a nie zalezane jest odpalenie auta i zeby na postoju sie grzal gdy ty skrobiesz szyby tylko odpalac, wsiadac i jechac.Quick pisze:i długiego czasu nagrzewania w czasie gdy skrobią mu się szyby .
[A6 C5]Stukanie zaworow!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 21 sty 2009, 13:32
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 304
- Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Jak to?? Nie nagrzewac na postoju tylko jechac... Mam LPG wiec zawsze postoje z 3-4minutki zanim temperaturka podskoczy w gore i zaskoczy instalacja. W przeciwnym wypadku gdybym jechal na ssani to pozeralo by mi benzynki co niemiaramarekwroc pisze:a nie zalezane jest odpalenie auta i zeby na postoju sie grzal gdy ty skrobiesz szyby tylko odpalac, wsiadac i jechac.Quick pisze:i długiego czasu nagrzewania w czasie gdy skrobią mu się szyby .
Jak to jest w takim razie z tym ruszaniem?
[ Dodano: 2009-01-21, 15:51 ]
Juz nie stuka przy rozruchu, no chyba ze stan oleju mi zjedzie za nisko, w okolice minimum, wtedy pewnie ma dluzsza droge do zaciagniecia do glowicy. Ale najwazniejsze to wymienilem olej na polsyntetyk 10W40 i na razie ok. Chociarz olej bierze, co wiaze raczej z wyciekiem z uszczelniacza walka rozrzadu, ktory na dniach musze zrobicmariofresh pisze:Cześć Misiak, uporałes się z tym problemem?? Ja w swojej mam tak samo
misiak78, mam tak samo jak ty... wsiadam rano odpalam sekunda dwie poklika i tyle... spalam fajeczke ok 8 minut silnik zagrzany dopiero jade... i tak powinno byc... znajomy nieczekal i panewki przekrecil... a co do klikania to mi sie wydaje ze poprostu olej zlecial do miski bo np odpal go na 5 sekund zgas i odpal juz klikania nie bedzie czyli zassal olej i ma smarowanie a leje olej 5w/30 Royal Purple jak sama nazwa wskazuje jest koloru fioletowego .
a spalal mi okolo litra na 1000km czyli tak jak tobie zmienilem olej na inna firme i moze mi bierze teraz 0.3 litra na tysiac km
pozdrawiam
a spalal mi okolo litra na 1000km czyli tak jak tobie zmienilem olej na inna firme i moze mi bierze teraz 0.3 litra na tysiac km
pozdrawiam
No kolego poczta12 troche przegioles. Kolega nie ma zlomu tylko auto zle obslugiwane przez mechanikow, wycieki oleju, nierowne obroty itp to czesta bolaczka V6 zreszta wiekszosc tematow jest ostatnio o tym. Ja mam podobne problemy i nie uwazam ze silnik jest zlomem, moglbym dolewac co jakis czas olej i jezdzic i tyle ale mnie jak i kolegow wycieki denerwoja i je usuwamy.
Druga sprawa zmien opis bo S6 z 2.4 i tylnym napedem to ja jeszcze nie widzialem.
Druga sprawa zmien opis bo S6 z 2.4 i tylnym napedem to ja jeszcze nie widzialem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 304
- Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Poczta12 Wcale sie nie obrazilem. Poczytaj troche moich postow to przekonasz sie ze w wiekszosci przypadkow problemy jakich doswiadczam moja audinka to raczej latwe do rozwiazania problemiki niz duze sprawy. Ucieczka plynu do wspomagania - luzne przewody (zacisniete i spoko) Plyn chlodzenia - neszczelny korek (wymiana 7funa i gra muzyka) Olej - wali przez uszczelniacze walkow rozrzadu - moja wina. Otoz jadac do Polski, przelalem troche oliwki, obawiajac sie ewentualnego jej braku na trasie (doswiadczenia ze starszymi modelami B4 - no i tak mi sie przechylilo ze z 2 litry za duzo wlalem. Stan ten, polaczony z duzymi obrotami i temperatura przez dlugi czas (okolo 1 tysiaca kilometrow) spowodowal ze oliwka wycisnela sie przez uszczelki pod kapami zaworowymi oraz przez uszczelniacze na walkach. Pod kapami zrobilem bo latwo bylo zdiagnozowac, a pod walkami dopiero znalazlemi ot caly wieki problem.
Swoja droga auto ma pelna historie serwisowa (o ktorej moglbys tylko pomazyc), zaczynajac od pierwszego na 10 tysiecy a konczac na 118 - czyli moment w ktorym go wzialem.
To tyle na temat starych gratow
PS: Twoi rodzice tez juz nie mlodzi prawda? A i tak ich kochasz... Jak widzisz tak samo jest z Audi!
Swoja droga auto ma pelna historie serwisowa (o ktorej moglbys tylko pomazyc), zaczynajac od pierwszego na 10 tysiecy a konczac na 118 - czyli moment w ktorym go wzialem.
To tyle na temat starych gratow
PS: Twoi rodzice tez juz nie mlodzi prawda? A i tak ich kochasz... Jak widzisz tak samo jest z Audi!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga