Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5]Stukanie zaworow!

Silniki benzynowe
_Marek_

Post autor: _Marek_ » 06 sty 2009, 11:18

Quick pisze:i długiego czasu nagrzewania w czasie gdy skrobią mu się szyby :(.
a nie zalezane jest odpalenie auta i zeby na postoju sie grzal gdy ty skrobiesz szyby tylko odpalac, wsiadac i jechac.

Awatar użytkownika
Quick
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 13 gru 2008, 23:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Quick » 06 sty 2009, 11:45

zgoda - ale cieplej :)
Pozdrawiam, Quick.

mariofresh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 21 sty 2009, 13:32
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariofresh » 21 sty 2009, 15:17

Cześć Misiak, uporałes się z tym problemem?? Ja w swojej mam tak samo

misiak78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 304
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: misiak78 » 21 sty 2009, 15:48

marekwroc pisze:
Quick pisze:i długiego czasu nagrzewania w czasie gdy skrobią mu się szyby :(.
a nie zalezane jest odpalenie auta i zeby na postoju sie grzal gdy ty skrobiesz szyby tylko odpalac, wsiadac i jechac.
Jak to?? Nie nagrzewac na postoju tylko jechac... Mam LPG wiec zawsze postoje z 3-4minutki zanim temperaturka podskoczy w gore i zaskoczy instalacja. W przeciwnym wypadku gdybym jechal na ssani to pozeralo by mi benzynki co niemiara :)
Jak to jest w takim razie z tym ruszaniem?

[ Dodano: 2009-01-21, 15:51 ]
mariofresh pisze:Cześć Misiak, uporałes się z tym problemem?? Ja w swojej mam tak samo
Juz nie stuka przy rozruchu, no chyba ze stan oleju mi zjedzie za nisko, w okolice minimum, wtedy pewnie ma dluzsza droge do zaciagniecia do glowicy. Ale najwazniejsze to wymienilem olej na polsyntetyk 10W40 i na razie ok. Chociarz olej bierze, co wiaze raczej z wyciekiem z uszczelniacza walka rozrzadu, ktory na dniach musze zrobic :))

_Marek_

Post autor: _Marek_ » 21 sty 2009, 15:53

misiak78, samochod szybciej sie nagrzeje jak odpalisz i od razu ruszysz niz jak bedziesz mial odpalony i wtedy odsniezal czy skrobal szybki.

Awatar użytkownika
DoRuS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 08 sty 2009, 13:10
Lokalizacja: Nowy Jork

Post autor: DoRuS » 21 sty 2009, 20:56

misiak78, mam tak samo jak ty... :-) wsiadam rano odpalam sekunda dwie poklika i tyle... spalam fajeczke ok 8 minut silnik zagrzany dopiero jade... i tak powinno byc... znajomy nieczekal i panewki przekrecil... <ok> a co do klikania to mi sie wydaje ze poprostu olej zlecial do miski bo np odpal go na 5 sekund zgas i odpal juz klikania nie bedzie czyli zassal olej i ma smarowanie a leje olej 5w/30 Royal Purple jak sama nazwa wskazuje jest koloru fioletowego :).
a spalal mi okolo litra na 1000km czyli tak jak tobie zmienilem olej na inna firme i moze mi bierze teraz 0.3 litra na tysiac km

pozdrawiam

misiak78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 304
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: misiak78 » 22 sty 2009, 07:38

Ciekawe.. moze powieniem poprobowac rozne marki olejow... :)
Jakies propozycje dal wyspiarza?? Bo nie mamy tu za duzego wyboru.. albo castrol albo mobil gdzies tam shell i cala masa nie firmowej sieczki
POzdro

morfeusz27

Post autor: morfeusz27 » 22 sty 2009, 10:09

Też leję Mobil S tyle że już 10W40, wszystko OK, natomiast przy niskich temperaturach nie wyobrażam sobie aby odpalić autko i zaraz śmigać, chwilę musi popracować na niskich obrotach <piwo>

