Posiadam taki własnie samochód z 2003r. i musiałem niestety wykonać jakby remont silnika- nie bez kozery piszę "jakby" a dlaczego wyjaśnię:
OPINIA NA TEMAT 2.0 ALT:
Dla osób kupujących AUDI z 2.0 ALT - uwaga te silniki praktycznie nie nadają się do remontu głównego ( brak możliwości wykonania szlifu cylindrów) w rachubę wchodzi tylko nowy blok silnika lub cały drugi silnik. Pierścienie bardzo krótko żyją i kosztują sporo a zawory są jakby puste w środku co skraca ich żywotność i trwałość.
OGÓLNIE KONSTRUKCJA MAÂŁO UDANA.
Instalacja LPG w tym motorze to nieporozumienie - szczególnie ze względu na górę silnika ( właśnie te nieszczęsne zawory mogą temu nie podołać).
W moim przypadku skończyło się na małych kosztach gdyż wystarczyło wymienić pierścienie i przy okazji planowania głowicy - uszczelniacze. Obecnie jest naprawdę nieźle - auto nie pije oleju i jest ok. Ale to dzięki temu że przebieg nie jest zbyt duży 175 tyś. W innym wypadku .......... lepiej nie mówić.
Pozdrawiam wszystkich.
[ Dodano: 2009-01-02, 13:16 ]
<mikołaj> WSZYSTKIM ÂŻYCZę SZCZęÂŚLIWEGO NOWEGO I JAK NAJMNIEJ KÂŁOPOTÓW Z WASZYMI BRYKAMI
