[ ARE 2.7 250 KM] przeładowanie turbo?
[ ARE 2.7 250 KM] przeładowanie turbo?
witam ostatnio wywaliło mi na vagu bład o przeładowaniu turbo , niestety nie wiem co i jak bo tylko tyle powiedział mi mechanik,ale auto jeździ normalnie przyspiesza i słychac ze turbo działa i auto pięknie ciągnie , jeżeli był by np. tryb awaryjny to czym by się to objawiało, dodam ,że na tiptronicu auto sie wiadomo lepiej zbiera, proszę o jakies podpowiedzi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Koledzy, wstawcie logi dynamiczne z kanałem turbinek. U mnie błąd przeładowania był spowodowany uszkodzeniem dwóch zaworów DV (przepuszczały) oraz zaworu nimi sterującego N249.
Tryb awaryjny silnika z tego co ja się orientuję, polega na braku wysterowania zaworu N75, przez co turbiny działają 'natywnie' bez sterowania przepływem spalin. W ten sposób są one w stanie wygenerować około 0.4bar ciśnienia. Niestety jakiś miesiąc temu zakładałem temat z zapytaniem czym się taki tryb awaryjny objawia i pozostał on bez odpowiedzi.
Tryb awaryjny silnika z tego co ja się orientuję, polega na braku wysterowania zaworu N75, przez co turbiny działają 'natywnie' bez sterowania przepływem spalin. W ten sposób są one w stanie wygenerować około 0.4bar ciśnienia. Niestety jakiś miesiąc temu zakładałem temat z zapytaniem czym się taki tryb awaryjny objawia i pozostał on bez odpowiedzi.
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Kanał doładowania to 115. Pamiętaj, że muszą to być logi dynamiczne, tzn potrzebujesz się rozpędzić na trzecim|czwartym biegu z pedałem przyśpieszenia w podłodze (obroty w zakresie 1500-5000)Matys83 pisze:a na ktorym kanale sa te logi? mam vaga od niedawna i jeszcze niemam go wystarczajaco opykanego ...
U mnie lampka EPC zapala się po przekręceniu stacyjki, lecz gaśnie momentalnie po uruchomieniu silnika.Matys83 pisze: ps. check engine ...zrobilem test licznika i zapala sie lampka check-a engine ale przy ogpalaniu auta sie nie zapala... czy to normalne? licznik zadnych bledow niema...
PS. Dodam, że w moim przypadku uszkodzenie zaworów DV zostało spowodowane przez zbyt duże ciśnienie turbin, które z kolei było spowodowane pęknięciem przewodu sterującego doładowaniem turbiny.