Awatar użytkownika
Quick
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 13 gru 2008, 23:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Quick » 22 sty 2009, 14:28

Ja leje olej castrol edge 0W40 - bez zastrzeżeń.
Pozdrawiam, Quick.

misiak78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 304
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: misiak78 » 22 sty 2009, 14:53

Czy castrol Egde to czasami nie mineral?

misiak78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 304
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: misiak78 » 23 sty 2009, 17:44

Wiem, wiem tyle ze u nas w Cheshire/Anglia nie spotkalem sie z zadnym innym Castrol Edge jak tylko z 15W/40 mineral...
Pochodze po stronkach i zweryfikuje posiadane w glowie informacje :))
Pozdro

poczta12
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 01 sty 2009, 02:14
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: poczta12 » 24 sty 2009, 22:51

MISIAK78 JAK CZYTAM CO PISZESZ ILE W TYM AUCIE SIE DZIEJE I CIAGLE COS LACZNIE ZE ZUZYCIEM OLEJU TAK DUZYM TO TEN SILNIK JUZ NIE POZYJE DLUGO TO JUZ DZIADEK BEZ URAZY ALE PO TYCH WADACH U USTERKACH OKTORYCH PISZESZ TO JUZ ZLOM NIE AUTO SPRZEDAJ TO I KUP COS CO SIE JUZ NIE ROZPADA
Pozdrawiam

Arek_R
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 28 cze 2008, 01:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Arek_R » 25 sty 2009, 00:25

No kolego poczta12 troche przegioles. Kolega nie ma zlomu tylko auto zle obslugiwane przez mechanikow, wycieki oleju, nierowne obroty itp to czesta bolaczka V6 zreszta wiekszosc tematow jest ostatnio o tym. Ja mam podobne problemy i nie uwazam ze silnik jest zlomem, moglbym dolewac co jakis czas olej i jezdzic i tyle ale mnie jak i kolegow wycieki denerwoja i je usuwamy.
Druga sprawa zmien opis bo S6 z 2.4 i tylnym napedem to ja jeszcze nie widzialem.

misiak78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 304
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: misiak78 » 25 sty 2009, 11:54

Poczta12 Wcale sie nie obrazilem. Poczytaj troche moich postow to przekonasz sie ze w wiekszosci przypadkow problemy jakich doswiadczam moja audinka to raczej latwe do rozwiazania problemiki niz duze sprawy. Ucieczka plynu do wspomagania - luzne przewody (zacisniete i spoko) Plyn chlodzenia - neszczelny korek (wymiana 7funa i gra muzyka) Olej - wali przez uszczelniacze walkow rozrzadu - moja wina. Otoz jadac do Polski, przelalem troche oliwki, obawiajac sie ewentualnego jej braku na trasie (doswiadczenia ze starszymi modelami B4 - no i tak mi sie przechylilo ze z 2 litry za duzo wlalem. Stan ten, polaczony z duzymi obrotami i temperatura przez dlugi czas (okolo 1 tysiaca kilometrow) spowodowal ze oliwka wycisnela sie przez uszczelki pod kapami zaworowymi oraz przez uszczelniacze na walkach. Pod kapami zrobilem bo latwo bylo zdiagnozowac, a pod walkami dopiero znalazlemi ot caly wieki problem.
Swoja droga auto ma pelna historie serwisowa (o ktorej moglbys tylko pomazyc), zaczynajac od pierwszego na 10 tysiecy a konczac na 118 - czyli moment w ktorym go wzialem.
To tyle na temat starych gratow
PS: Twoi rodzice tez juz nie mlodzi prawda? A i tak ich kochasz... Jak widzisz tak samo jest z Audi!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Arek_R
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 28 cze 2008, 01:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Arek_R » 26 sty 2009, 15:39

misiak78 daj spokój sobie z poczta12 koles zapisał sie i dal dwa posty i go nie ma. Jak mozna na odlegosc postawic diagnoze 100%. Mozna cos proponowac ale nie odrazu stwierdzac.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga