczytalem na forum a4 , że nieprawidlowe dzialanie moze byc przyczyna falowania obrotow na jałowym , czy to prawda ? Mecze sie z tymi obrotami odkad kupilem auto . Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 104
- Rejestracja: 07 sty 2015, 18:13
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Pomorskie
A ja mam pytanie dotyczące elektrycznej pompy podciśnienia wzmacniania siły hamowania (tak brzmi nazwa wg. etki) mam ja przeniesiona do podszybia bo w jej miejsce wszedł parownik i było za ciasno Wracam do pytania jak włączę silnik to słyszę jak prze chwile pracuje ale nie to jest clu pytania jak ruszę i na chwile przy hamują to mi spada ładowanie akumulatora z 14,1V do 13 czy to jest normalne? czy raczej co nie halo z połączeniem elektrycznym pompy
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7164
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
U mnie dziś kontrolka silnika i błąd:
Szybka kontrola podciśnień i okazało się że przy samym zaworze z tyłu na głowicy rozsypał się przewód podciśnienia ( jedyny którego do tej pory nie wymieniłem bo jakoś tak z tylu był ) , przy okazji pękł ten plastikowy wężyk , też posztukowany
Kod: Zaznacz cały
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2: Insufficient Flow
Szybka kontrola podciśnień i okazało się że przy samym zaworze z tyłu na głowicy rozsypał się przewód podciśnienia ( jedyny którego do tej pory nie wymieniłem bo jakoś tak z tylu był ) , przy okazji pękł ten plastikowy wężyk , też posztukowany
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
- Lokalizacja: stargard szcz
dawno mnie nie było a wiec witam kolegówbendzji pisze: jak poprawisz link żeby coś było widać to podpowiemy
ale musisz mieć niebieską wtykę i zaworek - on jest od zmiany długości kolektora dolotowego
nie wiem o co ci chodzi z tym linkiem ale mam ta wtyczkę i zaworek i wiem ze ona jest od zmiany długości dolotu bo wymieniałem wężyki ale nie mam tego drugiego zaworka a wtyczka od niego leży sobie luzem i cały czas mam den błąd, i pytanie jak to wpływa na pracę silnika
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga