Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[2.4 V6 165KM AGA]REGULACJA DAWKI PALIWA - VAG 2.5/4.9 PL

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
adamek-adam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 25 mar 2009, 15:08
Lokalizacja: dalachów

[2.4 V6 165KM AGA]REGULACJA DAWKI PALIWA - VAG 2.5/4.9 PL

Post autor: adamek-adam » 24 lis 2009, 00:59

Przejrzałem już forum i nie znalazłem nic na temat regulacji dawki paliwa w silnikach benzynowych <beczy> wiele postów dotyczy TDI.
W związku z tym mam pytanie jak się to robi za pomocą VAG 2.5 or 4.9.
Prośba o instrukcję step by step bo nie jestem specjalistą :lol:

Tematy proszę nazywać zgodnie z Regulaminem nazywania tematów
Ostatnio zmieniony 24 lis 2009, 10:47 przez adamek-adam, łącznie zmieniany 2 razy.

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 24 lis 2009, 08:52

A można wiedzieć co chcesz osiągnąć? AFAIK w wolnossącej benzynie nie bardzo jest co robić...
Pozdrawiam,
Krisker

Awatar użytkownika
adamek-adam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 25 mar 2009, 15:08
Lokalizacja: dalachów

Post autor: adamek-adam » 24 lis 2009, 09:39

witaj krisker. temat się opiera o to, że niedawno przeczyściłem przepustnicę i oczywiście zaadaptowałem i niby wszystko powinno być ok. niby.... bo co się okazuje-teraz po odpaleniu samochodu czuję przy wydechu tak jakby niespalało się całkiem paliwo, próbowałem zrobić jeszcze raz adaptację ale nie pomogło i dodatkowo wydaje się że spalanie się troszkę podnioslo. może widzisz w tym jakiś inny problem ale mi się wydaje że to chyba przez tą przepustnicę

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 24 lis 2009, 09:52

Błędów silnika w VAGu nie było?
Pozdrawiam,
Krisker

Awatar użytkownika
adamek-adam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 25 mar 2009, 15:08
Lokalizacja: dalachów

Post autor: adamek-adam » 24 lis 2009, 10:37

pojawiły się 2 błędy (nie pamiętam niestety numerów-o zbyt dużej dawce{?} ) zanim przeczyściłem przepustnicę, tak napisano na forum, że w przypadku tych błędów przeczyścić przepustnicę. zrobiłem tak, przed adaptacją błędy skasowałem, pojeździłem już dosyć sporo, ok. 500km i błędów po podłąączeniu nie ma. a problem paliwa w spalinach się pojawił

Awatar użytkownika
adamek-adam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 25 mar 2009, 15:08
Lokalizacja: dalachów

Post autor: adamek-adam » 24 lis 2009, 12:45

absajler, nie za ka,żdym razem, praktycznie jak długo postoi nieodpalana to wtedy, analiza spalin ok-ostatnio robiłem przegląd u znajomego i wyszło ok(ale był ciepły, tzn 90 stopni) sonda i katalizator odpadają bo były by błędy!!! mój pomysł jest taki-w przepustnicy podczas czyszczenia zauważyłem że blaszka okrągła która otwiera wlot do silnika jest jakby to powiedzieć troszkę niedopasowana do obudowy, tzn. podejrzewam że paliwo i powitrze zasysane do silnika wytarło ją (?) lub obudowę (?). to może być przyczyną bo po dłuższym postoju może być minimalny nadmiar paliwa które spala się lub nie wybuchowo nawet w katalizatorze. wiem że tak nie powinno być bo może katalizator uszkodzić ale pewny nie jestem a nie chcę inwestować w nową przepustnicę :-| co wy na to???

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 24 lis 2009, 14:03

Może masz łagodną wersję naszego problemu :mrgreen:
Pozdrawiam,
Krisker

irekk303
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 24 lis 2009, 18:21
Lokalizacja: kalisz

Post autor: irekk303 » 24 lis 2009, 18:35

czy ktoś mi pomoże? przy rozgrzanym silniku na komputerze zapala mi sie kontrolka od oleju ale jest stan oleju i temperatura ok
irekk303

Awatar użytkownika
adamek-adam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 25 mar 2009, 15:08
Lokalizacja: dalachów

Post autor: adamek-adam » 24 lis 2009, 18:43

dzięki absajler!!! niewiele mnie to pociesza ale zaufam Tobie, błędy nie wyskakują żadne, także myślę ze wszystko powinno być ok!

zbiku01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 02 gru 2009, 18:02
Lokalizacja: Trzciel/Lubuskie

Pompa Powietrza Wtórnego

Post autor: zbiku01 » 03 gru 2009, 00:08

Powodem zapachu niedopalonej mieszanki po odpaleniu zimnego silnika może być nie sprawna pompa powietrza wtórnego. Pompa tłoczy powietrze do układu wydechowego. Tlen zawarty w powietrzu miesza się z niedopalonym paliwem w wydechu i dopala się przed katalizatorem powodując zarazem jego szybsze nagrzanie i uzyskanie sprawności sond. Powinny być błędy na Vag'u chyba że zsunął się przewód powietrza.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl