Od jakiegoś czasu, zauważyłem że przy większych przebiegach po około 40km na trasie, auto zaczyna wchodzić w wyższą temperaturę, tj. 100 stopni. przy krótkich odcinakach wszystko jest ok. Przy włączeniu ogrzewania na Hi, temp od razu spada. Dodam brakło mi kilka tygodni temu płynu chłodniczego, tzn. było poniżej min. ale nie brakowało go całkowicie w zbiorniczku wyrównawczym. Udało mi się zczytać błędy z kompa. Jednak żadne nie dotyczą układu chłodzenia. Może ktoś z was miał podobny problem. Audi A6C5, 2001, 2.4v6 + gaz Stag 3000, Przebieg 330000km, rozrząd robiony przy 280 000. Do głowy przychodzi mi jeszcze pompa wody która może być już na wykończeniu. Ogrzewania działa normlanie, auto ma normalną moc, brak jakichkolwiek innych dolegliwości. Poniżej wklejam jeszcze listę błędów które udało mi się zczytać.|
Wisko sprawne, chociaz dziala dosc dziwnie, nie slychac go powyzej 90 stopni. Natomiast przy starcie silnika zawsze sie załącza. Auto trzyma ksiazkowe 90 stopni do momentu kiedy silnik nie osiagnie 80paru stopni. Potem już idzie równo z temp. silnika do ok. 100 stopni i zatrzymuje się. Nie rośnie, nie spada.
Controller: 4B0 907 552 E
Component: 2.4L V6/5V MOTR HS D03
Coding: 05102
Shop #: WSC 02325
8 Faults Found:
17746 - Camshaft Position Sensor (G40) Open or Short to Plus
P1338 - 35-00 - -
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-00 - -
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-00 - -
17546 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Lean
P1138 - 35-00 - -
17968 - Maximum Engine Speed Exceeded (Engine Warranty VOID!
P1560 - 35-10 - - - Intermittent
17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings
P1559 - 35-00 - -
17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached
P1565 - 35-00 - -