[3.0 V6 220KM ASN] szarpie silnikiem, brak mocy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
No pewnie ze vag sie przyda, zwłaszcza ze zona tez ma audi, ale w ciagu tych 2 tyg, jak go mam w Wawie mechanik podłaczal taki przenosny (ie laczyl sie), nastepnie kolega taki tani pod kompa i tez nic, dopiero ten wczorajszy mechanik polaczyl sie bez problemu, jak go zapytalem ile cos takiego kosztuje to powiedział ze prawie 7 tyś dał. wiec, jak mam kupic cos takiego i ma nie działac.....
rafio83 pisze:Powiedzcie jeszcze jak to jest z wymianątej cewki w ASO?
Mam auto z 2001r. od pół roku w kraju, czy akcja jeszcze trwa? Mozna dzwonić do ASO?
Tak, ja byłem w zeszłym roku i wymienili mi na nowe. Sprawdzili po numerach po kolei, które objęte są wymianą i wymienili bodajże 3. Zadzwoń do serwisu by się upewnić i jedź. Pozdrawiam.
Moje 9-te audi. Było:
A100 2.3 - cygaro - ukradli
A80 coupe 2.3 - '89
A80 2.0 - '92 - ukradli
A80 Avant TDI - '93
A4 2.8 - '96
A6 2.8 Avant - '98
A6 2.7 Q Tip Avant - '00
A6 2.7 Q Manual Avant - '99
A6 3.0 Q Manual - '02
A4 1.8T ABT - '02
A6 2.7T 250KM - '03
A100 2.3 - cygaro - ukradli
A80 coupe 2.3 - '89
A80 2.0 - '92 - ukradli
A80 Avant TDI - '93
A4 2.8 - '96
A6 2.8 Avant - '98
A6 2.7 Q Tip Avant - '00
A6 2.7 Q Manual Avant - '99
A6 3.0 Q Manual - '02
A4 1.8T ABT - '02
A6 2.7T 250KM - '03
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 322
- Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
- Imię: Szymon
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Podłącze się do tematu...
Jestem po wymianie wszystkich cewek w ASO, niestety to nie pomogło. Auto szczególnie na trybie S przy gwałtownym wciśnięciu gazu chwilę przymuli, w tym czasie miga check silnika i nagle dostaje kopa normalnego. Pojeździ dobrze jakiś czas i znów sytuacja się powtarza
Do tej pory miałem tylko błędy wypadającego zapłonu, dzisiaj doszedł jeszcze błąd przepływomierza (poniżej odczyt z Vaga), czy ktoś może pomóc? Co dalej, wymieniać świece
VCDS-Lite Version: Release 1.0
Monday, 14 October 2013, 17:54:04:0
Control Module Part Number: 8E0 909 559
Component and/or Version: 3.0L V6/5V 0003
Software Coding: 0011752
Work Shop Code: WSC 02325
9 Faults Found:
17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded
P1142 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
16815 - Warm Up Catalyst; Bank 2: Efficiency Below Threshold
P0431 - 001 - Upper Limit Exceeded
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded
16685 - Cylinder 1: Misfire Detected
P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded
16687 - Cylinder 3: Misfire Detected
P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded
16686 - Cylinder 2: Misfire Detected
P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded
Jestem po wymianie wszystkich cewek w ASO, niestety to nie pomogło. Auto szczególnie na trybie S przy gwałtownym wciśnięciu gazu chwilę przymuli, w tym czasie miga check silnika i nagle dostaje kopa normalnego. Pojeździ dobrze jakiś czas i znów sytuacja się powtarza

Do tej pory miałem tylko błędy wypadającego zapłonu, dzisiaj doszedł jeszcze błąd przepływomierza (poniżej odczyt z Vaga), czy ktoś może pomóc? Co dalej, wymieniać świece

VCDS-Lite Version: Release 1.0
Monday, 14 October 2013, 17:54:04:0
Control Module Part Number: 8E0 909 559
Component and/or Version: 3.0L V6/5V 0003
Software Coding: 0011752
Work Shop Code: WSC 02325
9 Faults Found:
17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded
P1142 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
16815 - Warm Up Catalyst; Bank 2: Efficiency Below Threshold
P0431 - 001 - Upper Limit Exceeded
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded
16685 - Cylinder 1: Misfire Detected
P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded
16687 - Cylinder 3: Misfire Detected
P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded
16686 - Cylinder 2: Misfire Detected
P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded