
[ APU 1.8 150 KM] rozrzad i pompa wody
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
[ APU 1.8 150 KM] rozrzad i pompa wody
Witam mam taki problem chodząc po różnych sklepach, katalogach allegro itp nie moge znaleźć do siebie kompletnego rozrządu. O ile pasek to jeszcze mniejszy problem długość ilośc zębów rolka napinacz ok ale pompa wody co strona to inna inaczej wyglada a nie chce kupować coś dwa lub trzy razy zbędnego. Poprosił bym o wyjaśnienie autko mam opisane w profilu apu quattro avant 1.8T 150km linki do sklepów katalogów allegro mile widziane a może ktos poleca kogoś z forum u kogo można zrobić zakupy bo mam tez inne cześci do kupienia 

Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Re: rozrzad i pompa wody
dobrze sie upewnij jaki pasek do ciebie pasuje bo jak zmieniałem rozrzad to okazało sie ze sa 3 rodzaje paskazarzyk pisze:Witam mam taki problem chodząc po różnych sklepach, katalogach allegro itp nie moge znaleźć do siebie kompletnego rozrządu. O ile pasek to jeszcze mniejszy problem długość ilośc zębów rolka napinacz ok ale pompa wody co strona to inna inaczej wyglada a nie chce kupować coś dwa lub trzy razy zbędnego. Poprosił bym o wyjaśnienie autko mam opisane w profilu apu quattro avant 1.8T 150km linki do sklepów katalogów allegro mile widziane a może ktos poleca kogoś z forum u kogo można zrobić zakupy bo mam tez inne cześci do kupienia
-153 zeby
-152 zeby
-150 zeby
153zęby okazał sie prawidłowy, kosztował mnie 800zł w inter team.pozdro
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
no właśnie. a chciałem kupić samemu bo wyjdzie pewnie taniej niz jak by miał mechanik kupować. Pasek nie e wiem myslałem, że to do rocznika lub numeru vin dobierany jest a pompa jest na pasku czy omijana? taka jak w linku podanym przez Dagoth?
[ Dodano: 2012-10-02, 23:21 ]
a moze jest jakas opcja by od gory lub dołu zerknac jakiego typu pompa wody to bedzie jeden problem mniej a pasek to juz chyba trzeba policzyc?
[ Dodano: 2012-10-02, 23:21 ]
a moze jest jakas opcja by od gory lub dołu zerknac jakiego typu pompa wody to bedzie jeden problem mniej a pasek to juz chyba trzeba policzyc?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
jak caly zestawik to nie wazna byla ilosc zebow... byla zmiana w AEB tylko paska i chyba srednicy jednej rolki (zalozyli mi inny pasek niz był)... pompa wody na pasku rozrządu wiec zmienic razem z rozrzadem kolego
według katalogu DAYCO i CONTITECHA:
150 zębów maja silniki AWT
153 APU AEB ANB ARK roczniki 96-
a 152 zęby to chyba do pierwszych slinkow 95- ograniczenia producenta THERMO(nie wiem o co kaman)
według katalogu DAYCO i CONTITECHA:
150 zębów maja silniki AWT
153 APU AEB ANB ARK roczniki 96-
a 152 zęby to chyba do pierwszych slinkow 95- ograniczenia producenta THERMO(nie wiem o co kaman)
u mnie 153 zeby rocznik 98, pompa nie była na paskuDagoth pisze:jak caly zestawik to nie wazna byla ilosc zebow... byla zmiana w AEB tylko paska i chyba srednicy jednej rolki (zalozyli mi inny pasek niz był)... pompa wody na pasku rozrządu wiec zmienic razem z rozrzadem kolego
według katalogu DAYCO i CONTITECHA:
150 zębów maja silniki AWT
153 APU AEB ANB ARK roczniki 96-
a 152 zęby to chyba do pierwszych slinkow 95- ograniczenia producenta THERMO(nie wiem o co kaman)
podepne sie pod stary temat... i mam problem
Po wymianie rozrządu(kpl rozrzad + pompa wody SKF) i wszystkich napędów (napinacze i paski) bardzo mocno halasuje poma wody w raz z obrotami silnika...
I ptyanie czy tak jezdzic czy znow calosc zmienic i inna pompe dac niz SKF
a ten dziwek naprawde denerwuje...
Po wymianie rozrządu(kpl rozrzad + pompa wody SKF) i wszystkich napędów (napinacze i paski) bardzo mocno halasuje poma wody w raz z obrotami silnika...
I ptyanie czy tak jezdzic czy znow calosc zmienic i inna pompe dac niz SKF
a ten dziwek naprawde denerwuje...
Mercedes W124 2.0i -pierwsze auto 
VW Passat 1.8T AEB -pierwsze z salonu :P
Hyundai Tiburon V6 2.7 -nawet ciekawa przygoda...
Seat Ibiza 1.9TDI 131KM ASZ -taczanka
Audi A6 C5 1.8T AWT -to jest to...

VW Passat 1.8T AEB -pierwsze z salonu :P
Hyundai Tiburon V6 2.7 -nawet ciekawa przygoda...
Seat Ibiza 1.9TDI 131KM ASZ -taczanka
Audi A6 C5 1.8T AWT -to jest to...
mam problem z temperatura tez... i dopiero dzis kolego... caly czas 60pare stopni
a wczoraj po zamontowaniu rozrzadu do 90stopni poszlo OK
a wczoraj po zamontowaniu rozrzadu do 90stopni poszlo OK
Mercedes W124 2.0i -pierwsze auto 
VW Passat 1.8T AEB -pierwsze z salonu :P
Hyundai Tiburon V6 2.7 -nawet ciekawa przygoda...
Seat Ibiza 1.9TDI 131KM ASZ -taczanka
Audi A6 C5 1.8T AWT -to jest to...

VW Passat 1.8T AEB -pierwsze z salonu :P
Hyundai Tiburon V6 2.7 -nawet ciekawa przygoda...
Seat Ibiza 1.9TDI 131KM ASZ -taczanka
Audi A6 C5 1.8T AWT -to jest to...
Przed wymiana wszystko OK i po wymianie bylo OK z temperatura... dopiero dzis rano jadac do pracy 60pare stopni mial przez cala trase... olej taka sama 
piszczenie pompy domyslam sie ,ze napiety za mocno pasek rozrzadu a termostat moze poprostu padł...

piszczenie pompy domyslam sie ,ze napiety za mocno pasek rozrzadu a termostat moze poprostu padł...
Mercedes W124 2.0i -pierwsze auto 
VW Passat 1.8T AEB -pierwsze z salonu :P
Hyundai Tiburon V6 2.7 -nawet ciekawa przygoda...
Seat Ibiza 1.9TDI 131KM ASZ -taczanka
Audi A6 C5 1.8T AWT -to jest to...

VW Passat 1.8T AEB -pierwsze z salonu :P
Hyundai Tiburon V6 2.7 -nawet ciekawa przygoda...
Seat Ibiza 1.9TDI 131KM ASZ -taczanka
Audi A6 C5 1.8T AWT -to jest to...