Witam jestem po swapie 2.5 TDI na 2.8 V6 APR z LPG. Silnik odpalił gaz również chodzi, ale mam teraz problemy z czujnikami i osprzętem silnika, a mianowicie: przepływomierz nie działa, czujnik wałka, zawór evap, zawór dodatkowego dolotu pokazują na VAGu błedy short to ground. Wiązkę silnika i sterownik mam oryginalny od tego silnika. Wydaje mi się, że brakuje na którymś pinie zasilania, tak samo jak brakowało zasilania cewki, które musiałem dorobić. Ponadto sondy wywalają bład No activity. Czy ktoś wie gdzie tkwi problem

Z góry dziękuje za pomoc...
[ Dodano: 2015-01-07, 21:16 ]
Problem rozwiązany, wystarczyło podpiąć dodatkowy + we wtyczce na podszybiu, wszystko śmiga jak należy. Został tylko problem licznika gdyż wiazka samochodu jest z 98r., a sterownik silnika i licznik jest z półliftu 99r. Piny wtyczek licznika są rozłożone inaczej przez co choinka na liczniku. Czy ktoś robił swap licznika na lift i udało się wszystko podłączyć, uruchomić i pogasić

Czy lepiej zlikwidować immo w ECU i wstawić licznik starego typu z czerwonym podświetleniem
